Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaa minkä takia oon näin herkkä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lukutoukka_05_" data-source="post: 9966" data-attributes="member: 9"><p>En todellakaan tiiä mistä johtuu. Mua vaan ahistaa se et en osaa enkkua yhtään (en osaa niitä perusasioita joten en osaa nytkään niitä vaikeimpia asioita ja saksa sekottaa hirveesti) enkä haluu mihinkään vitun testeihin. Tuntuu vaan et oon vaan niille tyypeille vaivaks tai jotain vaikka tiiän et en oo.</p><p>Ja väsyttää koko ajan ihan hirveesti vaikka nukun koko ajan joku 10h ja tuntuu et kohta vaan räjähdän D: ja kiva kun 5-6 luokalla sain tehä matikan kokeita kotona kun koulus ne meni ihan paskaks ja sillon jo sanoin äitille et en oikeen opi näit juttui eikä se uskonu ja nyt tää on vaan menny pahemmaks kun en muista kaikkia ennen käytyjä asioita (esim just enkussa ja jotain juttuja matikas mut enkus paaaljon enemmän)</p><p>Ja pelkään et rupeen itkeen vaan siel psykologilla tai missä lie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lukutoukka_05_, post: 9966, member: 9"] En todellakaan tiiä mistä johtuu. Mua vaan ahistaa se et en osaa enkkua yhtään (en osaa niitä perusasioita joten en osaa nytkään niitä vaikeimpia asioita ja saksa sekottaa hirveesti) enkä haluu mihinkään vitun testeihin. Tuntuu vaan et oon vaan niille tyypeille vaivaks tai jotain vaikka tiiän et en oo. Ja väsyttää koko ajan ihan hirveesti vaikka nukun koko ajan joku 10h ja tuntuu et kohta vaan räjähdän D: ja kiva kun 5-6 luokalla sain tehä matikan kokeita kotona kun koulus ne meni ihan paskaks ja sillon jo sanoin äitille et en oikeen opi näit juttui eikä se uskonu ja nyt tää on vaan menny pahemmaks kun en muista kaikkia ennen käytyjä asioita (esim just enkussa ja jotain juttuja matikas mut enkus paaaljon enemmän) Ja pelkään et rupeen itkeen vaan siel psykologilla tai missä lie [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaa minkä takia oon näin herkkä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja