Kävelin tänään kadulla ja...

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,149
Reaktioarvo
5,470
Jotkut hihhulit tulivat kerran melkein juosten tyrkyttämään minulle jotain jeesustelulappuja ja hokivat suu vaahdossa, että "Jumala voi pelastaa sinut vielä".

Minullakin mustat vaatteet päällä. Muistaakseni Mayhemin paita, revityt farkut ja nahkatakki.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Jotkut hihhulit tulivat kerran melkein juosten tyrkyttämään minulle jotain jeesustelulappuja ja hokivat suu vaahdossa, että "Jumala voi pelastaa sinut vielä".

Minullakin mustat vaatteet päällä. Muistaakseni Mayhemin paita, revityt farkut ja nahkatakki.
mulle tuli kerran eräs mummo sanomaan et mun on pakko olla mieleltäni sairas kun mulla on revityt farkut jalassa. :D ihan käsittämättömän törkeitä jotkut ihmiset.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,149
Reaktioarvo
5,470
mulle tuli kerran eräs mummo sanomaan et mun on pakko olla mieleltäni sairas kun mulla on revityt farkut jalassa. :D ihan käsittämättömän törkeitä jotkut ihmiset.
Äläpä, kauheita oletuksia tehdään ulkonäön perusteella.
 

Hessu

Oman elämänsä Buster Keaton
Liittynyt
22.9.2021
Viestejä
23
Reaktioarvo
29
Jotkut hihhulit tulivat kerran melkein juosten tyrkyttämään minulle jotain jeesustelulappuja ja hokivat suu vaahdossa, että "Jumala voi pelastaa sinut vielä".

Minullakin mustat vaatteet päällä. Muistaakseni Mayhemin paita, revityt farkut ja nahkatakki.
Ai että näitä kyllä tapahtuu vähä väliä. Jotkut katusaarnaajat joskus huuti mulle et mä päädyn suoraan helvettiin. Jännä ku pitäis olla uskonnon- ja uskonvapaus, mutta silti vieläki jotkut ihmiset kauppaa sitä omaa katsomustaan "ainoana sallittuna".
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Jotkut hihhulit tulivat kerran melkein juosten tyrkyttämään minulle jotain jeesustelulappuja ja hokivat suu vaahdossa, että "Jumala voi pelastaa sinut vielä".

Minullakin mustat vaatteet päällä. Muistaakseni Mayhemin paita, revityt farkut ja nahkatakki.
Joo, minullekin on käynyt näin :D

Muistaakseni päälläni oli musta nahkatakki ja hame, jossa sivulla oli avainketju, ja nahkaiset maiharit. Tuli joku helluntaiseurakuntalainen tyrkyttämään jotain jeesustelulappuja, tökkäsi ne käteeni ja lähti hirveää kyytiä seuraavaa viatonta uhria terrorisoimaan.
Mielenkiitoinen kokemus, jos niin voi sanoa.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mitä ihmettä :D Elikkäs mustat vaatteet = saatana
 
Ylös Pohja