Jos vatkaatte jotain sähkövatkaimella kapeassa ja korkeassa astiassa, niin muistakaa pitää siitä astiasta kiinni

almanakka

Asiantuntija
Reaktioarvo
400
T. Vatkasin äsken vaahtoutuvaa vaniljakastiketta ja laskin kupin kesken kaiken työtasolle. Sitten se alkoi pyöriä vaakatasossa aivan vimmatusti, ja ennen kuin ehdin kunnolla reagoida ja kytkeä vatkainta pois päältä, niin koko keittiö oli täynnä roiskeita. Ei siinä auttanut muu kuin tarttua rättiin ja ruveta hinkkaamaan seiniä, lämpöpatteria, jääkaappia ja mikroa puhtaaksi. Nyt oli myös erinomainen tilaisuus mopata lattia. Ja kohta täytyy tiskata keittiövälineet ja niiden säilytysastia.

Olen kyllä iloinen ettei mulla ole verhoja keittiössä, ja ehkä on parempi etten hankikaan :D

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Ja muistakaa myös että yksi purkki kermaviiliä ei tarkoita kahta purkkia kermaviiliä! :D

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Reaktioarvo
1,689
voi ei, kiitos kun sanoit :D tästä tuli mieleen, kun laitoin kerran tuplamäärän vehnäjauhoja mokkapalataikinaan... älkää kysykö miten se on mahdollista :D siis ite olin kyllä sitä mieltä ettei niin paljoo tarvii, mut äiti väitti kivenkovaan, että se on sopiva määrä. äiti oli hankkinu jonkun huonon mitan, jolla oli vaikee mitata sitä määrää. lopputulos oli se ettei mokkapalat maistunu oikein miltään, joten tehtiin uus taikina :D

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
voi ei, kiitos kun sanoit :D tästä tuli mieleen, kun laitoin kerran tuplamäärän vehnäjauhoja mokkapalataikinaan... älkää kysykö miten se on mahdollista :D siis ite olin kyllä sitä mieltä ettei niin paljoo tarvii, mut äiti väitti kivenkovaan, että se on sopiva määrä. äiti oli hankkinu jonkun huonon mitan, jolla oli vaikee mitata sitä määrää. lopputulos oli se ettei mokkapalat maistunu oikein miltään, joten tehtiin uus taikina :D
Minulla kävi kerran mokkapalojen kanssa sellainen, että unohdin taikinasta voin. Ihmettelin vain siinä, miksi siitä tuli niin kovaa. Ehdin siinä jo levittää sen taikinan siihen pellille, kun tajusin "Voi hitto, se voi unohtu!"
Siinä sitten pika-pikavauhtia voi kippoon, kippo mikroon ja kaadoin sen siihen pellillä olleen taikinan päälle ja sekoitin kuin kohtauksen saanut. Tuli hieman kerrostuneita mokkapaloja :D

Toinen mokkapala-kömmähdys tapahtui, kun uuni hajosi niin, että alavastukset sanoivat sopimuksen irti. Oli hieman erikoinen kokemus, kun pohja oli aivan raakaa :D Ne olivat sitten nimeltään "mokapaloja".

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Reaktioarvo
1,689
Minulla kävi kerran mokkapalojen kanssa sellainen, että unohdin taikinasta voin. Ihmettelin vain siinä, miksi siitä tuli niin kovaa. Ehdin siinä jo levittää sen taikinan siihen pellille, kun tajusin "Voi hitto, se voi unohtu!"
Siinä sitten pika-pikavauhtia voi kippoon, kippo mikroon ja kaadoin sen siihen pellillä olleen taikinan päälle ja sekoitin kuin kohtauksen saanut. Tuli hieman kerrostuneita mokkapaloja :D

Toinen mokkapala-kömmähdys tapahtui, kun uuni hajosi niin, että alavastukset sanoivat sopimuksen irti. Oli hieman erikoinen kokemus, kun pohja oli aivan raakaa :D Ne olivat sitten nimeltään "mokapaloja".
apua, mokkapalat on ilmeisesti kirottuja tai jotain :'D

Ylös Pohja