Keho Kävin tänään sokeroinnissa kosmetologilla

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
mulla kasvojen karvoitus on aika tummaa (muualla ei niinkään) ja mua on pitkään häirinnyt mun ylähuulen yläpuolella oleva karvoitus, siis vähän niinkuin viikset. Ne on sen verran tummat, että näkyy sekä syö myöskin vähän itsetuntoa kun naisena en haluaisi olla "viiksekäs".

Eilen sitten uskaltauduin varaamaan ajan ylähuulen sokerointiin (eka kerta!) ja tänään sitten kävin siellä! eikä ollut yhtään niin paha tai kivulias mitä ajattelin! Nyt oon onnellinen kun viikset ovat poissa. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,740
Reaktioarvo
2,892
Kyllähän naisellakin voi olla karvoitusta kasvoissa, tää on taas vaan joku yhteiskunnan juttu että "ei voi olla" lol

Mutta siis ofc you do you, en mä sillä :D
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Kyllähän naisellakin voi olla karvoitusta kasvoissa, tää on taas vaan joku yhteiskunnan juttu että "ei voi olla" lol

Mutta siis ofc you do you, en mä sillä :D
Joo, ihan samaa mieltä et on vähän ikävä määritellä kellä on ok olla viikset ja kellä ei. tulin sit kuitenki omalla kohdalla lopulta siihen tulokseen et oon itsevarmempi ilman, ja näin on myös ollut! oli todella oikea päätös :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,740
Reaktioarvo
2,892
Joo, ihan samaa mieltä et on vähän ikävä määritellä kellä on ok olla viikset ja kellä ei. tulin sit kuitenki omalla kohdalla lopulta siihen tulokseen et oon itsevarmempi ilman, ja näin on myös ollut! oli todella oikea päätös :)
Hyvä! Ite harvemmin jaksan nyppiä mun naamakarvoja, joskus kyllä nypin kuitenkin. Mulla siis on naamas sellasii yksittäisiä joita tuskin huomaa mut sit ne kyl saattaa huomata jos en oo pitkään aikaan nyppiny niit pois ja siihen on ehtiny tulla niit paljon. Oon miettinyt et mistähän sekin johtuu et niit ilmaantuu meitsil ja viel nii paljon :D mut ei ne niin paljon itteä häiritse, välillä ehk:D tuntuu vaa et siin nyppimises on hirvee duuni aina
 
Ylös Pohja