Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
kaveri ignoorannu kaks päivää...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 136617" data-attributes="member: 26"><p><strong>update tähän väliin:</strong></p><p></p><p>kävin eilen illalla koputtelemassa kaverin ovella, mutta ei vissiin ollu kotona (jonkun tunnin siellä viihdyin, että eiköhän ois aika äkäseen tullu avaamaan, kun en ainakaan ite jaksais mitään koputusta ja rinkutusta kuunnella kauheen pitkään).</p><p></p><p>olin kirjottanu kirjeen, jossa kaikessa yksinkertaisuudessa pyysin häntä laittaa viestii ja sanomaan ees jotain. kerroin, miten paljon oon nauttinu hänen kaa juttelemisesta ja hengailusta, ja haluisin korjata tän tilanteen, mutten tiiä mitä tehä enää. sen kirjeen (+yhen piirrustuksen) sujautuin postiluukusta, että näkee millon näkee.</p><p></p><p>spämmin hälle myös eilen viestejä, mutta sitä en jaksa jatkaa. tajusin aamulla, että ehkä hän tosiaan vaan tarvii nyt omaa aikaa (muttei oo saanu sitä, kun oon huolestuneena laitellu viestii). vaikkakin ois ihan kiva, jos ilmottais jotain :)) mutta jos ei haluis olla enää missään tekemisissä ikinä, niin eiköhän ois esim. snäpin puolella kavereista poistanu (varsinkin sen eilisen spämmimisen jälkeen). </p><p></p><p>ja en sit tiiä jos se konflikti (että hän vahingossa suututti miut) rupes häntä ahistaa ja kun on aiemmin sanonu, ettei omasta mielestä oo kusipää (ja juttujenkin perusteella on hyvä tyyppi), niin...no tuskin hänkään halus minuu loukata. on myös aiemmin puhunu ihmispelosta ja paniikkikohtauksista, niin ehkä tää tilanne vaan...ahistaa.</p><p></p><p>mie kuitenkin koitan vielä tässä joku päivä soittaa hälle (ehkä torstaina) ja viikon päästä maanantaina käyn taas ovella, jos ois kotona (veikkaan, että nyt on vanhemmilla tän viikonlopun ja kun hiihtolomakin on).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 136617, member: 26"] [B]update tähän väliin:[/B] kävin eilen illalla koputtelemassa kaverin ovella, mutta ei vissiin ollu kotona (jonkun tunnin siellä viihdyin, että eiköhän ois aika äkäseen tullu avaamaan, kun en ainakaan ite jaksais mitään koputusta ja rinkutusta kuunnella kauheen pitkään). olin kirjottanu kirjeen, jossa kaikessa yksinkertaisuudessa pyysin häntä laittaa viestii ja sanomaan ees jotain. kerroin, miten paljon oon nauttinu hänen kaa juttelemisesta ja hengailusta, ja haluisin korjata tän tilanteen, mutten tiiä mitä tehä enää. sen kirjeen (+yhen piirrustuksen) sujautuin postiluukusta, että näkee millon näkee. spämmin hälle myös eilen viestejä, mutta sitä en jaksa jatkaa. tajusin aamulla, että ehkä hän tosiaan vaan tarvii nyt omaa aikaa (muttei oo saanu sitä, kun oon huolestuneena laitellu viestii). vaikkakin ois ihan kiva, jos ilmottais jotain :)) mutta jos ei haluis olla enää missään tekemisissä ikinä, niin eiköhän ois esim. snäpin puolella kavereista poistanu (varsinkin sen eilisen spämmimisen jälkeen). ja en sit tiiä jos se konflikti (että hän vahingossa suututti miut) rupes häntä ahistaa ja kun on aiemmin sanonu, ettei omasta mielestä oo kusipää (ja juttujenkin perusteella on hyvä tyyppi), niin...no tuskin hänkään halus minuu loukata. on myös aiemmin puhunu ihmispelosta ja paniikkikohtauksista, niin ehkä tää tilanne vaan...ahistaa. mie kuitenkin koitan vielä tässä joku päivä soittaa hälle (ehkä torstaina) ja viikon päästä maanantaina käyn taas ovella, jos ois kotona (veikkaan, että nyt on vanhemmilla tän viikonlopun ja kun hiihtolomakin on). [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
kaveri ignoorannu kaks päivää...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja