Juttelin lieben kanssa pari päivää sitten

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Halusin kysyä onko kaikki ok kun ei olla kuukausiin juteltu mitään, eli varmistaa että se on hengissä. Ei sillä kovin hyvin mene. Ei kuulemma ole päässyt musta yli mutta ei silleen että se toivois suhdetta tai mitään ronanttista. Kai se on vaan yksin. Juteltiin ihan puhelimessakin hetki ja oli ihan mukava jutella sille. Sit illasta ku virstiteltiin kaikki meni hyvin kunnes se totes "anteeksi rakas" ja mulla löi liinat kiinni en edes tiedä miksi reagoin niin vahvasti sain sellasen puolen tunnin kylmänhiki stressireaktion ja tunsin alavatsassa sellasia ahdustuksen vihlaisuja. Kyllä se sit rauhottu ja mentiin n40min päästä siitä nukkumaan mut jjjoo jäin vaan miettimään että mitä helvettiä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Aika paha D: Ihan ymmärrettävää et menit lukkoon ku sanoi niin. Ehkä se ei varmaan itekkää tajunnu et mitä sanoi?
Mut hyvä et tuota hetkeä lukuunottamatta (ymmärtääkseni) pystyit kuitenki hyvin juttelee sen kanssa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Aika paha D: Ihan ymmärrettävää et menit lukkoon ku sanoi niin. Ehkä se ei varmaan itekkää tajunnu et mitä sanoi?
Mut hyvä et tuota hetkeä lukuunottamatta (ymmärtääkseni) pystyit kuitenki hyvin juttelee sen kanssa.
Siis ku en mä menny lukkoon sain vaan ihme stressireaktion sitä jotenkin. Ja joo se ei kuulemma aatellut ja totes et on varmaan parempi jos se ei käytä sitä
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Totta kai ymmärrettävää että reagoi kummallisesti kun tulee kutsutuksi rakkaksi kun ei sitä odota. Mut hyvä että pystyitte kuitenkin juttelemaan kunnolla muuten.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Anteeksi sivistymättömyyteni, mutta mikä on "liebe?"
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Se on kutsuma nimi henkilölle jonka kanssa oli säätöä viimevuonna. Saksaa ja tarkoittaa juurikin rakasta. Nykyään vain lähemminkin kuin käyttäjänimi, vaikkei hän tietääkseni täällä käykkääb.
Tjaa, minä kun luulin, että se on jonkinlainen nuorisotyöntekijä tai vastaava.
 
Ylös Pohja