Keho Juu kiva tuli menkat läpi ruotsin tunnilla:D

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Nousin ylös ja tajusin et tuoli on veressä.

Mulla oli päällä kalsarit, farkut (just semmoset siistimmät farkut ㅠㅠ) ja sit vielä ulkohousut mut näköjään se siitä huolimatta läpi meni....

Aaaaarghhhh

No onneks alakaa viikonloppu
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Aa rutto:/
Mullakin yläasteella monesti ruotsin tunnilla alko, ei tainnu ikinä tulla kunnolla läpi mut silleen et tunsin ja tajusin käydä vessassa, mikähän ruotsissa aineena tätä tekee xd
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Aa rutto:/
Mullakin yläasteella monesti ruotsin tunnilla alko, ei tainnu ikinä tulla kunnolla läpi mut silleen et tunsin ja tajusin käydä vessassa, mikähän ruotsissa aineena tätä tekee xd
Siis itelläki tuli joskus läpi yläasteella, mut siitä on niin pitkä aika et olin vähän shokissa ku nyt yhtäkkiä näin tapahtu :')
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Itsellä tuli tänään myös koulussa läpi. Vieläpä sinisistä farkkuhaalareista >:0
En itse edes huomannut, mutta oli kovin mukava tulla kotiin kun pikkusisko kauniilla linnunlauluäänellään huikkaa että "sulla on joku tahra tossa"
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Joo se on kyllä aina kamalaa, varsinkin sitten jos ei oo mitään mukana
No jep
Onneksi itellä on aina varuilta vaihtositeet mukana ja pukeudun aina ulkkareihin tai sit tummiin housuihin ettei näy jos tulleeki läpi :')
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Itsellä tuli tänään myös koulussa läpi. Vieläpä sinisistä farkkuhaalareista >:0
En itse edes huomannut, mutta oli kovin mukava tulla kotiin kun pikkusisko kauniilla linnunlauluäänellään huikkaa että "sulla on joku tahra tossa"
Voi apua mää niin tiiän ton tunteen ku joku sisarus vaa tullee sanomaan et "hei sun pepussa on joku punanen tahra" xD
 
Ylös Pohja