Keho Kävin tännää ottaa HPV-rokotteen

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Mun kättä särkee aivan vietävästi D: En pysty liikuttamaan sitä juurikaan.

Ja siis se pistoski oli tosi outo, ihan ku jollaki puukonkärjellä ois tökätty lihakseen :D
Ei siis ollu mitenkään erityisesti kivulias pistos mut vähän ällöttävä ku jotenki tosi selkeesti tunsin ku se piikki pistettiin. Yleensä ne on vaa tuntunu pieniltä nipistyksiltä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Joo hpv rokotteen kanssa kannattaa heti pyöritellä kättä ja liikutella mahdollisimman paljon jo ennen kuin kipeytyy niin ei kipeydy siten välttämättä yhtään niin paljoa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Joo hpv rokotteen kanssa kannattaa heti pyöritellä kättä ja liikutella mahdollisimman paljon jo ennen kuin kipeytyy niin ei kipeydy siten välttämättä yhtään niin paljoa
Pittää muistaa seuraavalla kerralla kun vielä kahesti pittää se ottaa :')
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Pittää muistaa seuraavalla kerralla kun vielä kahesti pittää se ottaa :')
Kahesti? Mun ainana oli vaan yksi tehoste. Mut kokeile vaan itsellä tuli ekasta käsi kipeeksi mut ei tokasta kun sillon tajusin liikutella sitä kättä heti ja paljon. Eikä tullut koronarokorteistakaan kipeäksi käsi.
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Miten sait sen niin myöhään? meillä noi oli ala-asteen lopulla. Mutta oon ihan samaa mieltä, se kipu on ihan järkyttävä, tsemppii D:
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Kahesti? Mun ainana oli vaan yksi tehoste. Mut kokeile vaan itsellä tuli ekasta käsi kipeeksi mut ei tokasta kun sillon tajusin liikutella sitä kättä heti ja paljon. Eikä tullut koronarokorteistakaan kipeäksi käsi.
Jos se otetaan vasta myöhemmällä iällä niin kolmesti annetaan. Se suositushan on että otettaisiin 11-12-vuotiaana niin ei tarvii pistää kuin kahdesti.

Joo mullakin tuli HPV rokotteesta käsi pitkäksi aikaa tosi kipeeksi. En varmaan viikkoon pystynyt nostamaan sitä olkapäiden yläpuolelle.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Kahesti? Mun ainana oli vaan yksi tehoste. Mut kokeile vaan itsellä tuli ekasta käsi kipeeksi mut ei tokasta kun sillon tajusin liikutella sitä kättä heti ja paljon. Eikä tullut koronarokorteistakaan kipeäksi käsi.
No siis jos oisin ottanu sen sillon 5. luokalla nii ois ollu vaan kaks mut jos ottaa yli 15-vuotiaana nii sillon pittää ottaa kolmesti
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Miten sait sen niin myöhään? meillä noi oli ala-asteen lopulla. Mutta oon ihan samaa mieltä, se kipu on ihan järkyttävä, tsemppii D:
Se oli sillon sen verran uus juttu et en halunnu vitosluokalla sitä ottaa. Ja mun äiti oli mun kaa sillon samaa mieltä joten jätin ottamatta (sillonhan se päätösvalta oli enemmän vanhemmilla mut äiti anto mun päättää ite) mut nyt otin ku sitä tarjottiin ku on vielä mahis ottaa ilmaseksi
Ja kiitos! <3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Jos se otetaan vasta myöhemmällä iällä niin kolmesti annetaan. Se suositushan on että otettaisiin 11-12-vuotiaana niin ei tarvii pistää kuin kahdesti.

Joo mullakin tuli HPV rokotteesta käsi pitkäksi aikaa tosi kipeeksi. En varmaan viikkoon pystynyt nostamaan sitä olkapäiden yläpuolelle.
Ite pystyn nostaa kättä ihan ookoosti mutta en tee nii ku sattuu ihan halvatusti :'D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Jos se otetaan vasta myöhemmällä iällä niin kolmesti annetaan. Se suositushan on että otettaisiin 11-12-vuotiaana niin ei tarvii pistää kuin kahdesti.

Joo mullakin tuli HPV rokotteesta käsi pitkäksi aikaa tosi kipeeksi. En varmaan viikkoon pystynyt nostamaan sitä olkapäiden yläpuolelle.
Joo näin mä muistelinki.
Toi pyörittely oikeesti toimii mulla kannattaa kokeilla
 
Ylös Pohja