Suhteet Kaverista ei ole kuulunut mitään yli neljään päivään..

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Viimeksi juteltiin n.neljä päivää sitten, ei ole edes näköjään lukenut viestejäni. Pitäisikö tässä alkaa huolestumaan? D: Normaalisti se vastaa heti samana päivänä, jopa parin tunnin sisään tai on itse yhteydessä..
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Pystytkö soittamaan kaverillesi tai hänen huoltajilleen? Kyselemään kenties muilta kavereilta?
Viestitellään snäpissä joten mulla ei ole vielä hänen numeroa, enkä ikävä kyllä tunne sen kavereita. huolestuttaa, onkohan jotain käyny..
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Eli kannattaa kokeilla.
Toivottavasti kaverillasi on kaikki ok.
Mäkin oon monesti huolestunut kaveristani kun ei ole viikkoihin näkynyt koulussa eikä ole numeroa mutta se kertoi että on lyhennetty päiviä ja välillä käynyt laitoksessa että ehkä kyse on siitä?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Voihan olla niinkin että kaveri on ollut kiireinen ja skipannut viestit ja sitten yksinkertaisesti unohtanut niiden olemassaolon? Mutta ehdottomasti kannattaa yrittää soittaa, kun snäpissä kerran voi niinkin tehdä ja jos ei useampaan päivään senkään jälkeen kuulu mitään niin voi miettiä että tekeekö jotain.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Tilanne päivitystä: epäilen että kaveri on estänyt mut tai poistanut kavereista. Kaikki oli hyvin ennen pääsiäistä, sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään. Päättelen näin koska kun meen katsomaan hänen profiilia niin siellä ei enää näy mitään, ei snäpscorea, en voi soittaa hänelle (ei näy sitä kuvaketta mistä voi soittaa) etc.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
muistanko ihan väärin että snäpissä vois soitaa?
Joo voi soittaa, mulla kun ei näy siinä yläpalkissa sitä kuvaketta enää mistä voi soittaa niinku esim muiden snäppi kavereiden yläpalkissa näkyy ja toimii normaalisti. Ei näy enää muitakaan tietoja.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Voihan olla niinkin että kaveri on ollut kiireinen ja skipannut viestit ja sitten yksinkertaisesti unohtanut niiden olemassaolon? Mutta ehdottomasti kannattaa yrittää soittaa, kun snäpissä kerran voi niinkin tehdä ja jos ei useampaan päivään senkään jälkeen kuulu mitään niin voi miettiä että tekeekö jotain.
Näin luulin itsekin, kunnes menin katsomaan profiilia ja huomasin ettei siellä näy enää mitään tietoja siellä ei ole enää edes sitä näppäintä mistä pystyy soittamaan joten luulen että hän on laittanut estot. Vähän kumma kun välit on ollut jatkuvasti tosi hyvät näin olen ainakin käsittänyt. :(
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
onpa harmillista ;__; myös kieltämättä aika outo juttu D:

tuli mieleen, et joskus snäppi vähän bugaa ja näyttää välillä noin, et mitään scorea yms ei näy ja sit hetken pääst näkyykin. jos se on estäny sut tms ja sä oot viimeks lähettäny sille snäpin, ni se nuoli pitäs olla harmaa tai sitten ku meet chattiin ni siellä pitäs lukea jotai et odotetaan että tämä henkilö x lisää sinut kaveriksi. näkyykö noita juttuja? D:
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
onpa harmillista ;__; myös kieltämättä aika outo juttu D:

tuli mieleen, et joskus snäppi vähän bugaa ja näyttää välillä noin, et mitään scorea yms ei näy ja sit hetken pääst näkyykin. jos se on estäny sut tms ja sä oot viimeks lähettäny sille snäpin, ni se nuoli pitäs olla harmaa tai sitten ku meet chattiin ni siellä pitäs lukea jotai et odotetaan että tämä henkilö x lisää sinut kaveriksi. näkyykö noita juttuja? D:
Niinpä.. Ei näy, jännä tietysti koko tilanne voihan se toki olla mahdollista että snäppi ei vaan toimi. Päivittelen puhelinta säännöllisesti ja siinä sovellukset samalla snäppi mukaan lukien. Ehkä pitää odotella vielä viikonloppuun asti ja jos mikään ei muutu niin on mietittävä voisiko kyseessä olla jotain muuta.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Näin luulin itsekin, kunnes menin katsomaan profiilia ja huomasin ettei siellä näy enää mitään tietoja siellä ei ole enää edes sitä näppäintä mistä pystyy soittamaan joten luulen että hän on laittanut estot. Vähän kumma kun välit on ollut jatkuvasti tosi hyvät näin olen ainakin käsittänyt. :(
Ai, no sepä harmillista. Itse en snäppiä käytä enkä ole koskaan käyttänyt, joten en tiedä, voisiko johtua jostain muusta mutta ilmeisesti estäminen vahingossa on aika yleistä. Monet kaverit on sanoneet että on ärsyttävää kun yrittää kiinnittää jotakuta ja sitten vahingossa estääkin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Joo voi soittaa, mulla kun ei näy siinä yläpalkissa sitä kuvaketta enää mistä voi soittaa niinku esim muiden snäppi kavereiden yläpalkissa näkyy ja toimii normaalisti. Ei näy enää muitakaan tietoja.
Jos ootte esim nettikavereita niin mulle ainakin tulee mieleen että on vaan vähän "säikähtänyt" jotain ja tyyliin poistanut snäppinsä?
Jos on snäp lakossa? Jos se ei ole antanut numeroaan snäpille ja ei siksi anna soittaa?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Niinpä.. Ei näy, jännä tietysti koko tilanne voihan se toki olla mahdollista että snäppi ei vaan toimi. Päivittelen puhelinta säännöllisesti ja siinä sovellukset samalla snäppi mukaan lukien. Ehkä pitää odotella vielä viikonloppuun asti ja jos mikään ei muutu niin on mietittävä voisiko kyseessä olla jotain muuta.
ehkä odottaminen on hyvä vaihtoehto D: toivottavasti tästä kaverista kuuluu vielä jotakin
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Hyvi mahollista et se ois estäny sut D: (snäpissä ku käy helposti silleen, mullaki on käyny tolleen D:. Siel kaikki poistaa kavereista ja estää aika helposti D:)
Kylhän sä voit tehä silleen et luot toisen tilin ja sen kautta lisäät uuelleen sun kaverin ja kysyt vaik sielä D:
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Hyvi mahollista et se ois estäny sut D: (snäpissä ku käy helposti silleen, mullaki on käyny tolleen D:. Siel kaikki poistaa kavereista ja estää aika helposti D:)
Kylhän sä voit tehä silleen et luot toisen tilin ja sen kautta lisäät uuelleen sun kaverin ja kysyt vaik sielä D:
Jep, kiitos vois kokeilla jos viikonloppuun asti ei tapahdu mitään! D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kauheeta jos se on estäny yhtäkkiä tarkotuksella D: toki voi olla kyse jostain muustakin, mutta kyllähän tuo varmasti tuntuu pahalta, kun on ollu hyvät välit jonkun kanssa ja sit se vaan katoaa ilman mitään selityksiä D: nimimerkillä oon ite tullu pari kertaa ghostatuks, esim. tässä lähiaikoina yks tyyppi esti yhtäkkiä snäpissä ja lopetti seuraamisen ig:ssä, wapissa ei oo lukenu viestejä vaikka lähetin jo varmaan viikko sitten. menin sit kysymään ig-diressä että mikä homma, niin aivan varmasti on nähny sen viestin kun on käyny monta kertaa paikallakin, vaan eipä oo edes vaivautunu lukemaan sitä. ainakin itelle tulee just sellanen "mitä tein väärin? onko miussa jotain vikaa / miksen kelvannu? miksei tää henkilö voinu kertoo syytä?" jne. miljoona kysymystä vaan tulvii mieleen eikä jätä rauhaan D: enpä kuitenkaan ala kyselemään häneltä, koska tää henkilö selvästi vaan nauttis kun näkis sen kuinka loukkaantunu olen. mutta muista että jos tää siun tuttu nyt on oikeesti kadonnu ja estäny tahallaan, niin siussa ei todellakaan oo mitään vikaa ja se on hänen oma häpeensä kun satuttaa toisia noin. ghostaaminen on nykyään valitettavan yleinen ilmiö, ja sitä tapahtuu todella monille. jotkut saa sairasta nautintoa siitä, että hylkää toisen ku nallin kalliolle. siks tuntuu etten enää uskalla tutustuu kehenkään netissä, kun niin monesta on kuoriutunu loppujen lopuks aivan täys kusipää. mutta toivotaan ettei se siun nettikaveri oo sellanen, ja että siihen hänen vastaamattomuuteen on jokin eri syy D:
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
kauheeta jos se on estäny yhtäkkiä tarkotuksella D: toki voi olla kyse jostain muustakin, mutta kyllähän tuo varmasti tuntuu pahalta, kun on ollu hyvät välit jonkun kanssa ja sit se vaan katoaa ilman mitään selityksiä D: nimimerkillä oon ite tullu pari kertaa ghostatuks, esim. tässä lähiaikoina yks tyyppi esti yhtäkkiä snäpissä ja lopetti seuraamisen ig:ssä, wapissa ei oo lukenu viestejä vaikka lähetin jo varmaan viikko sitten. menin sit kysymään ig-diressä että mikä homma, niin aivan varmasti on nähny sen viestin kun on käyny monta kertaa paikallakin, vaan eipä oo edes vaivautunu lukemaan sitä. ainakin itelle tulee just sellanen "mitä tein väärin? onko miussa jotain vikaa / miksen kelvannu? miksei tää henkilö voinu kertoo syytä?" jne. miljoona kysymystä vaan tulvii mieleen eikä jätä rauhaan D: enpä kuitenkaan ala kyselemään häneltä, koska tää henkilö selvästi vaan nauttis kun näkis sen kuinka loukkaantunu olen. mutta muista että jos tää siun tuttu nyt on oikeesti kadonnu ja estäny tahallaan, niin siussa ei todellakaan oo mitään vikaa ja se on hänen oma häpeensä kun satuttaa toisia noin. ghostaaminen on nykyään valitettavan yleinen ilmiö, ja sitä tapahtuu todella monille. jotkut saa sairasta nautintoa siitä, että hylkää toisen ku nallin kalliolle. siks tuntuu etten enää uskalla tutustuu kehenkään netissä, kun niin monesta on kuoriutunu loppujen lopuks aivan täys kusipää. mutta toivotaan ettei se siun nettikaveri oo sellanen, ja että siihen hänen vastaamattomuuteen on jokin eri syy D:
Kiitos, ihana! Niinpä onhan se kurjaa, etenkin kun odotti että meistä tulis hyviä/läheisempiä ystäviä ja saisin kerrankin jonkun luotettavan ja hyvän kaverin.. höh olipas ilkeetä käytöstä häneltä kenen kanssa olit jutellu, on kyllä samaistuttavia noi fiilikset sen jälkeen ku miettii omia sanomisia liikaa ja että mikä itsessä on vikana vaikka hyvin tiedostaisikin sen ettei ole siihen syyllinen. Kai mun on sit vaan unohdettava koko tyyppi tai kokeiltava sitä mitä syksysydän sanoi että tekee uuden käyttiksen ja menis kysymään että mikä homma, sitten jos ei kuulu mitään niin yrittää unohtaa koko ihmisen. :(
 
Ylös Pohja