Seksuaalisuus & sukupuoli Joo mitä vittua oon tässä laskeskellu viimeaikaisia tyyppejä ja todennut että

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Tosiaan ainaki näist viimeaikasist tyypeist niin mul on ollu ihastuksis 6 naista vs. 25 miestä. Aloinpa sitten miettimään että mikä on mun bisexual ratio siis tämän perusteella :DDDDD mikähän se oikeasti olis. On näköjään aika vahvat preferenssit nimittäin. 50/50 ei selkeestikään voi olla, 60/40 liian laimee, 70/30 eehhh emt varmaan liian laimee, oisko kenties joko 80/20 tai 90/10 :D emmä osaa vittu tommosiks prosenteiks tätä muuntaa. Mut sillee vissii aik extreme preferenssi sanoisin. Ja must tuntuu et vihdoin mä alan olee ylpee siit enkä aattele et mun pitäs tykätä tytöistä enemmän. Siis koska jotenkin mul oli tämmönen ajatus et mun pitäs olla 50/50 ollakseni biseksuaali. Mikä ei tietenkään ole millään muotoa totta.

Mut en ees tajuu miten ihmiset laskee ton tai miten ne niiku ajattelee sen prosentteina emt i'm clueless 🤷 mut joka tapauksessa sanoisin et melko vahva preferenssi näköjään :DDDDDD aika huimaa. Ei voi kyllä tasaseks sanoa parhaalla tahdollakaan

Ja juuri tämän takia must monesti tuntuu oudolta olla bi ja varmaan se on yks syy miks aina kriiseilen sitä mutjuuh. Silti en oo sen huonompi bisse ku muutkaa.

Mutta sitä kyllä ihmettelen miks oon saanu muutamanki kerran kinseyn kolmosen ja joskus myös JOPA nelosen (eli enemmän homoseksuaalisuuden suuntaa) xDDDDDDD varmaan ollu sit sellanen vaihe. Oon saanu myös kakkosenki joskus mut viimeks ku testasin taisin saada for real kolmosen. Mikä taas ei kuulosta kyllä extreme preferenssiltä. Eli mitä vittua. Mutta emt aivan selvästi ainakin näiden viimeaikasten tyyppien mukaan oisin joku about 80/20 bisse tai jotain. LMAO i'm only 20 % gay XDDDD eipä siinä. Noh eipä ihme että muut ongelmat tavallaan koskee mua enemmän

Mut emt must se o vaa siistii et bisseis on paljon variaatiota, on tosi 50/50 bissei ja sit on tämmösiä niiku mää. Ennen olin enemmän sellanen ääääää bi means 50/50 ja nykyää oon iha et "ykski ihastus samaan sukupuoleen tekee must bissen tho" (siis itsestäni koen näin, ei kiinnosta muiden määritelmät omasta itsestään niin en mä tietenkään siihe puutu mut itse koen näin). Hmm hmm. Jos ois vaa yks ihastus samaan sukupuoleen ja kaikki muut eri niin se ois varmaa sit joku 99/1 ratio mut se ois silti bi.

Ja siis joo, vaikka kaikki nää eri variaatiot on bissejä ja biseksuaali olen minäkin, niin silti tavallaan usein tulee sellanen tunne että en välttämättä samaistu muihin bisseihin. Välillä samaistuu välillä ei, ku ne preferenssit on kuitenkin yllättävän iso asia siinä. Oh god varsinkin se ku bi tiktokit on aina niitä mis tytöt on sillee "yäk miehet, tykkään 99 % naisista ja 1 % miehistä" sit oon vaa sillee ":) en samaistu ollenkaan tho :)" ja varsinkin aiemmin ajattelin että onks kaikki sellasii ja pitäskö munki olla sellanen :DDDDD mut ei tietenkään. Ja ei, mä en silti oo "käytännössä hetero", mutta edustan vaan sitä "heterompaa" osuutta biseksuaaleista. Ja siis tällä tarkotan pelkästään preferenssejä enkä mitään että kenen kanssa sattuu oleen yhdessä, vaikka olisin naisen kanssa (mikä on toki ihan mahdollista että niinkin kävisi) niin tuun todennäköisesti aina olee tämmönen heterompi preferensseiltäni vaikka tavallaan jonkinlaista bi-cycleä koenkin mutta ei se oikeastaan merkitse mitään loppupeleissä. Emt oon välillä miettiny et ois cool olla joku lippu erikseen eri asteisille biseksuaaleille. Esim meillä heterohkoilla bisseillä kuvaava olis bi-lippu jossa on vain ohut toi pinkki raita :D tai sitten joku muu versio. Tyyliin bi-lippu mutta joku heterosymboli siinä päällä XDDDDDDDD silleen "i'm bi but actually straight" XDDDD oop taidan olla väsynyt. Oikeest send help.

En tiiä täl kesul ei oo pointtia. Idc.
 
Ylös Pohja