Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juuh mitä nyt taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 34338" data-attributes="member: 34"><p>Tästä ei todellakaan tule mitään XDDDDDD kaiken lisäks katoin varmaa sadannen tuhannen kerran,,,,,, leikin varjolla,,,, jakson,,,, nyt kun se ilmestyi takaisin youtubeen 🙃🤷 jjjjoooooooooooo kieltämättä järkyttävää</p><p></p><p>Ainiin XDDD tämä biisi:</p><p>[MEDIA=spotify]track/2yfvFvoZFQ8tZmAnRTLiuA[/MEDIA]</p><p></p><p>Ku en tiiä onko normaalia että pelkästään se että biisissä sanotaan "hela" ja "Pattaya" riittää siihen että hymyilen typerästi ja mietin noita :D oikeasti pienimmistäkin asioista tulee mieleen nuo. Huhhuh taas. Must tuntuu muuten et alan koht olee koko ajan sillee "JUMALISTE" koska kuulapään takia rupee tarttuu muhun pikkuhiljaa :DD ah en tiedä oonko hullu mut miks oikeesti timpan luomet on nii söpöi lmaoooo aina ku se on ilman paitaa katon vaa sitä sillee hihi söpöö sil on luomia vatsas ???????? Joo-o..... :D onhan se söpöä toki :D</p><p></p><p>Um.... Nyt kuunnellaan sitte muute todellakin biisiä joka aiheuttaa välillä paniikinomaisia olotiloja.... Ei hyvä 😭 ei todellakaan hyvä.</p><p></p><p>Tää taitaa mennä vaan koko ajan pahemmaks. Tavallaan. Oon niin rakastunu jo (niinku en muka ollu jo heti joulukuussa) ettei tästä kyl päästä koskaan yli. Tää on ollu nyt niin kauan osa mun elämää et ei mitään toivoakaan siitä että unohtais. Ei näit asioita pysty pyyhkii pois. Ei mitenkään.</p><p></p><p>En mä pysty unohtaa</p><p></p><p>Kamalat fläsärit nyt kun oon kattonu tota lääkärit tulessa ja siin oli tämä saunajuttu nimenomaan nii NYT tajusin siis mistä se oli ku timppa oli alin haastattelus ja se oli sillee "sssauna" :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]</p><p></p><p>OIKEEST SHOOT ME ALREADY 🥴🥺 also voisinko mennä nukkumaan. Huoh en kestä yhtään love like this enkä kyllä mitään muutakaan biisiä. Prkl ku olin jo menossa nukkumaan mut jäin sit kattoo tota prkleen sarjaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 34338, member: 34"] Tästä ei todellakaan tule mitään XDDDDDD kaiken lisäks katoin varmaa sadannen tuhannen kerran,,,,,, leikin varjolla,,,, jakson,,,, nyt kun se ilmestyi takaisin youtubeen 🙃🤷 jjjjoooooooooooo kieltämättä järkyttävää Ainiin XDDD tämä biisi: [MEDIA=spotify]track/2yfvFvoZFQ8tZmAnRTLiuA[/MEDIA] Ku en tiiä onko normaalia että pelkästään se että biisissä sanotaan "hela" ja "Pattaya" riittää siihen että hymyilen typerästi ja mietin noita :D oikeasti pienimmistäkin asioista tulee mieleen nuo. Huhhuh taas. Must tuntuu muuten et alan koht olee koko ajan sillee "JUMALISTE" koska kuulapään takia rupee tarttuu muhun pikkuhiljaa :DD ah en tiedä oonko hullu mut miks oikeesti timpan luomet on nii söpöi lmaoooo aina ku se on ilman paitaa katon vaa sitä sillee hihi söpöö sil on luomia vatsas ???????? Joo-o..... :D onhan se söpöä toki :D Um.... Nyt kuunnellaan sitte muute todellakin biisiä joka aiheuttaa välillä paniikinomaisia olotiloja.... Ei hyvä 😭 ei todellakaan hyvä. Tää taitaa mennä vaan koko ajan pahemmaks. Tavallaan. Oon niin rakastunu jo (niinku en muka ollu jo heti joulukuussa) ettei tästä kyl päästä koskaan yli. Tää on ollu nyt niin kauan osa mun elämää et ei mitään toivoakaan siitä että unohtais. Ei näit asioita pysty pyyhkii pois. Ei mitenkään. En mä pysty unohtaa Kamalat fläsärit nyt kun oon kattonu tota lääkärit tulessa ja siin oli tämä saunajuttu nimenomaan nii NYT tajusin siis mistä se oli ku timppa oli alin haastattelus ja se oli sillee "sssauna" :]]]]]]]]]]]]]]]]]]] OIKEEST SHOOT ME ALREADY 🥴🥺 also voisinko mennä nukkumaan. Huoh en kestä yhtään love like this enkä kyllä mitään muutakaan biisiä. Prkl ku olin jo menossa nukkumaan mut jäin sit kattoo tota prkleen sarjaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juuh mitä nyt taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja