Suhteet Kertokaa miten voin unohtaa kusipään pojan D:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Tää poika on miun nettikaveri, jonka kans alettiin jutella elokuussa 2018. Hän on tavallaan super mukava, on sellanen hauska ja luotettavan olonen (ja ihan tajuttoman söpö D:), mutta sanoisin että melkoisen epävakaa, mikä on todellakin turn off. Välillä kehuu mua maasta taivaaseen, snäppää paljon yms., mutta nyt tässä on ollu ainakin 5 viikon mittanen ajanjakso, ettei hän enää näytä minkäänlaista kiinnostusta mua kohtaan ja ignooraa miut aikalailla kokonaan snäpissä (välillä avaten osan snäpeistä / viesteistä, välillä ei avaa mitään, välillä avaa kaikki ja saattaa ehkä hyvällä tuurilla vastata "Joo" vaikka olisinkin laittanu hälle jonkun kysymyksen). Ig:ssä laitoin viestin monta viikkoa sitten, mutta eipä oo edes lukenut.

Mielessä pyörii sekin, että hän esti miut joskus yhtäkkiä selittämättä sitä ollenkaan (en ollu häirinny häntä tai ollu muutenkaan millään tapaa epämukava käytökseltäni), ja sit tuli myöhemmin kysymään että voidaanko sopia, kuitenkaan selittämättä sitä estämistä millään tavalla. Joskus kun kysyin hältä et mitä hänelle kuuluu tms. perus kysymyksen, niin sieltä tuli vastauksena "mul on muija ei kiinnosta" :DD

Hän on joskus montakin kertaa pyytäny miulta kaiken maailman paljastavia kuvia ja videoita (myös täysin alastomia), ja siinä vaiheessa viimestään menin shokkiin, kun hän kysy että voinko laittaa itsetyydytysvideon D: Hän on monesti kehunu miun kroppaa ja vaikuttaa just tämmöseltä perus kiimaselta teinipojalta, joka näkee miut pelkkänä esineenä ja haluu miusta vaan sitä itteään.

Hän on sellanen ihminen josta ei saa mitään irti... kyllä mie hänestä joitain asioita tiiän joo, mutta tuntuu, että ne pitää oikein kaivamalla kaivaa irti. Esimerkkinä yks melko epäilyttävä juttu on se, että vaikka ollaan juteltu pian 3 vuotta, niin hän ei oo edelleenkään kertonu miulle koko nimeään vaikka oon sitä pariin kertaan kysyny. En vaan keksi ainuttakaan syytä siihen miksi hän salaa sen (ainoo ehkä on se että jos hänen nimen kirjottas Googleen niin sieltä paljastus asioita mitä hän ei halua mun tietävän, mutta... en tiiä, en vaan pidä tuota todennäkösenä D:).

Kaiken järjen mukaan tästä pojasta pitäs päästää irti, ja en todellakaan halua olla tommosen on off pervon tyypin kans yhteydessä, mutta jollain ihmeellisellä tavalla oon kuitenkin kiintyny häneen D: Thank god miulla ei sentään oo tunteita häntä kohtaan, sehän tästä vielä puuttus :D
Pyörittelen päässä todella yksityiskohtasesti kaikkia sen pojan tekemiä asioita, ja yritän miettiä jotain järkevää ratkasua niihin.
Miusta vaan tuntuu että murrun ja kuolen sisältä päin, kun en saa vastauksia mihinkään ja mietin vaan koko ajan että miksi. Miksi se teki niin ja miksi se teki näin. Mieluummin vaikka haukkus miut pystyyn ja sanos ettei välitä enää, kun että jättää miut ns. roikkumaan löysässä hirressä, sillä mikään ei oo niin tuskasta kun epätietosuus D:
Ihmetyttää myös kun tää poika käytöksestään huolimatta seuraa edelleen Ig:ssä ja kattoo miun Ig-stoorit ym., joten... kiinnostaako häntä nyt sit vaiko ei?
Käyn sellasta jatkuvaa vuoropuhelua päässä ja mietin koko ajan tähän tyyliin: "Lopettikohan se miulle puhumisen sen takia etten suostunu laittamaan mitään paljastavaa materiaalia? No ei, ei se varmaan siitä johdu. Ehkä sillä on vaan kiireitä. Ei kun ei, ei sillä voi olla kiireitä koska sehän just laitto yks päivä snäpin my storyyn että "tulkaahan snäppää". Mitä jos sitä ei enää kiinnosta? Vai yrittääkö se esittää vaikeesti tavoteltavaa? Haluuko se vaan pahottaa miun mielen vai onko tähän joku järkevä syy? Oonko tehny jotain väärää? Miks se teki just miulle näin?" jne. Sekavien ja risteilevien ajatusten tulva näyttää olevan loputon D: Ja kaiken lisäks miulla on yleistyny ahdistuneisuushäiriö, joten voin kertoo että se oikein tuplaa tämmösen huolivyyhdin, spekulaatiot ja asioihin jumimisen. Tää ajaa miut kohta hulluuden partaalle.

Kyllä muuten tuntu hyvältä avautua, ja oon super kiitollinen jos jaksoit lukea tänne asti miun sekavaakin sekavamman tekstin! D: Jos kellään on pieniäkään vinkkejä tähän tilanteeseen ja kyseisen pojan unohtamiseen, niin kaikki on todellakin tervetulleita. Voimat alkaa olla lopussa enkä vaan meinaa kestää tätä, kun psyykkinen hyvinvointi on jo muutenkin nollilla mielenterveysongelmien takia D:
 
Viimeksi muokattu:

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
En katselisi hetkeäkään tuollaista ihmistä, joka pyytää alastonkuvia ja käyttäytyy noin epävakaasti. Ei mitään väliä vaikka hän olisi joskus oikeasti mukavakin. Jos tuota ailahtelevaa käytöstä on jatkunut jo kolmen vuoden ajan, niin en usko asian olevan muuttumassa. Itsekin ahdistushäiriöisenä tiedän miten hankalat ihmissuhteet syövät omia voimavaroja, joten älä väkisin roiku tuollaisessa energiasyöpössä. Sinun ei tarvitse sietää tuollaista keneltäkään.

Ihmisiä on vaikea unohtaa jos heidän kanssaan pysyy tekemisissä, joten itse vetäisin välit poikki. Kylmästi poistat kaikista someista ja laitat estoon, niin pahalta kuin se tuntuukin. Toki voit ensin lähettää jonkun viestin, jossa selität miksi sen teet.
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Sano sille ettei sua kiinnosta olla sellaiseen ihmiseen yhteydessä ja estä!
Kuulostaa hirveältä ihmiseltä eikä se missään tapauksessa ansaitse sua tai mitään suhun liittyvää!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
joo jep kylhän tämä on ihan selvä peli: välit poikki. sä et saa tosta ihmissuhteesta mitään muuta ku päänvaivaa, joten ei ole tosiaankaan worth it. maailma on täynnä kivoja tyyppejä, ei tollasiin ihmisiin kannata haaskata aikaa D:

mä sanoisin myös että ihan kylmästi vaan laitat estot joka paikassa, ei sun tarvitse selitellä hänelle mitään.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Hyi vittu mikä kiimanen poika D:
Koita olla laittamatta sille mitään viestii ja jos se laittaa sulle jotain niin älä vastaa.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tosta sun viestistäs tuli pari mun tuttuu mieleen lukioajoilta. Yhden näistä kanssa (sanotaan tuttu 1) en oo enää missään tekemisissä noin kuukauteen kun yhden riidan takii esti mut. Sit tää toinen (olkoot tuttu 2) on semmonen ignooraja, ja johon oon aika kiintynyt ollut jo melkeen puoltoista vuotta ja jonka kaa on muutamasti ollut säätöö. Tän tuttu 2 kanssa oon myös mietiskellyt paljon, tykkääkö se musta vai ei.

Ja no, tota tykkäämisjuttuu oon miettinyt tuttu 1:n tilanteen kanssa. Tossa kesäkuussa meil oli lakkiaiset, jotka striimattiin vieraille kotiin meidän kaupungin paikallisella konserttihallilla. Kaikki ylioppilaat eivät olleet lakituksessa yhtä aikaa, vaan meidän vuorot porrastettiin ryhmittäin. Minun ryhmäni jonottaessa salin takana käytävällä vuoroa tuttu 1 huomasi minut katsottuaan taakse. Taakse katsomienn ei jäänyt häneltä viimeiseksi, vaan hän jatkoi minuun vilkuilua vähän väliä siitä lähtien, kun minä käytävään ilmaannuin. Sit samana päivänä myöhään illalla tää tyyppi alko pyytelee multa alastonkuvia, mistä olin ihmeissäni, kun hän aina ennen vieroksui minua. No, suostuin sit kuitenkin pyyntöön, ja hän vastineeksi lähetteli omasta seisovasta pippelistään kuvia. Tätä sit jatkui jotain pari viikkoo. Sit joku pari viikkoo myöhemmin pistin sille jonkun vähän kiimanen viestin, johon hän vastas suuttuen. :D

Ja joo, tää tuttu 2 kans vieroksuu mua. Joskus sen tavattuani se oli mukava ja vastaili mun viesteihin. Muistan, kuinka silloin juteltiin perkeleen pitkään, ja piti kauheessa kiireessä vastata kaikkiin viesteihin, kun meillä saattoi olla hirveesti puheenaiheita kerralla. :D Nykyään taas hän ei voi sietää minua. Niin ja tuli tässä mieleen, että kun puhuin hänelle yhdestä mua vaivanneesta asiasta, niin hän vastasi nopeasti: "hyvää yötä" katselematta lainkaan lähettämiäni viestejä. Hän ei ole kuin varmaan yhden kerran viittinyt kattoo mun lähettämäni some-videon hänelle. :D Muussa tapauksessa hän on aina jättänyt ne katsomatta.

Ja tuossa sun tilanteessas olis hyvä, että pitäisit välit poikki hänen kanssaan. Itseni omien kokemusteni perusteella, erityisesti tutun 2 tapauksessa, ymmärrän jotenkuten sen olevan hankalaa, enkä vieläkään olisi täysin valmis siihen omalta osaltani. Voisit ainakin tehdä siten, ettet enää hyvin pitkään aikaan hänelle viestejä lähettelisi. Se nimittäin saisi vähitellen oloa hiukan paremmaksi, kun ei haaskaa turhaan aikaa johonkin idioottiin. Itsellekin tää on auttanut hieman mainitsemieni tuttujen osalla.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Kannattaa miettiä, mitä saat tosta ihmissuhteesta, tai että mitä tää toinen osapuoli on valmis siun takia tekemään. Niinpä, ei mitään. Joten miksi siun pitäis tuhlata aikaasi tollaseen tyyppiin? Estät vaan ja koitat käsitellä asian ittes kanssa.
 
Ylös Pohja