Aihe vapaa Käsittämättömintä tässä kouluasiassa on se että etäopetusta pidetään lapsille enemmän haitallisena kuin koulun ja opetuksen kokonaan sulkemista.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Meanwhile kuppiloita kaatuu (tiedän itse ainakin kaksi ja koronastahan se johtui) ja hallitus kusettaa nimenomaan yrittäjiä minkä kerkeää. Joojoo nuorten ja lasten hyvinvointi on tärkeää mutta oishan se ihan kiva jos päättäjät välittäis pätkääkään kuppiloiden omistajista, ja nimenomaan pienistä yrityksistä. Kysyn vaan (sadannen kerran) että kuka vittu maksaa laskun...... Tuntuu et ihan tahallaan kiusataan vaan ja ainoastaan ravintoloita at this point
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Meanwhile kuppiloita kaatuu (tiedän itse ainakin kaksi ja koronastahan se johtui) ja hallitus kusettaa nimenomaan yrittäjiä minkä kerkeää. Joojoo nuorten ja lasten hyvinvointi on tärkeää mutta oishan se ihan kiva jos päättäjät välittäis pätkääkään kuppiloiden omistajista, ja nimenomaan pienistä yrityksistä. Kysyn vaan (sadannen kerran) että kuka vittu maksaa laskun...... Tuntuu et ihan tahallaan kiusataan vaan ja ainoastaan ravintoloita at this point
niinpä
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Meanwhile kuppiloita kaatuu (tiedän itse ainakin kaksi ja koronastahan se johtui) ja hallitus kusettaa nimenomaan yrittäjiä minkä kerkeää. Joojoo nuorten ja lasten hyvinvointi on tärkeää mutta oishan se ihan kiva jos päättäjät välittäis pätkääkään kuppiloiden omistajista, ja nimenomaan pienistä yrityksistä. Kysyn vaan (sadannen kerran) että kuka vittu maksaa laskun...... Tuntuu et ihan tahallaan kiusataan vaan ja ainoastaan ravintoloita at this point
musta tuntuu että kaikki haluaa että kaikkia tuetaan (vanhukset, nuoret, yrittäjät, erilaiset vähemmistöt, koulutus jne) mutta kukaan ei ikinä halua maksaa mitään. tää pistäny monesta paikkaa silmään, en siis suhun viittaa mitenkään. tuli mieleen vaa.

hienoa kuitenkin että edes ja vihdoin nuoria ajatellaan tässä asiassa.
 
Ylös Pohja