Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Katsoin juuri lapsuuteni traumatisoivimman videon(My little pony)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 40913" data-attributes="member: 167"><p>Ite synnyin vasta kun 2000-lukua oli ollut jo hyvän aikaa ja oon niinku kasvanut tässä nettimaailmassa. :D Jo taaperona katoin Yle Areenaa, mutta kouluikäisenä aloin katsomaan myös youtubea. Aaa voi ei. :/ Toi video näyttää muuten tosi kiinnostavalta, mutta oon aika huono englannissa niin en varmaan sais tosta hirveästi irti. D:</p><p></p><p>Hopeanuolta en ole itse katsonut, kuulin siitä ekan kerran, kun ZoneVd teki siitä videon. :D Muumien jäärouva kyllä pelotti muakin. Tosi monet painottaa, kuinka hirveesti pelkäs Mörköä pienenä. Itelläni ei kuitenkaan oo mitään erityisii muistikuvii siitä, et oisin sitä pelännyt. Tai varmaan mä sitä jonkin verran pelkäsin, ku ensinhän kuulu se pelottava Mörkö-musiikki ja oli kylmempää ja sit yhtäkkii Mörkö oli siinä ihan lähellä. Mutta mitään Mörkö-traumoja ei kuitenkaan jäänyt ja olihan se Mörkö aika inhimillinen. Ei se tehnyt juuri pahaa ja kerranhan se pelasti Pikku Myynkin. </p><p></p><p>Mutta Jäärouva oli kylmä ja jäädytti ihmisiä ja eläimiä. Ja sit viel ku piti varoa ettei kattois sitä silmiin. Mut en mä sitäkään mitenkään niin paljoa pelännyt. Eihän noi Muumi-hahmot vedä vertoja ponien raa'alle tappamiselle, tai kammottavalle tarinalle.</p><p></p><p>Itekki pelkään vielä Kasvotonta ja toi kohtaus on kyllä aika karmea. Ja sit ku se ahmii ruokaa, tulee ihan ällön näköseks ja sylkee jotain kultaa. D: Mutta mun mielestä alku(ekat 30 min) siinä on kaikkein pelottavin. Olis aivan sika pelottavaa, jos mulle kävis niin. Oisin vaan tavallisesti menossa oliko nyt uuteen kotiin vai loma-asuntoon, mutta sitten mun isä eksyiskin reitiltä ja mun vanhemmat pakottais mut paikkaan, josta mulla on pelottava aavistus. </p><p></p><p>Sitten käveltäis siellä, mutta sieltä löytyis jotain ruokakojuja ja mun vanhemmat alkais ahmimaan sitä ruokaa. Ja sit ne muuttuis sioiksi ja ilmestyis pelottavia tyyppejä ja joku sanois, et mun on lähettävä täältä ennen ku tulee pimeää, mutta vaikka kuinka juoksisin niin en ehtisi ajoissa ja yhtäkkiä olenkin ansassa jossain painajaispaikassa ja alkaisin muuttua näkymättömäksi. Ja kehenkään ei vois luottaa ja harkitsin vahvasti itsemurhaa. Mut samalla kuitenki pelottais, et jos tekisin itsarin niin jäisinki kummittelee siihen paikkaan enkä sitäkään kautta siis pääsis pois.</p><p></p><p>Ja sit ku on se pelottava noita, joka aikois tappaa mut. D: Ja se kun Chihiro joutuu menee sinne hämppiksen luo. Sen pitää yrittää pysellä piilossa ja sit ku se näkee siellä koneiden luona sen hämppiksen, niin pelottavaa! Ja ne pienet mustat työntekijät... Ja kaikki mitä Chihiro tekee on väärin.</p><p></p><p>Ja sit kylpylässä, ku sille annetaan se muta-asiakas ja kaikki inhoksuu Chihiroa. Ja kun se Chihiro menee pyytää siltä noidalta töitä. Ja se noita käskee sisään ja pitkällä teräväkyntisellä sormellaan noituu Chihiron sisään niin et se vaan liikkuu kovaa vauhtia sinne. Ja se sen noidan vauva... </p><p></p><p>Ja siis se et se on vieraassa paikassa, kaukana kotoa, ei tiiä miten sinne pääsee, vanhemmat saattaa olla mennyttä, kaikki hyljeksyy, on lähellä tulla tapetuksi... Kyllä sitä nyt vähemmästäki järkyttyis. D:</p><p></p><p>Ja en ymmärrä muuten sitä, kun Chihiro kutsu niitä noitia mummeiksi ja sitä hämppistä vaarikseen. Kun missä vaiheessa muka kerrottiin et ne ois jotain sukua? Ja sit se vauva kutsu sitä noitaa pappakseen vaikka... Sehän on tyttö? </p><p></p><p>Ja siis aattelin Chihiron ja sen lohikäärmepojan suhdetta sisaruksellisena, et se poika olis sille vähän niinku isoveli.(ja pienenä sen leffan katsoessani luulin et tää poika olis tyttö...) Mut sit yhtäkkii kun Chihiro pelasti sen niin se hämppisvaari sano jotain että "sitä se rakkaus teettää" ja vähän ihmettelin niitten käyttäytymistä mut aattelin et no onhan se semmosta sisaruksellista rakkautta. Mut sit yhtäkkii se toinen noita kutsuikin sitä poikaa Chihiron lohikäärmepoikaystäväksi?! Niinku mitä ihmettä?!</p><p></p><p>Ja ku katoin ton leffan viime vuonna helpottaakseni lapsuuden traumoja niin oikeesti ekat puol tuntii oli silkkaa kidutusta ja aivan kamalaa traumojen takaisin mieleen palaamista. Ja sit en muutenkaan tykkää ollenkaan animehahmojen suunliikkeistä. Ja siis se ku Chihiro jopa unohti oman nimensä... Ja sen piti tunnistaa sikojen joukosta vanhempansa tai se ei pääse pois ja mä oisin sitten vaan arvannut jotain ja jäänyt sen takia ikuisiksi ajoiksi tonne painajaissaarelle. D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 40913, member: 167"] Ite synnyin vasta kun 2000-lukua oli ollut jo hyvän aikaa ja oon niinku kasvanut tässä nettimaailmassa. :D Jo taaperona katoin Yle Areenaa, mutta kouluikäisenä aloin katsomaan myös youtubea. Aaa voi ei. :/ Toi video näyttää muuten tosi kiinnostavalta, mutta oon aika huono englannissa niin en varmaan sais tosta hirveästi irti. D: Hopeanuolta en ole itse katsonut, kuulin siitä ekan kerran, kun ZoneVd teki siitä videon. :D Muumien jäärouva kyllä pelotti muakin. Tosi monet painottaa, kuinka hirveesti pelkäs Mörköä pienenä. Itelläni ei kuitenkaan oo mitään erityisii muistikuvii siitä, et oisin sitä pelännyt. Tai varmaan mä sitä jonkin verran pelkäsin, ku ensinhän kuulu se pelottava Mörkö-musiikki ja oli kylmempää ja sit yhtäkkii Mörkö oli siinä ihan lähellä. Mutta mitään Mörkö-traumoja ei kuitenkaan jäänyt ja olihan se Mörkö aika inhimillinen. Ei se tehnyt juuri pahaa ja kerranhan se pelasti Pikku Myynkin. Mutta Jäärouva oli kylmä ja jäädytti ihmisiä ja eläimiä. Ja sit viel ku piti varoa ettei kattois sitä silmiin. Mut en mä sitäkään mitenkään niin paljoa pelännyt. Eihän noi Muumi-hahmot vedä vertoja ponien raa'alle tappamiselle, tai kammottavalle tarinalle. Itekki pelkään vielä Kasvotonta ja toi kohtaus on kyllä aika karmea. Ja sit ku se ahmii ruokaa, tulee ihan ällön näköseks ja sylkee jotain kultaa. D: Mutta mun mielestä alku(ekat 30 min) siinä on kaikkein pelottavin. Olis aivan sika pelottavaa, jos mulle kävis niin. Oisin vaan tavallisesti menossa oliko nyt uuteen kotiin vai loma-asuntoon, mutta sitten mun isä eksyiskin reitiltä ja mun vanhemmat pakottais mut paikkaan, josta mulla on pelottava aavistus. Sitten käveltäis siellä, mutta sieltä löytyis jotain ruokakojuja ja mun vanhemmat alkais ahmimaan sitä ruokaa. Ja sit ne muuttuis sioiksi ja ilmestyis pelottavia tyyppejä ja joku sanois, et mun on lähettävä täältä ennen ku tulee pimeää, mutta vaikka kuinka juoksisin niin en ehtisi ajoissa ja yhtäkkiä olenkin ansassa jossain painajaispaikassa ja alkaisin muuttua näkymättömäksi. Ja kehenkään ei vois luottaa ja harkitsin vahvasti itsemurhaa. Mut samalla kuitenki pelottais, et jos tekisin itsarin niin jäisinki kummittelee siihen paikkaan enkä sitäkään kautta siis pääsis pois. Ja sit ku on se pelottava noita, joka aikois tappaa mut. D: Ja se kun Chihiro joutuu menee sinne hämppiksen luo. Sen pitää yrittää pysellä piilossa ja sit ku se näkee siellä koneiden luona sen hämppiksen, niin pelottavaa! Ja ne pienet mustat työntekijät... Ja kaikki mitä Chihiro tekee on väärin. Ja sit kylpylässä, ku sille annetaan se muta-asiakas ja kaikki inhoksuu Chihiroa. Ja kun se Chihiro menee pyytää siltä noidalta töitä. Ja se noita käskee sisään ja pitkällä teräväkyntisellä sormellaan noituu Chihiron sisään niin et se vaan liikkuu kovaa vauhtia sinne. Ja se sen noidan vauva... Ja siis se et se on vieraassa paikassa, kaukana kotoa, ei tiiä miten sinne pääsee, vanhemmat saattaa olla mennyttä, kaikki hyljeksyy, on lähellä tulla tapetuksi... Kyllä sitä nyt vähemmästäki järkyttyis. D: Ja en ymmärrä muuten sitä, kun Chihiro kutsu niitä noitia mummeiksi ja sitä hämppistä vaarikseen. Kun missä vaiheessa muka kerrottiin et ne ois jotain sukua? Ja sit se vauva kutsu sitä noitaa pappakseen vaikka... Sehän on tyttö? Ja siis aattelin Chihiron ja sen lohikäärmepojan suhdetta sisaruksellisena, et se poika olis sille vähän niinku isoveli.(ja pienenä sen leffan katsoessani luulin et tää poika olis tyttö...) Mut sit yhtäkkii kun Chihiro pelasti sen niin se hämppisvaari sano jotain että "sitä se rakkaus teettää" ja vähän ihmettelin niitten käyttäytymistä mut aattelin et no onhan se semmosta sisaruksellista rakkautta. Mut sit yhtäkkii se toinen noita kutsuikin sitä poikaa Chihiron lohikäärmepoikaystäväksi?! Niinku mitä ihmettä?! Ja ku katoin ton leffan viime vuonna helpottaakseni lapsuuden traumoja niin oikeesti ekat puol tuntii oli silkkaa kidutusta ja aivan kamalaa traumojen takaisin mieleen palaamista. Ja sit en muutenkaan tykkää ollenkaan animehahmojen suunliikkeistä. Ja siis se ku Chihiro jopa unohti oman nimensä... Ja sen piti tunnistaa sikojen joukosta vanhempansa tai se ei pääse pois ja mä oisin sitten vaan arvannut jotain ja jäänyt sen takia ikuisiksi ajoiksi tonne painajaissaarelle. D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Katsoin juuri lapsuuteni traumatisoivimman videon(My little pony)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja