Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
kaveri ignoorannu kaks päivää...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 136794" data-attributes="member: 26"><p><strong>UPDATE: kaveri vastas</strong></p><p></p><p>tulin justiinsa lenkiltä ja yllätyin, kun näin ilmotuksen häneltä... vähän rupes ahistaa, että mitä nyt tulee tapahtuu.</p><p></p><p><strong>noh, hänen vastaus:</strong></p><p><em>Sori siis kaikki on ihan okei ja ei mulla oo siis mitään sua vastaan:) sori ku vastaan vasta nyt, mut kaikki on miusta ihan okei?</em></p><p></p><p>ANTEEKS-...</p><p></p><p>ei tolleen voi tehä, että kun on ollu riidan tynkää (tai ei riitaa, mutta että viimesimmässä viestissä oon ollu loukkaantunu ja ärtyny), niin kadotaan viikoks eikä vastata mihinkään viestiin... </p><p></p><p>miusta vaan vähän tuntuu, että häntä on koko se konflikti tilanne ahistanu ja siks on vältelly minuu. tai koska kyllä hänen snäppi score on noussu :D on ollu snäpissä, muttei oo vastannu miun viesteihin ja sattumalta viimesin meiän hetki oli ei-niin mukava tilanne. ehkä hän tarvitsi sitä aikaa. </p><p></p><p>noh, mie laitoin hälle vähän vitsikkäästi, että eli oon itkeny ihan turhaan puol päivää (näin kyllä tais tänään tapahtuu :')) siinä ajatuksessa, että oisin pilannu kaiken :'D ja sitten kysyin, että miks hällä kesti niin pitkään vastata, kun ei sanonu mitään ja kun viimesin viestittely hetki ei ollu niin mukava (niin sikäli huolestuin).</p><p></p><p>1) vähän ehkä hävettää nyt, kun miulla on semmonen olo että ylireagoin, mutta ois toinen kyllä voinu ilmottaa...</p><p></p><p>2) en tiiä mitä ajatella... tai tällä hetkellä on semmonen pelko, että tolleen vois tapahtuu tulevaisuudessakin tai ettei hän tarkottanu sanojaan... en tiiä menikö tuossa nyt vähän luottoo? mutta kaikki tää tuli ihan puskista, enkä ois osannu oottaa häneltä moista käytöstä.</p><p></p><p>3) luojan kiitos kaikki selvis ennen kirjotuksia... siitäkin oli tarpeeks iso stressi, kun tasan viikon päästä äikkä D: niin eipä tarvii tätä stressata enää. </p><p>...mutta jostain syystä stressaan, että entä jos ei taaskaan vastaa johonkin viikkoon :')</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 136794, member: 26"] [B]UPDATE: kaveri vastas[/B] tulin justiinsa lenkiltä ja yllätyin, kun näin ilmotuksen häneltä... vähän rupes ahistaa, että mitä nyt tulee tapahtuu. [B]noh, hänen vastaus:[/B] [I]Sori siis kaikki on ihan okei ja ei mulla oo siis mitään sua vastaan:) sori ku vastaan vasta nyt, mut kaikki on miusta ihan okei?[/I] ANTEEKS-... ei tolleen voi tehä, että kun on ollu riidan tynkää (tai ei riitaa, mutta että viimesimmässä viestissä oon ollu loukkaantunu ja ärtyny), niin kadotaan viikoks eikä vastata mihinkään viestiin... miusta vaan vähän tuntuu, että häntä on koko se konflikti tilanne ahistanu ja siks on vältelly minuu. tai koska kyllä hänen snäppi score on noussu :D on ollu snäpissä, muttei oo vastannu miun viesteihin ja sattumalta viimesin meiän hetki oli ei-niin mukava tilanne. ehkä hän tarvitsi sitä aikaa. noh, mie laitoin hälle vähän vitsikkäästi, että eli oon itkeny ihan turhaan puol päivää (näin kyllä tais tänään tapahtuu :')) siinä ajatuksessa, että oisin pilannu kaiken :'D ja sitten kysyin, että miks hällä kesti niin pitkään vastata, kun ei sanonu mitään ja kun viimesin viestittely hetki ei ollu niin mukava (niin sikäli huolestuin). 1) vähän ehkä hävettää nyt, kun miulla on semmonen olo että ylireagoin, mutta ois toinen kyllä voinu ilmottaa... 2) en tiiä mitä ajatella... tai tällä hetkellä on semmonen pelko, että tolleen vois tapahtuu tulevaisuudessakin tai ettei hän tarkottanu sanojaan... en tiiä menikö tuossa nyt vähän luottoo? mutta kaikki tää tuli ihan puskista, enkä ois osannu oottaa häneltä moista käytöstä. 3) luojan kiitos kaikki selvis ennen kirjotuksia... siitäkin oli tarpeeks iso stressi, kun tasan viikon päästä äikkä D: niin eipä tarvii tätä stressata enää. ...mutta jostain syystä stressaan, että entä jos ei taaskaan vastaa johonkin viikkoon :') [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
kaveri ignoorannu kaks päivää...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja