Suhteet kertokaa feikin ystävän tunnusmerkit D:

Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
miulla on muutama ystävyyssuhde joista en oo varma, että onko ne nyt ihan aitoja sen toisen osapuolen suhteen D: kun miulla on todettu keskivaikee masennus ja epäilen itelläni muitakin mielenterveysongelmia, niin on jotenkin vaikee tunnistaa, että onko nää ajatukset vaan pääni sisällä vai onko miun ystävät oikeesti epäaitoja. oon aina se viimenen vaihtoehto jota kukaan kysyy minnekään. tuntuu, ettei kukaan välitä miusta yhtä paljoo kun muista kavereistaan. oon aina se kolmas pyörä, ulkopuolella aivan kaikesta ja jotenkin vaan... tosi yksinäinen D: kavereista huolimatta siis. ja en saa enää sellasta syvää yhteyttä miun kavereihin, kaikki ystävyyssuhteet tuntuu -ja on jo kauan tuntunu- pinnallisilta.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Hmm, ainaki lyhyet vastaukset ja se et ne ei selkeestikkään viihy sun seuras nii paljoo kui muide voi olla varmaa joitai merkkejä, ja ainaki sillo viimestää jos ne möläyttää susta jotain negatiivista sun kuullen D:

Feikit kaverisuhteet ei oo kivoja eikä kukaan ansaitse niitä D:. Toivottavast löytäsit itelles hyviä ja aitoja kavereita, koska kyl mun korvaa ainaki vähä kuulostaa silt ettei toi sitä välttis ois 3:
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
miulla on muutama ystävyyssuhde joista en oo varma, että onko ne nyt ihan aitoja sen toisen osapuolen suhteen D: kun miulla on todettu keskivaikee masennus ja epäilen itelläni muitakin mielenterveysongelmia, niin on jotenkin vaikee tunnistaa, että onko nää ajatukset vaan pääni sisällä vai onko miun ystävät oikeesti epäaitoja. oon aina se viimenen vaihtoehto jota kukaan kysyy minnekään. tuntuu, ettei kukaan välitä miusta yhtä paljoo kun muista kavereistaan. oon aina se kolmas pyörä, ulkopuolella aivan kaikesta ja jotenkin vaan... tosi yksinäinen D: kavereista huolimatta siis. ja en saa enää sellasta syvää yhteyttä miun kavereihin, kaikki ystävyyssuhteet tuntuu -ja on jo kauan tuntunu- pinnallisilta.
Kyl toi vaikuttaa siltä, että ei oo mitään oikeaa kaveruutta/ystävyyttä. Toivottavasti löydät aitoja, hyviä kavereita sun elämään! :)
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
- haluaa nähdä kun ei ole ketään muuta
- Haluaa tietää sinusta paljon yksityisiä asioita muttei kerro itsestään mitään
-Juttelee kun tarvii jotain
- nihkee ilmapiiri
 
Ylös Pohja