Aihe vapaa Juuh mitä nyt taas

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Helvetti että toi biisi iskee suoraan mun sydämeen. Itken sille melkeen joka kerta. Voi vittu oikeesti. Joka vitun sana tossa biisissä. Oon kuunnellu sen varmaan sata kertaa jo. En tiiä mitä vittua voin tehdä näille tunteille. Itkettää koko ajan. Siis. Mä vaan. Emmä tajuu miten itken ihan joka kerta ainaki melkeen. Miten voi osuu niin vitun syvälle toi et se sattuu ihan helvetisti. Emmä tajuu. Itkin äsken tota ja en ymmärrä kun tuntuu vieläkin siltä etten pysty selvittää näitä tunteita mitä toi aiheuttaa. Pakko tajuta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
MITÄ VITTUA XDDD are you actually kidding me. Pari siideriä alla ja itken koska same love + be me. Siiderit loppu ja en ehkä kestä sitä. Nyt kuuntelen wish i loved you in the 90s ja öööömmm i'm smh. Unreal shit. Tallensin muutaman kuvan timpasta + hessusta ja en kestä oikeesti aaa en tiiä viitinks laittaa tähä mut niiku yle jyväskylän fb:stä löyty kuva joka saa mut itkee se on nii vitu söpö. Oikeesti oon itkeny tänää iha jatkuvasti en ymmärrä :DDDDD johtuukohan menkoista. Tai siit et nukuin ehk pikkasen liian vähän viime yönä. Emt, varmaa menkat, väsymys ja alkoholi. Vaikka kieltämättä sitä alkoholia oli aivan liian vähän :D oisin mä muutaman voinu viel juoda, huoh. Hitto, ois pitäny käydä kaupas päiväl hakemas muutama siideri lisää :| vittu et se oli muute hyvänmakusta "pitkästä aikaa" rääh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Huutista kuuntelen taylorin superstar en kestä tätä biisiä yhtään XDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Huutista sille että timppa on epäilemättä elämäni suurin rakkaus mutta hessu on niin hyvänä kakkosena että rääääääh :DDDD

you played in bars
You play guitar
And i'm invisible and everyone knows who you are


really tho? 😭😭😭😭😭👋 Hi, i'm ded. En kestä yhtään xDDDDDD tota noin niin... Eihän tässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Onko tätä oikeesti jatkunut yli 3kk en pysy enää perässä ajankulun kanssaaaaaaa aaaaa

Ja oks tänää muute tõnun syntymäpäivä voi jeeeeeeeee i don't even wanna knowwww

PLEASE

Joo mitä vittua luin äsken wikipediast k&p:n jaksojen nimii ja lähes aloin itkee siitäki ku rakastan tota sarjaa niin paljon :Ddddd se oli kyl oikeest aik paha kattoo viime yön se jakso mikä tuli telkkarista. Se osu niin syvälle sieluun taas. Nyt tuntuu et sattuu entistä enemmän. Aaaa en pysty. Niin ikävä tota sarjaa. Mitenköhä kestän ku siit tulee uus kausi. En varmaa henkisesti selvii. En oikeest kestä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
XDDDDDDDDDD are you actually kidding me now

MITÄ VITTUA

Oon koht kattonu lääkärit tulessa loppuun ja kyllä siepoo voi juma

JOUDUIN JÄLLEEN NÄKEMÄÄN TIMPAN ILMAN PAITAA johan nyt on taas helvetti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Tästä ei todellakaan tule mitään XDDDDDD kaiken lisäks katoin varmaa sadannen tuhannen kerran,,,,,, leikin varjolla,,,, jakson,,,, nyt kun se ilmestyi takaisin youtubeen 🙃🤷 jjjjoooooooooooo kieltämättä järkyttävää

Ainiin XDDD tämä biisi:

Ku en tiiä onko normaalia että pelkästään se että biisissä sanotaan "hela" ja "Pattaya" riittää siihen että hymyilen typerästi ja mietin noita :D oikeasti pienimmistäkin asioista tulee mieleen nuo. Huhhuh taas. Must tuntuu muuten et alan koht olee koko ajan sillee "JUMALISTE" koska kuulapään takia rupee tarttuu muhun pikkuhiljaa :DD ah en tiedä oonko hullu mut miks oikeesti timpan luomet on nii söpöi lmaoooo aina ku se on ilman paitaa katon vaa sitä sillee hihi söpöö sil on luomia vatsas ???????? Joo-o..... :D onhan se söpöä toki :D

Um.... Nyt kuunnellaan sitte muute todellakin biisiä joka aiheuttaa välillä paniikinomaisia olotiloja.... Ei hyvä 😭 ei todellakaan hyvä.

Tää taitaa mennä vaan koko ajan pahemmaks. Tavallaan. Oon niin rakastunu jo (niinku en muka ollu jo heti joulukuussa) ettei tästä kyl päästä koskaan yli. Tää on ollu nyt niin kauan osa mun elämää et ei mitään toivoakaan siitä että unohtais. Ei näit asioita pysty pyyhkii pois. Ei mitenkään.

En mä pysty unohtaa

Kamalat fläsärit nyt kun oon kattonu tota lääkärit tulessa ja siin oli tämä saunajuttu nimenomaan nii NYT tajusin siis mistä se oli ku timppa oli alin haastattelus ja se oli sillee "sssauna" :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

OIKEEST SHOOT ME ALREADY 🥴🥺 also voisinko mennä nukkumaan. Huoh en kestä yhtään love like this enkä kyllä mitään muutakaan biisiä. Prkl ku olin jo menossa nukkumaan mut jäin sit kattoo tota prkleen sarjaa.
 
Ylös Pohja