Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
kaveri ignoorannu kaks päivää...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="badassbish" data-source="post: 136638" data-attributes="member: 474"><p>Mikään ei oikeuta kohteleen sua tollee, ei edes oman ajan tarviiminen. Oon ymmärtäny et kumpikaan teistä ei oo enää ala-asteel, minne tommonen käytös kuuluu suoraan jättää. Tajuun, ettet sä haluu lopettaa ihmissuhdetta tohon, mutta sä et voi enää tehdä mitään, vaikka kuinka ahistais ja huolestuttais. Jos vastapuoli päättää kiukutella ja olla laittamatta mitään viestiä (esim. "puhutaan myöhemmin"), niin sit homma ei oo enää sun vastuulla</p><p></p><p>Oma kokemus, koska sen voi tunkee aina kaikkialle: "bff" väitti haluavansa olla mun kaveri ja nähä mua monta kuukautta, mutta hän peru aina kaikki tapaamiset, manipuloi salavihkaa ja piilovittuili. Lopulta mä katkasin meidän välit ja tyyppi vastas vaa peukkuemojin. Viikko sen jälkee kysyin, haluuko hän selittää omaa käytöstään, ja tyyppi alko syyttää mua paskasta käytöksestä ja siitä, että mun seuras "ei saa olla oma itsensä ja täytyy pelätä koko ajan, eikä se oo tervettä"</p><p></p><p>En nyt väitä, että sun kaveri ois tekemässä vastaavalla tavalla, mutta haluan vaa varottaa sua siitä, että ihmiset yllättää välil todella vittumaisesti. Jos toinen ei osaa kommunikoida sun kaa avoimesti ettekä saa tota hommaa selvitettyy (totta kai toivon että saatte, en meinaa sitä!) niin se tarkottaa vaan siitä, ettei teidän ihmissuhde toimi ja siit on kannattavaa luopuu</p><p></p><p>Suosittelen että sä ns. annat tilaa hälle, mut jos hän ei ota mitää kontaktii, nii koitat kysellä esim. viikon päästä että mikä homma. Muuta sä et nyt voin tehdä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badassbish, post: 136638, member: 474"] Mikään ei oikeuta kohteleen sua tollee, ei edes oman ajan tarviiminen. Oon ymmärtäny et kumpikaan teistä ei oo enää ala-asteel, minne tommonen käytös kuuluu suoraan jättää. Tajuun, ettet sä haluu lopettaa ihmissuhdetta tohon, mutta sä et voi enää tehdä mitään, vaikka kuinka ahistais ja huolestuttais. Jos vastapuoli päättää kiukutella ja olla laittamatta mitään viestiä (esim. "puhutaan myöhemmin"), niin sit homma ei oo enää sun vastuulla Oma kokemus, koska sen voi tunkee aina kaikkialle: "bff" väitti haluavansa olla mun kaveri ja nähä mua monta kuukautta, mutta hän peru aina kaikki tapaamiset, manipuloi salavihkaa ja piilovittuili. Lopulta mä katkasin meidän välit ja tyyppi vastas vaa peukkuemojin. Viikko sen jälkee kysyin, haluuko hän selittää omaa käytöstään, ja tyyppi alko syyttää mua paskasta käytöksestä ja siitä, että mun seuras "ei saa olla oma itsensä ja täytyy pelätä koko ajan, eikä se oo tervettä" En nyt väitä, että sun kaveri ois tekemässä vastaavalla tavalla, mutta haluan vaa varottaa sua siitä, että ihmiset yllättää välil todella vittumaisesti. Jos toinen ei osaa kommunikoida sun kaa avoimesti ettekä saa tota hommaa selvitettyy (totta kai toivon että saatte, en meinaa sitä!) niin se tarkottaa vaan siitä, ettei teidän ihmissuhde toimi ja siit on kannattavaa luopuu Suosittelen että sä ns. annat tilaa hälle, mut jos hän ei ota mitää kontaktii, nii koitat kysellä esim. viikon päästä että mikä homma. Muuta sä et nyt voin tehdä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
kaveri ignoorannu kaks päivää...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja