Teknologia Joo mitä vittua teen puhelimeni kaa enää

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Oon niin ongelmis tän kans, osaaks kukaan auttaa ku tähän tulee ilmotus et "tilitoimia tarvitaan" et mun pitäs jotenki kirjautua uudestaan google-tilille mutta en pääse siitä eteenpäin kun klikkaan sitä ilmotusta koska näppäimistö ei ilmesty siihen ni en pysty kirjottaa siihen sähköpostiosotetta. Mitä vittua. Ei kukaa varmaan osaa auttaa mut en tiedä enää mitä teen koska tän takia (ilmeisesti) en pysty päivittää google kuvia enkä ilmeisesti play kauppaa joten en oikeest tiedä mitä vittua teen, muuten pystyisin elää tän kaa mut galleria on kuitenkin sellane mitä ois kiva pystyy käyttämään ku kuitenkin selailen sielt kuvii joka saatanan päivä. Voi vittu. Mul ei oo enää mitään keinoja tän ratkasemiseks. Oon kokeillu kaikkee mitä keksin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Aha vieläkään mikään ei auta, oon kokeillu kaikkee. En pysty myöskään lataa sovelluksia koska koko play kauppa ei suostu vittu avautuu. Ei mitään toivoo saada tota toimii. Ja jos joudun pyytää veljeltä apuu ni voi vittu koska en haluu et se näkee mun taustakuvii ja kuvii muutenki :D tai no ei siinä mitään mutta siinä sit tultais kertaheitolla ulos ... Öööö... Age gap kaapista???? :D se varmaa ois sillee lol mikä vanha äijä sul on taustakuvana -.- no joo en keksi enää mitä voin tälle tehä joten rip.
 
Ylös Pohja