Keho Kannattaaks menkka-alkkareit ostaa?

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Oon nyt pidempään pohtinu ja tutkinu asiaa, koska ne kuulostaa kiehtovilta ja vois olla mukavat. Kaikki kehuu niitä hirveesti, mutten tiiä, onks ne oikeesti 30€ arvoset

Siteet ei yksinkertasesti oo mun juttu, kuukuppi pahentaa dysforiaa (vaikeempi ottaa ulos ku tamponi) ja tamponilla en uskalla nukkuu (voi venähtää yli 12h välil). Siks noi vois olla iha hyvä hankinta, mut onks tääl kellää mitää näkemystä aiheesta? Olis kiva kuulla rehellisii mielipiteitä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Kuukuppi on kyllä harjoittelu kysymys. Nyt ku oon käyttäny jonku 2 vuotta ei se oo mikään ongelma ku vaan ottaa kiinni ja puristaa ni sit se vaan lähtee.

Menkkapikkareista ei ole kokemusta, ei kyllä oikeen houkuta mut kaikilla on omat preferenssit\(•_•)/
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Kuukuppi on kyllä harjoittelu kysymys. Nyt ku oon käyttäny jonku 2 vuotta ei se oo mikään ongelma ku vaan ottaa kiinni ja puristaa ni sit se vaan lähtee.

Menkkapikkareista ei ole kokemusta, ei kyllä oikeen houkuta mut kaikilla on omat preferenssit\(•_•)/
Siis tähän oli tarkotus vielä laittaa et toi on mun kokemus et ne on helpompia ku tampoonit ja en oikeestaan halua käyttää tampooneja jne
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Okei, eli updatee aiheesta, mikäli joku muu saattaa asiaa pohtii

Ostin ne alennuksesta ja oon nyt käyttänyt muutamana yönä. Ainoo ongelma on ollu se, että yks pari ei riitä, koska ei ehi kuivuu kunnolla, mikäli ne pesee aamul ja aikoo ottaa käyttöön taas illalla. Peseminen käsin ei oo mitenkää ällöö, kunhan siihen tottuu. Ite pesen käsin, ellei oo menos just sopivii pyykkei koneesee. Ne on tosi mukavat ja pehmeet, ei yleensäkää tunnu yhtä inhottavalta kun side

Suosittelen vähä kyttää tarjouksii ja kokeilee, jos kiinnostaa. Ei ne ihan ylihintaset oo, mut 30-40€ tuntuu tosi isolta summalta rahaa kertaostoksesta
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Ei ne ihan ylihintaset oo, mut 30-40€ tuntuu tosi isolta summalta rahaa kertaostoksesta
Mut sillai, siteet maksaa monta euroa paketilta ja niitä joutuu ostamaan noin 2 pakettia/kk. Jos yks paketti on 4e, on se kuussa jo 8e ja jo neljässä kuukaudessa se on mennyt jo yli 30 euron `\_(•_•)_/`
 
Ylös Pohja