Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juuh mitä nyt taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 34247" data-attributes="member: 34"><p>MITÄ VITTUA XDDD are you actually kidding me. Pari siideriä alla ja itken koska same love + be me. Siiderit loppu ja en ehkä kestä sitä. Nyt kuuntelen wish i loved you in the 90s ja öööömmm i'm smh. Unreal shit. Tallensin muutaman kuvan timpasta + hessusta ja en kestä oikeesti aaa en tiiä viitinks laittaa tähä mut niiku yle jyväskylän fb:stä löyty kuva joka saa mut itkee se on nii vitu söpö. Oikeesti oon itkeny tänää iha jatkuvasti en ymmärrä :DDDDD johtuukohan menkoista. Tai siit et nukuin ehk pikkasen liian vähän viime yönä. Emt, varmaa menkat, väsymys ja alkoholi. Vaikka kieltämättä sitä alkoholia oli aivan liian vähän :D oisin mä muutaman voinu viel juoda, huoh. Hitto, ois pitäny käydä kaupas päiväl hakemas muutama siideri lisää :| vittu et se oli muute hyvänmakusta "pitkästä aikaa" rääh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 34247, member: 34"] MITÄ VITTUA XDDD are you actually kidding me. Pari siideriä alla ja itken koska same love + be me. Siiderit loppu ja en ehkä kestä sitä. Nyt kuuntelen wish i loved you in the 90s ja öööömmm i'm smh. Unreal shit. Tallensin muutaman kuvan timpasta + hessusta ja en kestä oikeesti aaa en tiiä viitinks laittaa tähä mut niiku yle jyväskylän fb:stä löyty kuva joka saa mut itkee se on nii vitu söpö. Oikeesti oon itkeny tänää iha jatkuvasti en ymmärrä :DDDDD johtuukohan menkoista. Tai siit et nukuin ehk pikkasen liian vähän viime yönä. Emt, varmaa menkat, väsymys ja alkoholi. Vaikka kieltämättä sitä alkoholia oli aivan liian vähän :D oisin mä muutaman voinu viel juoda, huoh. Hitto, ois pitäny käydä kaupas päiväl hakemas muutama siideri lisää :| vittu et se oli muute hyvänmakusta "pitkästä aikaa" rääh [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juuh mitä nyt taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja