Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kerroin vihdoinkin työkaverilleni että olen kiinnostunut hänestä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="e71347" data-source="post: 115591" data-attributes="member: 200"><p>Pakko nostella tätä vielä koska ajatukset on vieläkin ihan solmussa niin ehkä avautuminen auttaa: vähän aikaa tuon viimeisimmän viestini jälkeen otin vielä asian puheeksi ihan suoraan niin työkaveri sai siinä tilanteessa vihdoinkin kerrottua olevansa naimisissa. Nyt vähän aikaa sitten kuulin myös toista kautta että sillä on myös suhde yhden toisen työkaverin kanssa.</p><p></p><p>Pitäisi olla siis ihan helppo tilanne: epäilyttävä tyyppi, ei kannata sekaantua, pysy mahdollisimman kaukana. Silti se vaan pyörii koko ajan mun mielessä. Turhauttaa kun se ei missään vaiheessa sanonut suoraan ettei meidän välillä tule tapahtumaan mitään (koska varmaan se on sitten kuitenkin vaan liian kiltti ihminen eikä kehdannut lytätä mua pahasti) vaan se typeryyksissään muotoili sen asian sillä tavalla että pystyn päässäni vääntämään sen vastauksen sellaiseksi että joissain olosuhteissa joskus meidän välillä saattaisi olla jotain.</p><p></p><p>En siis itse ikinä missään tilanteessa tulisi sekaantumaan mihinkään pettämiskuvioon, se on vielä pakko sanoa. Olen kuitenkin sen verran myötämielinen avoimille suhteille ja polyamorialle että tuo avioliitosta kertominen ei automaattisesti ole mulle merkki siitä että tästä ei tule mitään. Mutta onhan se nyt kaikista muista merkeistä päätellen jo selvää, että ei tästä silti tule mitään. En aio tunkea toisten monogaamiseen liittoon julistamaan avoimien suhteiden autuutta, vaikka eipä tuo touhu kovin monogaamiselta nyt enää vaikutakaan.</p><p></p><p>Mieliala on ihan yllättävän hyvä tästä kaikesta huolimatta, vähän huvittaa kun en ikinä kuvitellut päätyväni lähellekään mitään näin salkkarimaista kuviota. Samalla tietenkin surettaa jos/kun tuossa on jonkinasteista pettämistä joka tapauksessa meneillään. Toivottavasti en jää pitkäksi aikaa tähän tilanteeseen roikkumaan vaikka itseni tuntien kyllä jäänkin. Eipä tässä muuta tällä erää, toivottavasti tämä tarina alkaisi olla tässä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="e71347, post: 115591, member: 200"] Pakko nostella tätä vielä koska ajatukset on vieläkin ihan solmussa niin ehkä avautuminen auttaa: vähän aikaa tuon viimeisimmän viestini jälkeen otin vielä asian puheeksi ihan suoraan niin työkaveri sai siinä tilanteessa vihdoinkin kerrottua olevansa naimisissa. Nyt vähän aikaa sitten kuulin myös toista kautta että sillä on myös suhde yhden toisen työkaverin kanssa. Pitäisi olla siis ihan helppo tilanne: epäilyttävä tyyppi, ei kannata sekaantua, pysy mahdollisimman kaukana. Silti se vaan pyörii koko ajan mun mielessä. Turhauttaa kun se ei missään vaiheessa sanonut suoraan ettei meidän välillä tule tapahtumaan mitään (koska varmaan se on sitten kuitenkin vaan liian kiltti ihminen eikä kehdannut lytätä mua pahasti) vaan se typeryyksissään muotoili sen asian sillä tavalla että pystyn päässäni vääntämään sen vastauksen sellaiseksi että joissain olosuhteissa joskus meidän välillä saattaisi olla jotain. En siis itse ikinä missään tilanteessa tulisi sekaantumaan mihinkään pettämiskuvioon, se on vielä pakko sanoa. Olen kuitenkin sen verran myötämielinen avoimille suhteille ja polyamorialle että tuo avioliitosta kertominen ei automaattisesti ole mulle merkki siitä että tästä ei tule mitään. Mutta onhan se nyt kaikista muista merkeistä päätellen jo selvää, että ei tästä silti tule mitään. En aio tunkea toisten monogaamiseen liittoon julistamaan avoimien suhteiden autuutta, vaikka eipä tuo touhu kovin monogaamiselta nyt enää vaikutakaan. Mieliala on ihan yllättävän hyvä tästä kaikesta huolimatta, vähän huvittaa kun en ikinä kuvitellut päätyväni lähellekään mitään näin salkkarimaista kuviota. Samalla tietenkin surettaa jos/kun tuossa on jonkinasteista pettämistä joka tapauksessa meneillään. Toivottavasti en jää pitkäksi aikaa tähän tilanteeseen roikkumaan vaikka itseni tuntien kyllä jäänkin. Eipä tässä muuta tällä erää, toivottavasti tämä tarina alkaisi olla tässä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kerroin vihdoinkin työkaverilleni että olen kiinnostunut hänestä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja