Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kertokaa miten voin unohtaa kusipään pojan D:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 53411" data-attributes="member: 89"><p>Tosta sun viestistäs tuli pari mun tuttuu mieleen lukioajoilta. Yhden näistä kanssa (sanotaan tuttu 1) en oo enää missään tekemisissä noin kuukauteen kun yhden riidan takii esti mut. Sit tää toinen (olkoot tuttu 2) on semmonen ignooraja, ja johon oon aika kiintynyt ollut jo melkeen puoltoista vuotta ja jonka kaa on muutamasti ollut säätöö. Tän tuttu 2 kanssa oon myös mietiskellyt paljon, tykkääkö se musta vai ei.</p><p></p><p>Ja no, tota tykkäämisjuttuu oon miettinyt tuttu 1:n tilanteen kanssa. Tossa kesäkuussa meil oli lakkiaiset, jotka striimattiin vieraille kotiin meidän kaupungin paikallisella konserttihallilla. Kaikki ylioppilaat eivät olleet lakituksessa yhtä aikaa, vaan meidän vuorot porrastettiin ryhmittäin. Minun ryhmäni jonottaessa salin takana käytävällä vuoroa tuttu 1 huomasi minut katsottuaan taakse. Taakse katsomienn ei jäänyt häneltä viimeiseksi, vaan hän jatkoi minuun vilkuilua vähän väliä siitä lähtien, kun minä käytävään ilmaannuin. Sit samana päivänä myöhään illalla tää tyyppi alko pyytelee multa alastonkuvia, mistä olin ihmeissäni, kun hän aina ennen vieroksui minua. No, suostuin sit kuitenkin pyyntöön, ja hän vastineeksi lähetteli omasta seisovasta pippelistään kuvia. Tätä sit jatkui jotain pari viikkoo. Sit joku pari viikkoo myöhemmin pistin sille jonkun vähän kiimanen viestin, johon hän vastas suuttuen. :D </p><p></p><p>Ja joo, tää tuttu 2 kans vieroksuu mua. Joskus sen tavattuani se oli mukava ja vastaili mun viesteihin. Muistan, kuinka silloin juteltiin perkeleen pitkään, ja piti kauheessa kiireessä vastata kaikkiin viesteihin, kun meillä saattoi olla hirveesti puheenaiheita kerralla. :D Nykyään taas hän ei voi sietää minua. Niin ja tuli tässä mieleen, että kun puhuin hänelle yhdestä mua vaivanneesta asiasta, niin hän vastasi nopeasti: "hyvää yötä" katselematta lainkaan lähettämiäni viestejä. Hän ei ole kuin varmaan yhden kerran viittinyt kattoo mun lähettämäni some-videon hänelle. :D Muussa tapauksessa hän on aina jättänyt ne katsomatta.</p><p></p><p>Ja tuossa sun tilanteessas olis hyvä, että pitäisit välit poikki hänen kanssaan. Itseni omien kokemusteni perusteella, erityisesti tutun 2 tapauksessa, ymmärrän jotenkuten sen olevan hankalaa, enkä vieläkään olisi täysin valmis siihen omalta osaltani. Voisit ainakin tehdä siten, ettet enää hyvin pitkään aikaan hänelle viestejä lähettelisi. Se nimittäin saisi vähitellen oloa hiukan paremmaksi, kun ei haaskaa turhaan aikaa johonkin idioottiin. Itsellekin tää on auttanut hieman mainitsemieni tuttujen osalla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 53411, member: 89"] Tosta sun viestistäs tuli pari mun tuttuu mieleen lukioajoilta. Yhden näistä kanssa (sanotaan tuttu 1) en oo enää missään tekemisissä noin kuukauteen kun yhden riidan takii esti mut. Sit tää toinen (olkoot tuttu 2) on semmonen ignooraja, ja johon oon aika kiintynyt ollut jo melkeen puoltoista vuotta ja jonka kaa on muutamasti ollut säätöö. Tän tuttu 2 kanssa oon myös mietiskellyt paljon, tykkääkö se musta vai ei. Ja no, tota tykkäämisjuttuu oon miettinyt tuttu 1:n tilanteen kanssa. Tossa kesäkuussa meil oli lakkiaiset, jotka striimattiin vieraille kotiin meidän kaupungin paikallisella konserttihallilla. Kaikki ylioppilaat eivät olleet lakituksessa yhtä aikaa, vaan meidän vuorot porrastettiin ryhmittäin. Minun ryhmäni jonottaessa salin takana käytävällä vuoroa tuttu 1 huomasi minut katsottuaan taakse. Taakse katsomienn ei jäänyt häneltä viimeiseksi, vaan hän jatkoi minuun vilkuilua vähän väliä siitä lähtien, kun minä käytävään ilmaannuin. Sit samana päivänä myöhään illalla tää tyyppi alko pyytelee multa alastonkuvia, mistä olin ihmeissäni, kun hän aina ennen vieroksui minua. No, suostuin sit kuitenkin pyyntöön, ja hän vastineeksi lähetteli omasta seisovasta pippelistään kuvia. Tätä sit jatkui jotain pari viikkoo. Sit joku pari viikkoo myöhemmin pistin sille jonkun vähän kiimanen viestin, johon hän vastas suuttuen. :D Ja joo, tää tuttu 2 kans vieroksuu mua. Joskus sen tavattuani se oli mukava ja vastaili mun viesteihin. Muistan, kuinka silloin juteltiin perkeleen pitkään, ja piti kauheessa kiireessä vastata kaikkiin viesteihin, kun meillä saattoi olla hirveesti puheenaiheita kerralla. :D Nykyään taas hän ei voi sietää minua. Niin ja tuli tässä mieleen, että kun puhuin hänelle yhdestä mua vaivanneesta asiasta, niin hän vastasi nopeasti: "hyvää yötä" katselematta lainkaan lähettämiäni viestejä. Hän ei ole kuin varmaan yhden kerran viittinyt kattoo mun lähettämäni some-videon hänelle. :D Muussa tapauksessa hän on aina jättänyt ne katsomatta. Ja tuossa sun tilanteessas olis hyvä, että pitäisit välit poikki hänen kanssaan. Itseni omien kokemusteni perusteella, erityisesti tutun 2 tapauksessa, ymmärrän jotenkuten sen olevan hankalaa, enkä vieläkään olisi täysin valmis siihen omalta osaltani. Voisit ainakin tehdä siten, ettet enää hyvin pitkään aikaan hänelle viestejä lähettelisi. Se nimittäin saisi vähitellen oloa hiukan paremmaksi, kun ei haaskaa turhaan aikaa johonkin idioottiin. Itsellekin tää on auttanut hieman mainitsemieni tuttujen osalla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kertokaa miten voin unohtaa kusipään pojan D:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja