Kerro mielipiteesi minusta niin minä (yritän ainakin) kertoa mielipiteeni sinusta :D

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Sen perusteella mitä oon sun kanssa jutellu niin vaikutat mukavalta, fiksulta ja kiltiltä ihmiseltä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Vaikutat järkevältä ja mukavalta tyypiltä :D emmää tiiä miten sua kuvailisin😂
Haha :'d
Samat sanat sullekki, en silleen osaa itekkää susta sanua mitää vaikka oonki jo Demissä sun kaa jutellu lol.
Vaikutat ikäistäs vanhemmalta, mää luulin aikasemmin et olisit vanhempi ku minä xd
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Ystävällinen ja keskustelua löytyy 😉🤗
Haha onkse hyvä vai huono juttu et keskustelua löytyy xD Kiitos <3
Hmmm sulla on mun mielestä kivoja keskustelunaiheita (jos nyt muistan oikein et mikä on kenenkin tekemä) ja sun kaa on kiva jutella :D
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
ei erikoisempaa mielipidettä. meet mulla vaan semmoseen epämääräseen kasaan 13-14-vuotiaita ex-demittäjiä joita en erota toisistaan D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
ei erikoisempaa mielipidettä. meet mulla vaan semmoseen epämääräseen kasaan 13-14-vuotiaita ex-demittäjiä joita en erota toisistaan D:
Mää oon 15 xDD
Mun mielestä sää taas vaikutat toooosi aikuselta :'D Ja siis oot semmonen perus mukava ihminen
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Moi myrskis! Oon aina pitänyt susta,olet asiallinen ihminen. Vaikutat paljon ikäistäsi kypsemmältä usein vaikka inhoankin sen sanomista koska ei oikein ole yhtä tapaa käyttäytyä tietyllä iällä. Mutta tarkoitan että meidän ikäerosta huolimatta pystyn käymään kanssasi järkeviä keskusteluja.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Moi myrskis! Oon aina pitänyt susta,olet asiallinen ihminen. Vaikutat paljon ikäistäsi kypsemmältä usein vaikka inhoankin sen sanomista koska ei oikein ole yhtä tapaa käyttäytyä tietyllä iällä. Mutta tarkoitan että meidän ikäerosta huolimatta pystyn käymään kanssasi järkeviä keskusteluja.
Oii tykkään tosta lempinimestä x3 Ja ihana kuulla :3
Sää oot mun mielestä kanssa tosi asiallinen ja fiksu ihminen, pystyt puhuu kelle tahansa järkevästi ja oot aina mukava ja yks lempparityypeistäni täällä <3 Joskus Demissä ku sun profiilissa tais lukee sun Insta nii kävin vähän stalkkeroi ja mun mielestä sää oot kans tosi persoonallisen näkönen ja oot hyvä tanssii :)
 
Ylös Pohja