Ruoka Kertokaa jotain ruokia mihin ootte valtavan tykästyneitä!

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Otsikossahan tuo tuoliki.

Mie voin alottaa. Oon ihan kauheen tykästyny tällä hetkellä syömään nugetteja (joko rainbow tai sit pirkan kanaranskalaiset) ja ranskalaisia silleen et dippinä käytänniin ranuille ku nugeteilleki semmost sipseille tarkotettua kermaviilipohjasta dippiä. Yleensä jotain valkosipulidippiä, mut toi garlic & chili on ollu ihan ehdoton lemppari. Sen lisäks oon yleensä tehny jotain maustettuja ranskalaisia tai lohkoperunoita, esim. pirkan maustetut tikkuperunat tai rainbowin valkosipulikuorrutetut lohkoperunat. En malta oottaa et malttaisin maistaa ":D" noita jonku muunki dipin kanssa, mut täl hetkel en oo viel kyllästyny tohon valkosipulidippiin nii en oo malttanu maistaa mitään muuta niien kaa. Mut joskus ku kyllästyn siihen, nii haluisin kokeilla sweet chili, american, broadway, holiday ja taco dippejä (hah eli vähän kaikkia).

Mutta nyt, estradi on teidän!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Oon tällä hetkellä ihan koukussa sushiin inkiväärin ja sellaisen merileväsalaatin kanssa. Muulla ei ole niin väliä, mutta ainakin sitä inkivääriä on pakko olla.
Oon myös viimeisen kuukauden ajan suunnilleen laittanut sweet chili-kastiketta lähes kaikkeen ruokaan mihin sitä vain järjellä ajatellen voi laittaa.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Otsikossahan tuo tuoliki.

Mie voin alottaa. Oon ihan kauheen tykästyny tällä hetkellä syömään nugetteja (joko rainbow tai sit pirkan kanaranskalaiset) ja ranskalaisia silleen et dippinä käytänniin ranuille ku nugeteilleki semmost sipseille tarkotettua kermaviilipohjasta dippiä. Yleensä jotain valkosipulidippiä, mut toi garlic & chili on ollu ihan ehdoton lemppari. Sen lisäks oon yleensä tehny jotain maustettuja ranskalaisia tai lohkoperunoita, esim. pirkan maustetut tikkuperunat tai rainbowin valkosipulikuorrutetut lohkoperunat. En malta oottaa et malttaisin maistaa ":D" noita jonku muunki dipin kanssa, mut täl hetkel en oo viel kyllästyny tohon valkosipulidippiin nii en oo malttanu maistaa mitään muuta niien kaa. Mut joskus ku kyllästyn siihen, nii haluisin kokeilla sweet chili, american, broadway, holiday ja taco dippejä (hah eli vähän kaikkia).

Mutta nyt, estradi on teidän!
Pidän itsekin aivan valtavasti ranskalaisista. Saanko kysyä mitä ranskalaisia käytät? Oma suosikki on McCormicin Golden Longs. En suostu laittamaan uuniini mitään muuta!

Pidän myös nugeteista. Suosikki nugettini on Lidlissä myytävä 700 gramman nugettipussi. Siinä on aivan valtavasti syötävää ja nugetit maistuvat hyviltä oikein valmistettuna.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Oon rakastunut kaikenlaisiin wokkeihin. Kokkaan nykyään hirveästi wokkia enkä tunnu kyllästyvän siihen ikinä
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
Aina joulun aikana himoitsen sitä kokkikartanon maksalaatikkoa mutta valitettavasti sitä ei muutoin saa. Nyt pääsiäisen lähestyessä himoitsen mokkamämmiä. Ostan sitä aina useita purkkeja pakastimeen.
 

Barefootbandit

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
107
Reaktioarvo
133
Pelmeni ja manti. Pelmeneitä edes saa nykyään K-marketista, mutta mantia tuskin. Voi, kun osaisi itsekin tehdä semmoisia.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Itse kaurapuuroon! (kuulostaapas hullulta :D)
Tein siitä semmoisen aamun aloituksen ja nykyään odotan koko päivän seuraavaa aamua :D
Varsinkin tällä hetkellä, sillä päällä on aina banaani, vadelmahilloa, vähän suklaamuroja ja raejuustoo :3
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Täl hetkel oon tykästyny mun aitoon feikki paistettuun riisiin. Aka keittää eka riisii, antaa sen jäähtyy jääkaappikylmäks, sit paistaa yhen munan kokkeliks pannulla voissa, heittää riisin (ja haluamansa kasvikset sekaan ja halutessaan vähän lisää voita) ja paistaa ne. Namnam. Ei oo yhtään ku oikee paistettu riisi mut. :D Täyttävää ja terveellistä miinus toi kilo voita. Nii ja tietty suolaa kans oman maun mukaan.
 
Ylös Pohja