Aihe vapaa kaikki jotka ei tiedä että tietokoneella voi käyttää emojeja tässä ohje

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Mitäköhä demis ois käyny jos joku ois kertonu ton ku eiks tota käytetty syynä miksei saa pistää emojeita ::D
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Käytin Demissä enemmän tai vähemmän ahkerasti emojeita (en kuitenkaan spämmimällä), mutta minulle ei kertaakaan koko sinä aikana huomautettu asiasta. 😂
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Käytin Demissä enemmän tai vähemmän ahkerasti emojeita (en kuitenkaan spämmimällä), mutta minulle ei kertaakaan koko sinä aikana huomautettu asiasta. 😂
Itse kuulun niihin jotka käyttää aina ja joka paikassa vain hymiöitä. D: Laitan hymiöitä aina kaikkiin viesteihinkin, kaverit ihmettelee että olenko jättänyt aivoni 00-luvulle.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Itse kuulun niihin jotka käyttää aina ja joka paikassa vain hymiöitä. D: Laitan hymiöitä aina kaikkiin viesteihinkin, kaverit ihmettelee että olenko jättänyt aivoni 00-luvulle.
Itse käytän sekaisin hymiöitä ja emojeita. Minusta tuntuu, että hymiöissä on jonkinlainen sävyero emojeihin verrattuna (ja varsinkin, kun eri alustat näyttävät hymiöt vähän erilaisena, kun taas tekstihymiöt ovat aina samannäköisiä, ellei käytä jotain erikoisfonttia).
 
Ylös Pohja