Aihe vapaa Kävi katsoo eilen kahta eri asuntoa!

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,662
Molemmat oli hyviä, mutta toinen oli pilattu tupakoimalla :/ Vähä harmi.

Mutta nyt kyllä toivon että saan sen toisen! Se ois uudempi ja ihan kaupan vieressä ja tulevaisuutta varten ois yliopistoki kävelymatkan päässä. Ja kylppäri oli iso! Alunperin pelkäsin et ku kyseinen asunto oli tosi pieni et oisko kaikki neliöt käytetty siihen oleskelutilaan yms. et kylppäri ois ihan hirviän pieni mut se oli tosi hyvän kokoinen! Edellinen asukas säilytti siellä jopa omaa pyöräänsä (oli sellane köh köh kalliimman puoleinen) ja siellä oli iso pesukonekki ja silti jäi vapaata tilaa.
Kellarikerros oli kyllä tosi suuntavaistoa sekottava mut onneksi en tulis palijoa tarvii sitä ellen ite omaa pyörääni sinne veis xD

Se toinen asunto oli tosi palijon isompi, yllätyin oikeasti kuinka iso se oikeasti oli. Et hyvin mahtuis tavaraa sinne ja sekin oli remontoitu vasta. Mut noh, kylppäri oli sit ihan mini. Muuten tykkäsin siitä asunnosta kyllä mutta se pinttyny tupakan haju... Nykyinen asukas oli vielä ilmeisesti tarkoituksella jättänyt ikkunan auki koko päivän ajaksi. Varmaan ite juuri se joka siellä on vuoden tupakoinut.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,662
Tuossa toisessa asunnossa on vielä seki harmi että se vuokranantaja ois heti valamis vuokraa sen mulle kun sanoi että vastaa vaan yhdelle kerrallaan ja katsoo vaikuttaako sopivalta vuokralaiselta D: Että varmasti ottaisin kyllä jos siellä ei sitä kamalaa hajua ois :(

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
310
Tuossa toisessa asunnossa on vielä seki harmi että se vuokranantaja ois heti valamis vuokraa sen mulle kun sanoi että vastaa vaan yhdelle kerrallaan ja katsoo vaikuttaako sopivalta vuokralaiselta D: Että varmasti ottaisin kyllä jos siellä ei sitä kamalaa hajua ois :(
Eikös sen tupakan hajun saa pois remontilla? Vuokranantaja tietää olevan paska asunto ja yrittää tuolla vaan saada jonkun nuoren kelpuuttamaan asunnon, jota ei viitsi asianmukaisesti puhdistaa välissä.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,662
Eikös sen tupakan hajun saa pois remontilla? Vuokranantaja tietää olevan paska asunto ja yrittää tuolla vaan saada jonkun nuoren kelpuuttamaan asunnon, jota ei viitsi asianmukaisesti puhdistaa välissä.
Siis se vuokranantaja oli semmone ikäloppu papparainen joka ei ollu ees varma miten sen asunnon avain toimii ja mihin sillä pääsee :') Voi olla että ei ees ite hoksannu sitä hajua. Itekkää en osannu liittää heti tupakkaan vaan mulla oli iskä mukana ja osasi tunnistaa.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,662
Ja tosiaan varmaan pittäis pinnat uusia kokonaan et varmasti haju lähtee pois. Mut en sinne kyllä muuttaisi ennen ku se on varmasti tehty

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,662
Mutta mietin että jos en saa sitä pienempää mistä tykkään enemmän nii laitan viestiä että saisko tohon sit jotai otsonointia tms. Jos ei nii en ota sitä

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
310
Siis se vuokranantaja oli semmone ikäloppu papparainen joka ei ollu ees varma miten sen asunnon avain toimii ja mihin sillä pääsee :') Voi olla että ei ees ite hoksannu sitä hajua. Itekkää en osannu liittää heti tupakkaan vaan mulla oli iskä mukana ja osasi tunnistaa.
Aa voi raukkaa D:

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,662
Voi kökkänä oikeasti jos toi asunnon saaminen kaatuu nyt siihen että en voi "todistaa" olevani luotettava xDD
Tai siis kun vuokranantaja kysyi et oonko vuokralla et jos sais vuokranantajan numeron nii vois varmistaa et millane tyyppi oon. Mut määhän asun vielä vanhemmilla nii ei oo
Mut noh, ei oo vastannu vielä, on mun viestin nähäny kyllä. Ehkä se vastaa jotaki, ehkä ei...

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,662
Mut no sit vaa pittää taas etsiä uutta asuntoa jos ei tuon kaa onnista. Perseestä vaa ku oon jo viime syyslomasta asti ettiny

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
310
Voi kökkänä oikeasti jos toi asunnon saaminen kaatuu nyt siihen että en voi "todistaa" olevani luotettava xDD
Tai siis kun vuokranantaja kysyi et oonko vuokralla et jos sais vuokranantajan numeron nii vois varmistaa et millane tyyppi oon. Mut määhän asun vielä vanhemmilla nii ei oo
Mut noh, ei oo vastannu vielä, on mun viestin nähäny kyllä. Ehkä se vastaa jotaki, ehkä ei...
En oo koskaan edes kuullut tuollaisesta.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,662
En oo koskaan edes kuullut tuollaisesta.
No siis eihän se tietenkään mikkää yleinen käytäntö oo mut ku kyseessä on yksityinen va nii kyllähän se ite päättää kenet ottaa milläki perusteella :') Mietin vaa et viestin sävy oli sellane et haluais varman tiedon että oon kunnollinen tyyppi xD Ja kyllähän se toki järkeen käy et edellinen va pystys helposti kertoo vaa yleisesti et onko rauhallinen vuokralainen vai joku häiriköijä

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,801
lappeen Rannassa on vielä pahemmat, enkä usko että ystäväni Alexander laittaa jutkun lisää niihin kun kertonut, miten kalliita on asunnot. 1400 euroa kuussa on alin hinta vuokrattavalle neliölle (siis asunnolle, ei pinta-alalle).

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,662
lappeen Rannassa on vielä pahemmat, enkä usko että ystäväni Alexander laittaa jutkun lisää niihin kun kertonut, miten kalliita on asunnot. 1400 euroa kuussa on alin hinta vuokrattavalle neliölle (siis asunnolle, ei pinta-alalle).
Hyi mitä 😵‍💫 Aivan jäätävä alimmaksi hinnaksi

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
310
Kumman asunnon nyt siis sait, sen joka ei haise tupakalta? Onnea asunnosta! Mä kaipaan yhä edelleen ensimmäistä omaa kotiani, josta muutin pois 2019 :-( Se oli ihana

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,662
Kumman asunnon nyt siis sait, sen joka ei haise tupakalta? Onnea asunnosta! Mä kaipaan yhä edelleen ensimmäistä omaa kotiani, josta muutin pois 2019 :-( Se oli ihana
Siis joo se mikä ei haise xD Laitoin sille tupakkakämpän vuokranantajalle pitkän kohteliaan viestin että joo tuota en haluakkaan asuntoa

Ylös Pohja