Ihastuminen kellään vinkkejä miten päästä yli tytöstä jota et oo nähny kahteen ja puoleen vuoteen?

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
eli siis olin samalla luokalla tämän tytön kanssa viisi ja puoli vuotta ja ihastuin siihen neljäntenä vuotena. luulin sillon vielä olevani hetero eli uskottelin itelleni et halusin vaan olla sen hyvä kaveri ja tajusin tykkääväni siitä vasta kun hyväksyin olevani lesbo

ongelma tässä on se et en ole vieläkään päässyt yli siitä ja se asuu miun päässä ja etenkin unissa. mie oon nähnyt siitä paljon unia jo ennen kun tajusin olevani ihastunut siihen, mutta niiden määrä on kasvanut valtavasti viimeisen vuoden aikana. mie en koskaan edes unissani saanut kakistettua ulos että tykkään siitä ja luulin että kun vihdoin saisin niin pääsisin yli siitä (?????minä). no, viime yönä se sitten tapahtui mutta mikään ei oo muuttunut.

me ei olla puhuttu yhtään sen jälkeen kun lähdin samalta luokalta, mutta seurataan vielä toisiamme instassa (+ mie oon 99% varma et sekin tykkää tytöistä (sillä on monta kertaa ollut bi lippu jossain ja yhdessä sen soittolistassa oli monta girl in red biisiä)

eli pitäskö miun ottaa siihen yhteyttä tai jotain vai vaan yrittää unohtaa se?
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
eli siis olin samalla luokalla tämän tytön kanssa viisi ja puoli vuotta ja ihastuin siihen neljäntenä vuotena. luulin sillon vielä olevani hetero eli uskottelin itelleni et halusin vaan olla sen hyvä kaveri ja tajusin tykkääväni siitä vasta kun hyväksyin olevani lesbo

ongelma tässä on se et en ole vieläkään päässyt yli siitä ja se asuu miun päässä ja etenkin unissa. mie oon nähnyt siitä paljon unia jo ennen kun tajusin olevani ihastunut siihen, mutta niiden määrä on kasvanut valtavasti viimeisen vuoden aikana. mie en koskaan edes unissani saanut kakistettua ulos että tykkään siitä ja luulin että kun vihdoin saisin niin pääsisin yli siitä (?????minä). no, viime yönä se sitten tapahtui mutta mikään ei oo muuttunut.

me ei olla puhuttu yhtään sen jälkeen kun lähdin samalta luokalta, mutta seurataan vielä toisiamme instassa (+ mie oon 99% varma et sekin tykkää tytöistä (sillä on monta kertaa ollut bi lippu jossain ja yhdessä sen soittolistassa oli monta girl in red biisiä)

eli pitäskö miun ottaa siihen yhteyttä tai jotain vai vaan yrittää unohtaa se?
Ota yhteyttä. Muuten et pääse yli. Jos torjuu sut, niin asiaa ei tarvii sen enempää miettii. Kokemusta on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Ja btw mulla vielä pidempi aika koska mun mielestä en oo nähny sitä öööö 2017 jälkeen xDD tosin en nää noin usein unia siit mut joskus ja joskus edelleen ajattelen sitä ja iskee ikävä tai joku sellane
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
En mä tiiä siis oikeesti kokeile ottaa yhteyttä joko tapahtuu jotain tai tajua että ei tuu toimimaan.
Joskus pitää yllä nimittäin epärealistista kuvaa ihastuksesta.

Toki en oo mikään luotettava lähde kun en juuri ihastu:')
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Kokeile ottaa yhteyttä ja jos ei tulekaan mistään mitään niin poista se viestiketju kokonaan itseltäsi ettet pääse palaamaan siihen enää. Jos et yritä, jäät pohtimaan asiaa etkä ainakaan pääse yli.
 
Ylös Pohja