Opiskelu "jos ei jaksa, koittakaa vaan jaksaa"

Opiskelu ja itseopiskelu
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Tämä!! Itellä mielenterveysongelmia (masennusta, ahdistusta yms.), niin olipa kiva kuulla sillon vaikeimpina aikoina että "yritä vaan jaksaa vaikket jaksa, kyllä se siitä". :))) Mikä siinä on niin vaikee ymmärtää, että pimahan seuraavaks tän tilanteen takia ja tarviin sitä apua kipeesti? Nyt onneks saan tehä koulutyötä kevennetysti ja aika omaan tahtiin.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Tää fiilis on mullakin niin läsnä kun opinnot menee päin vittua ja tukea ei saa oikein mistään
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä tänään totesin töissä että en jaksa enään vaan hymyillä kun muut työkaverit ei arvosta mun roolia eikä tue mua, sen sijaan vaan vittuilee koska olen nuorempi ja en puhu englantia äidinkielenä jne. Niin vastaava hoitaja vain totesi että pitää kehittää paksumpi nahka. Tuli vähän just sellanen olo että pitää nyt vaan jaksaa.... 😡
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Mä tänään totesin töissä että en jaksa enään vaan hymyillä kun muut työkaverit ei arvosta mun roolia eikä tue mua, sen sijaan vaan vittuilee koska olen nuorempi ja en puhu englantia äidinkielenä jne. Niin vastaava hoitaja vain totesi että pitää kehittää paksumpi nahka. Tuli vähän just sellanen olo että pitää nyt vaan jaksaa.... 😡
No mitä muntjakkia? D:<

Ikävää, ettei sinua tueta töissä. :c
 
Ylös Pohja