Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Katsoin juuri lapsuuteni traumatisoivimman videon(My little pony)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettu käyttäjänimi 43" data-source="post: 40849" data-attributes="member: 88"><p>Tuli tästä keskustelunaiheesta mieleen tämä TED talk (aiheena Youtuben pelottavat "lasten"videot ja miten algoritmit johdattavat lapsia näiden pariin):</p><p>[MEDIA=youtube]v9EKV2nSU8w[/MEDIA]</p><p></p><p>Itse olen kasvanut ysärillä ja kosketukseni nettimaailmaan oli aika rajallinen pienenä lapsena, mutta kyllä mullekin sattui joitakin pelottavia asioita. Oli esim. sellaista, että linkitettiin vaikkapa jokin hauska testi, peli tms. ja sitten kun oli sen pariin syvästi keskittyneenä, näytölle pamahti yhtäkkiä kovaääninen screamer. Kerran mulle tuli tuollainen kun olin yksin kotona, itkua vääntäen sitten odottelin vanhempia kotiin. :D</p><p></p><p>Ihan muuten vaan pelottavista lastenohjelmista tulee ekana mieleen Hopeanuoli, tosin eipä se nyt vissiin oikeasti lastenohjelma ollutkaan (tosi moni ikäiseni kuitenkin katsoi sitä). Veri vaan lensi ja mulle tuli siitä ihan kamala karhupelko, oli sitten hauskaa maaseudulla asuessa kävellä säkkipimeässä bussipysäkille aamuisin. :D Muumien Jäärouvaa pelkäsin myös.</p><p></p><p>// Edit. Tuli vielä mieleen aloitusviestissä mainitusta Henkien kätkemästä, että itse pelkään vielä nykyäänkin Kasvotonta ja erityisesti sitä kohtausta, kun Kasvoton alkaa syödä kylpylän asukkaita ja lopulta jahtaa Chihiroa pitkin kylpylää. Kelaan aina sen kohtauksen ohi. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettu käyttäjänimi 43, post: 40849, member: 88"] Tuli tästä keskustelunaiheesta mieleen tämä TED talk (aiheena Youtuben pelottavat "lasten"videot ja miten algoritmit johdattavat lapsia näiden pariin): [MEDIA=youtube]v9EKV2nSU8w[/MEDIA] Itse olen kasvanut ysärillä ja kosketukseni nettimaailmaan oli aika rajallinen pienenä lapsena, mutta kyllä mullekin sattui joitakin pelottavia asioita. Oli esim. sellaista, että linkitettiin vaikkapa jokin hauska testi, peli tms. ja sitten kun oli sen pariin syvästi keskittyneenä, näytölle pamahti yhtäkkiä kovaääninen screamer. Kerran mulle tuli tuollainen kun olin yksin kotona, itkua vääntäen sitten odottelin vanhempia kotiin. :D Ihan muuten vaan pelottavista lastenohjelmista tulee ekana mieleen Hopeanuoli, tosin eipä se nyt vissiin oikeasti lastenohjelma ollutkaan (tosi moni ikäiseni kuitenkin katsoi sitä). Veri vaan lensi ja mulle tuli siitä ihan kamala karhupelko, oli sitten hauskaa maaseudulla asuessa kävellä säkkipimeässä bussipysäkille aamuisin. :D Muumien Jäärouvaa pelkäsin myös. // Edit. Tuli vielä mieleen aloitusviestissä mainitusta Henkien kätkemästä, että itse pelkään vielä nykyäänkin Kasvotonta ja erityisesti sitä kohtausta, kun Kasvoton alkaa syödä kylpylän asukkaita ja lopulta jahtaa Chihiroa pitkin kylpylää. Kelaan aina sen kohtauksen ohi. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Katsoin juuri lapsuuteni traumatisoivimman videon(My little pony)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja