Aihe vapaa joululahjaideoita?

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Elikkä tässä kesussa yritetään antaa joululahjaideoita muille jotka niitä tarvitsevat. Voi vaikka antaa jotain pientä taustatietoa, että kenelle on ostamassa joululahjaa. onko esim vanhemmille, kumppanille tai kaverille, minkä ikäinen tämä lahjan saaja on suurin piirtein ja kuinka paljon rahaa haluaa käyttää maksimissaan tähän lahjaan. toivottavasti ymmärsitte idean :)

ja jjooo mä tiiän tää saattaa olla vähän turhan aikasin, mutta parempi aikasemmin kuin myöhemmin!
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
juu mää voin alottaa eli keksiskö joku hyvää lahjaa mun ihastukselle, hän on poika ja aattelin ostaa jotai söpöö mut ei liian överii ja aattelin käyttää max. 10-15€ tähän lahjaan :)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
juu mää voin alottaa eli keksiskö joku hyvää lahjaa mun ihastukselle, hän on poika ja aattelin ostaa jotai söpöö mut ei liian överii ja aattelin käyttää max. 10-15€ tähän lahjaan :)
No siis sukat? Ei ehkä niin söpöä mutta hyödyllistä kyllä.
Leffaliput tms elämyslahjakortti ? Voitte mennä yhdessä...
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Joku joka tietää csgo:sta jotain, mitä siihen liittyvää voisin antaa kaverille? Jotain pientä :D
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Joku joka tietää csgo:sta jotain, mitä siihen liittyvää voisin antaa kaverille? Jotain pientä :D
Nopeella googlettelulla löysin jotain ihmeen csgo veitsiä ja huppareita :DDD ne hupparit makso jotain 60€, et ei hirveen pientä oo

Edit: löysin kans jonkun csgo mukin joka oli noin 13€
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Nopeella googlettelulla löysin jotain ihmeen csgo veitsiä ja huppareita :DDD ne hupparit makso jotain 60€, et ei hirveen pientä oo

Edit: löysin kans jonkun csgo mukin joka oli noin 13€
Kiitos! Toi muki oli itelläki mielessä :D
Mistä tää sun ihastus tykkää, tai mitä hän harrastaa?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Leivo pipareita ja koristele ne kohteen kiinnostuksen mukaisesti. Esin sillä csgo teemalla
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Kiitos! Toi muki oli itelläki mielessä :D
Mistä tää sun ihastus tykkää, tai mitä hän harrastaa?
seki taitaa pelata csgo:ta :D tai ainaki oon joskus kuullu sen puhuvan siitä, sit se kans harrastaa futista ja pianon soittoa, tykkää muutenki kuunnella musiikkia :)
 
Ylös Pohja