Elokuvat & Sarjat kertokaa kaikki elokuvat/sarjat joille olette itkeneet

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
koska kukapa ei pitäisi tarkkaa kirjaa siitä mille sarjojen jaksoille ja elokuville on itkenyt?
itsellä:

Sarjat
- Black mirror jaksot San Junipero ja Nosedive
- the OA en edes muista mille itkin mutta itkinpähän kuitenkin
- X-files kausi 8 jakso 14-15
- sekasin kausi 2 en muista mikä jakso
- the good place päätösjakso ja kausi 3 jakso 7
- parks and recreation kaudella 4 pariin kertaan (kuka saatana itkee komediasarjoille ja vielä kahdelle sellaiselle)

elokuvia en viitsi listata koska siitä kun itkin jollekin elokuvalle on niin pitkä aika D: mutta ainakin hachiko löytyy elokuvista >D:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Kaikki? Yksin katsoessani itken keskimäärin kaikelle... Hachiko nyt on ylivoimaisesti pahin.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Ei voi muistaa kaikkia mutta

- Mies, joka rakasti järjestystä
- Valo valtameren yllä
- Sovitus
- Unelmien sielunmessu
- Taru sormusten herrasta
- Avengers: Endgame
- Boys don't cry
- Million dollar baby

Sarjoja en osannu miettiä D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,952
Reaktioarvo
2,892
Totaaaa.... En kyl muista paljoo. Siis niitä on varmaan paljon mut en muista kovin hyvin. Ekan ny tulee mieleen se star is born, siis se mis on lady Gaga. Dude sille oli mahdotonta olla itkemättä. Oon ihan kauhee vollaaja kaikkihan sen tietää niin totta kai itkin mut mille muille oon itkeny.... Oon varma että ainakin salkkareille oon itkeny joskus. Oisko ollu sillon ku katoin niit annikan kuolemaan liittyvii jaksoi. En muista itkinkö niille kun ensimmäisen kerran näin mutta uudelleen katsottuani ainakin. Oon varmaan muillekin salkkareis itkeny mut en ny muista. Uskon et oon itkeny frendejä kattoes myös joskus, mut en osaa nimetä mitään. Ja oon nähny ne niin monta kertaa :D mut varmasti on tullu itkettyy ees kerran tai kaks sille sarjalle. Muita en nyt muista, vaikka varmasti on muitakin tai ainakin luulis
 
Ylös Pohja