Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jenkkiautoista kiinnostuneita?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="klovni" data-source="post: 45448" data-attributes="member: 91"><p>Se on hieno homma, että sulla/teillä on vaan positiivisia kokemuksia jenkkeihin liittyen. Vaikka kovasti pyritkin puolustamaan jenkkiautoja (siinä ei ole mitään pahaa), olisi silti ihan hyvä ottaa huomioon/hyväksyä myös se toinen ääripää, eli ne kaikki eivät ole tuollaisia yksilöitä, mihin sä oot tottunut.</p><p>Ja kyllä autoissa on paljon eroja (siis kaikissa autoissa, on sitten jenkki/euro/japsi) niitä en ala sen kummemmin edes miettimään. Oman kokemukseni perusteella sanon vaan sen verran, että mun ikivanha ex-japsi oli kaikista parhain ajettava ja vähävikaisin auto mihin olen koskaan ikinä tähän mennessä tutustunut. Osia vaan lakkasi saamasta, se oli kamalaa. Ikävöin usein. Että eipä ollut japsiauto sontaa ;)</p><p>En myöskään tiedä ketään, joka "koko ajan" joutuisi japsiautoaan (tai euroautoakaan) korjaamolle viemään. Jännää, miten voikaan autoista saada erilaisia ja ihan päinvastaisia käsityksiä, on sitten kyseessä jenkki tai vaikka japsi!</p><p>En mä enempää ala palaamaan tuohon aiheeseen jenkkien luotettavuudesta, mutta täällä päin voi ainakin todeta, "ei kestä isältä pojalle" :)</p><p>Mun mielestä on naurettavaa puhua "tosi jenkkimiehistä ja naisista". On olemassa vaan autoharrastajia. Tai vaikka niitä jenkkiharrastajia. Tuntuu vähän pakkomielteiseltä, jos ei muuta autoa "pystyisi" ajamaan kuin vain ja ainoastaan jenkkiä. Tosi outoa :D Mun mielestä ihminen on järkevä, jos ajaa talvisin sellaisella autolla, joka on mahdollisimman taloudellinen ja jonka kanssa ei joudu jatkuvasti ongelmiin ja jopa vaaratilanteisiin. Tämä kun on asia, joka koskee osaa jenkkiharrastajia. Mun kaveripiirissä ihan ilomielin laittavat jenkin talviunille, koska eivät näe järkeä ajaa niillä talvisin.</p><p>Ja mitä tuohon tulee, että ekaa kertaa kyydissä/ratissa ollut haluaa vain enää amerikkalaisia, niin tuota... enpä tunne tälläisiä :D Ja itsekin kun olen ajellut, niin eipähän ole ikinä tullut fiilistä "hei tää on vaan se ainut ja OIKEA AUTO en mä enää muuta haluu". Kivaa se jenkillä ajelu on, mutta en ymmärrä mikä siinä noin paljon viehättää. Kyydissäkin oon istunut lähes kyllästymiseen asti :D Niin ja kyllä täällä päin ne jenkkiharrastajat ajelee kaikenlaisilla autoilla. Taitaa olla aika nuoria ihmisiä, jos innostuvat jostain jenkeistä noin kovasti. Mä taisin muistaakseni ite olla 13 vee ku ekaa kertaa olin kyydissä, mut kyl se oli vaan kiva kokemus muiden kivojen kokemusten mukana, ei muuta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klovni, post: 45448, member: 91"] Se on hieno homma, että sulla/teillä on vaan positiivisia kokemuksia jenkkeihin liittyen. Vaikka kovasti pyritkin puolustamaan jenkkiautoja (siinä ei ole mitään pahaa), olisi silti ihan hyvä ottaa huomioon/hyväksyä myös se toinen ääripää, eli ne kaikki eivät ole tuollaisia yksilöitä, mihin sä oot tottunut. Ja kyllä autoissa on paljon eroja (siis kaikissa autoissa, on sitten jenkki/euro/japsi) niitä en ala sen kummemmin edes miettimään. Oman kokemukseni perusteella sanon vaan sen verran, että mun ikivanha ex-japsi oli kaikista parhain ajettava ja vähävikaisin auto mihin olen koskaan ikinä tähän mennessä tutustunut. Osia vaan lakkasi saamasta, se oli kamalaa. Ikävöin usein. Että eipä ollut japsiauto sontaa ;) En myöskään tiedä ketään, joka "koko ajan" joutuisi japsiautoaan (tai euroautoakaan) korjaamolle viemään. Jännää, miten voikaan autoista saada erilaisia ja ihan päinvastaisia käsityksiä, on sitten kyseessä jenkki tai vaikka japsi! En mä enempää ala palaamaan tuohon aiheeseen jenkkien luotettavuudesta, mutta täällä päin voi ainakin todeta, "ei kestä isältä pojalle" :) Mun mielestä on naurettavaa puhua "tosi jenkkimiehistä ja naisista". On olemassa vaan autoharrastajia. Tai vaikka niitä jenkkiharrastajia. Tuntuu vähän pakkomielteiseltä, jos ei muuta autoa "pystyisi" ajamaan kuin vain ja ainoastaan jenkkiä. Tosi outoa :D Mun mielestä ihminen on järkevä, jos ajaa talvisin sellaisella autolla, joka on mahdollisimman taloudellinen ja jonka kanssa ei joudu jatkuvasti ongelmiin ja jopa vaaratilanteisiin. Tämä kun on asia, joka koskee osaa jenkkiharrastajia. Mun kaveripiirissä ihan ilomielin laittavat jenkin talviunille, koska eivät näe järkeä ajaa niillä talvisin. Ja mitä tuohon tulee, että ekaa kertaa kyydissä/ratissa ollut haluaa vain enää amerikkalaisia, niin tuota... enpä tunne tälläisiä :D Ja itsekin kun olen ajellut, niin eipähän ole ikinä tullut fiilistä "hei tää on vaan se ainut ja OIKEA AUTO en mä enää muuta haluu". Kivaa se jenkillä ajelu on, mutta en ymmärrä mikä siinä noin paljon viehättää. Kyydissäkin oon istunut lähes kyllästymiseen asti :D Niin ja kyllä täällä päin ne jenkkiharrastajat ajelee kaikenlaisilla autoilla. Taitaa olla aika nuoria ihmisiä, jos innostuvat jostain jenkeistä noin kovasti. Mä taisin muistaakseni ite olla 13 vee ku ekaa kertaa olin kyydissä, mut kyl se oli vaan kiva kokemus muiden kivojen kokemusten mukana, ei muuta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jenkkiautoista kiinnostuneita?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja