Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kerroin vihdoinkin työkaverilleni että olen kiinnostunut hänestä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="e71347" data-source="post: 106018" data-attributes="member: 200"><p>Jos olisitte työkaverini niin miten pitkään tarvitsisitte aikaa ajatella tätä asiaa? Ei ole siis vieläkään sanonut mitään ja minäkin olen pitänyt etäisyyttä ettei tule semmoinen olo että painostaisin jotenkin. Nyt on mennyt viikko ja musta se tuntuu aika pitkältä ajalta, omat ajatukseni kun ovat totta kai olleet selkeät tässä koko viikon niin vaikea eläytyä toisen asemaan että miten paljon pitää pohdiskella asiaa kun se tuli silloin viikko sitten ihan uutena tietona. Tänään mulla oli kyllä tarkoitus jutustella taas muuten vaan mutta se hoiti yhden työkuvion niin typerästi että meni mulla aivan naurettavan pahasti tunteisiin niin annoin sitten olla :D Oikeasti siis ihan pikkujuttu mutta huvittaa miten kovasti se ärsytti sen takia että se tuli juuri siltä työkaverilta ja juuri nyt kun tämä tilanne on vielä meneillään. No ehkä huomenna yritän uudestaan. Jutustelua siis, vaikka olen siitäkin vähän yllättynyt että se ei ollutkaan niin rehti ihminen että olisi tullut oma-aloitteisesti sanomaan että ei ole kiinnostunut minusta. On jäänyt meidän keskusteluista semmoinen vaikutelma että se kyllä sanoisi sen suoraan eikä jättäisi asiaa roikkumaan tällä tavalla.</p><p></p><p></p><p>Suunnilleen noin. Toivottavasti en huomenna iske tiskiin tiuskimista siitä tämän päivän typerästä työkuviosta. Ja siis oikeastaan olin jo ennen kuin kerroin tunteistani kuitenkin omasta mielestäni vähän vihjannut siihen suuntaan koska yhdessä aikaisemmassa keskustelussa varmistelin ettei hänelle ollut jäänyt sellaista käsitystä että suunnilleen vihaisin häntä sen takia että alkuihastuksissani välttelin katsekontaktia ja ihan kaikkea kanssakäymistä, en siis tosin maininnut mitään ihastumista vielä siinä keskustelussa vaan puhuin pelkästään käyttäytymisestäni ja siitä miten sen on voinut tulkita väärin. Ei kuulemma ollut tulkinnut niin negatiivisesti, mutta olipahan sentään hyvä pohjustus Suurelle Tunnustukselleni kun pystyin viittaamaan siihen ennen kuin pistin tuulemaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="e71347, post: 106018, member: 200"] Jos olisitte työkaverini niin miten pitkään tarvitsisitte aikaa ajatella tätä asiaa? Ei ole siis vieläkään sanonut mitään ja minäkin olen pitänyt etäisyyttä ettei tule semmoinen olo että painostaisin jotenkin. Nyt on mennyt viikko ja musta se tuntuu aika pitkältä ajalta, omat ajatukseni kun ovat totta kai olleet selkeät tässä koko viikon niin vaikea eläytyä toisen asemaan että miten paljon pitää pohdiskella asiaa kun se tuli silloin viikko sitten ihan uutena tietona. Tänään mulla oli kyllä tarkoitus jutustella taas muuten vaan mutta se hoiti yhden työkuvion niin typerästi että meni mulla aivan naurettavan pahasti tunteisiin niin annoin sitten olla :D Oikeasti siis ihan pikkujuttu mutta huvittaa miten kovasti se ärsytti sen takia että se tuli juuri siltä työkaverilta ja juuri nyt kun tämä tilanne on vielä meneillään. No ehkä huomenna yritän uudestaan. Jutustelua siis, vaikka olen siitäkin vähän yllättynyt että se ei ollutkaan niin rehti ihminen että olisi tullut oma-aloitteisesti sanomaan että ei ole kiinnostunut minusta. On jäänyt meidän keskusteluista semmoinen vaikutelma että se kyllä sanoisi sen suoraan eikä jättäisi asiaa roikkumaan tällä tavalla. Suunnilleen noin. Toivottavasti en huomenna iske tiskiin tiuskimista siitä tämän päivän typerästä työkuviosta. Ja siis oikeastaan olin jo ennen kuin kerroin tunteistani kuitenkin omasta mielestäni vähän vihjannut siihen suuntaan koska yhdessä aikaisemmassa keskustelussa varmistelin ettei hänelle ollut jäänyt sellaista käsitystä että suunnilleen vihaisin häntä sen takia että alkuihastuksissani välttelin katsekontaktia ja ihan kaikkea kanssakäymistä, en siis tosin maininnut mitään ihastumista vielä siinä keskustelussa vaan puhuin pelkästään käyttäytymisestäni ja siitä miten sen on voinut tulkita väärin. Ei kuulemma ollut tulkinnut niin negatiivisesti, mutta olipahan sentään hyvä pohjustus Suurelle Tunnustukselleni kun pystyin viittaamaan siihen ennen kuin pistin tuulemaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kerroin vihdoinkin työkaverilleni että olen kiinnostunut hänestä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja