Teknologia Käyks teille youtubes näin

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
Screenshot_20210321-145836.png
(Pystyykö täällä muuten rajaamaan kuvia, tostki olis voinu rajata kommentit pois mut en osaa)

Mut siis toi mainosjuttu. Mulle on alkanu vasta viime aikoina käydä noin ja sit se ei tosta mainoksesta enää palaa siihen videoon vaan menee johonki -200 s ja sit se vaan jatkuu eikä lopu koskaan. Ja siis toi ruutu on myös sillon pimeenä se mainos vaan kuuluu mut ei näy. Mikä vittu mun laittees on vikana :D tota ei käy siis joka videos mut välillä. En ymmärrä.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Siis joo joskus kävi. Kuvasta päätellen puhelimella olet, mutta mulla kävi läppärillä. Samalla reistaili myös spotify. Auttoi kun päivitti ohjelmiston. En tiedä toimiiko sama puhelimessa, mutta jos on lataamattomia ohjelmistopäivityksiä, tai itse sovelluksesta uusi versio olemassa, niin kokeile päivittää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
Siis joo joskus kävi. Kuvasta päätellen puhelimella olet, mutta mulla kävi läppärillä. Samalla reistaili myös spotify. Auttoi kun päivitti ohjelmiston. En tiedä toimiiko sama puhelimessa, mutta jos on lataamattomia ohjelmistopäivityksiä, tai itse sovelluksesta uusi versio olemassa, niin kokeile päivittää.
En pysty päivittämään enää ilmeisesti mun sovelluksia koska Google play palvelut. Siinä on ollu ongelma jo jonkin aikaa. Enkä osaa selittää sitä oikein mut lyhyesti sanottuna: puhelimes on ilmotus "tilitoimia tarvitaan" ja kun siitä klikkaa se haluu että kirjaudun uudestaan johonki google-tilille sisään, vaikka oon koko ajan kirjautuneena sisään. Sitten kun yritän kirjottaa siihen sähköpostia niin näppäimistö ei tuu siihen joten en pysty kirjottamaan siihen = en pääse eteenpäin siitä. Tän takia ilmeisesti en pysty päivittämään mitään sovelluksia.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
En pysty päivittämään enää ilmeisesti mun sovelluksia koska Google play palvelut. Siinä on ollu ongelma jo jonkin aikaa. Enkä osaa selittää sitä oikein mut lyhyesti sanottuna: puhelimes on ilmotus "tilitoimia tarvitaan" ja kun siitä klikkaa se haluu että kirjaudun uudestaan johonki google-tilille sisään, vaikka oon koko ajan kirjautuneena sisään. Sitten kun yritän kirjottaa siihen sähköpostia niin näppäimistö ei tuu siihen joten en pysty kirjottamaan siihen = en pääse eteenpäin siitä. Tän takia ilmeisesti en pysty päivittämään mitään sovelluksia.
Aha. No se voi selittää ton. Mulle tuli tuo joskus aikanaan kun olin vaihtanut jotain tilin asetuksia. Ei lähtenyt millään niin poistin koko tilin ja loin uuden.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
Aha. No se voi selittää ton. Mulle tuli tuo joskus aikanaan kun olin vaihtanut jotain tilin asetuksia. Ei lähtenyt millään niin poistin koko tilin ja loin uuden.
Voi saakeli. En mä osaa ja sit mul on siel tilil varmaan ihan kaikki. Ei helvetti. Mitä mä teen. Sitä paitsi en tiedä mikä tili pitäs poistaa ku mun on viel vanha koulun eduhel sähköpostiki siinä ni en nyt ymmärrä pitäskö poistaa se vai se toinen tili vai mikä. Mul on ainakin kaks tiliä, ehk enemmänkin. Vittu oikeesti. Ostan koht sellasen puhelimen millä ei voi mitään muuta ku soittaa ja laittaa tekstarin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
Ei vittu ku edes varasija ei voi olla vittuilematta, mul alkaa mennä hermo tän tekstilaatikon kanssa. En jaksa sitä että se jotenkin ottaa mun edellisen viestin takas toho laatikkoo vaikka oon jo lähettäny seb. Sit mun täytyy taas tyhjentää koko vitun laatikko uudestaan. Jos haluun kirjottaa uuden viestin. Miks kaikessa on jotain ongelmia? Mä oikeesti koht vaihdan puhelimen ei-älypuhelimeen ja lopetan tän paskan siihen. Vittu. Ainoo vaa et mun läppäriki alkaa olla aika vanha joten tuskin sekään enää toimii hyvin joten sit en vois olla netissä enää mitenkään paitsi pöytäkoneella mut se taas ei oo mun kone. Aaaaa en viityi ees alottaa siitä läppäristä, varmaan siinäki alkaa olla akku ihan paskana. Puhelimen akku on paskana. Ainakin se sammuu lähes samantien kylmässä jos käytän sitä hetkenkin, siis jos otan sen pois taskusta. Mitään en voi vittu enää käyttää. Ei tästä tuu hevonhelvettiäkään. Uutta puhelinta en vaan haluais koska vihaan siirtää tiedostoja, enkä varmaan sais edes kaikkia siihen uuteen puhelimeen. Että siinäpä häviäis sit varmaan kaikki ne sadat muistiot mitä oon luonu :) kaikki romaanit mitä oon kirjottanu puhelimen muistioihin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
Ei tästä tule hevonvittuakaan :))))))))))))

On varmaan pakko poistaa sit se tili, en vaa tiedä kumpi ja mitä. Enkä uskalla jos siel on jotain sellast minkä voin sit menettää jos poistan sen tilin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
Mä en uskalla poistaa tota eduhel tiliä mut onkohan se mun ainut vaihtoehto. Mut mä en vaan uskalla. En yhtään tiiä mitä sit tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Voi saakeli. En mä osaa ja sit mul on siel tilil varmaan ihan kaikki. Ei helvetti. Mitä mä teen. Sitä paitsi en tiedä mikä tili pitäs poistaa ku mun on viel vanha koulun eduhel sähköpostiki siinä ni en nyt ymmärrä pitäskö poistaa se vai se toinen tili vai mikä. Mul on ainakin kaks tiliä, ehk enemmänkin. Vittu oikeesti. Ostan koht sellasen puhelimen millä ei voi mitään muuta ku soittaa ja laittaa tekstarin.
Tilin voi jonkun aikaa poiston jälkeen palauttaakin vielä. Kannattaa lukea> https://support.google.com/accounts...Google-tilisi ‑paneelista Poista tilisi. More
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
Kiitos poistin sen ja auttoi. Nyt pääsen päivittää kaikki. Onpa outoa nähä toi pitkästä aikaa silleen ettei siinä oo tota ilmotusta koko ajan. Voi olla että sillä tilillä on ollu jtn koulutöitä mut en mä enää niitä ois saanu muutenkaan koska ilmeisesti koko tili on ollu joka tapauksessa käyttökelvoton jo pitkään, aattelin et johtuu varmaan siitä ku en enää oo koulussa kirjoilla.
 
Ylös Pohja