Joo.. aika random ko tyyppi vaan kysy että ”ooks menossa kj?” :DKalajoen... Hiekat.
Kalajoen juhannus on ihan yliarvostettuJoo.. aika random ko tyyppi vaan kysy että ”ooks menossa kj?” :D
Aina niin fiksuna eikuHyvä ratkaisu, ettet juo!
Se tyyppi oli espoosta nii en ees usko että se oli menossa :D tai mistä sitä tietää, en kysyny..Kalajoen juhannus on ihan yliarvostettu
Mie oon käyny kahesti kalajoella mutta pelkäsin ihan kaikkea siellä vesipuistossa pienenä ::DKaikki yhtäkkii menossa Kalajoelle, mikä siellä on muka nii hauskaa :D
Also hyvä vaan ettet juo :')
Ai siellä on sellanenki xDMie oon käyny kahesti kalajoella mutta pelkäsin ihan kaikkea siellä vesipuistossa pienenä ::D
Joo :DAi siellä on sellanenki xD
Hyvä idea :DVois joskus ottaa kakarat rekvisiitaksi et päästään lemppari työkaverin kans jukuparkkiin laskee vesiliukumäkiä xD
Hahaa mä tiedän yhden tyypin espoosta joka oli just juhannuksen aikoihin kalajoella, olikohan sama? :DSe tyyppi oli espoosta nii en ees usko että se oli menossa :D tai mistä sitä tietää, en kysyny..
En kyllä tiiä :DHahaa mä tiedän yhden tyypin espoosta joka oli just juhannuksen aikoihin kalajoella, olikohan sama? :D