Aihe vapaa Kertokaa parhaimmat vitsit mitä tiedätte

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
En parhaista tiedä, mutta musta huumori vetoaa aina. Esim. tämä:

- Mitä eroa on Ferrarilla ja säkillisellä kuolleita vauvoja?
- Mulla ei oo Ferraria autotallissa.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
-Mitä eroa on joulupukilla ja juutalaisella?
-Ne menevät piipussa eri suuntiin

-Mitä eroa on Aknella ja Katolisella papilla?
-Akne ei yleensä tule 6-vuotiaan naamalle
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Mitä meksikolainen sanoi powerpoint esityksen päätteeksi?

PowerPoint-Woman.jpg
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Jaaha, näemmä hypättiin kertaheitolla sinne syvään päätyyn. :D Onkohan täällä muuten sama meininki ku demissä, että juutalaisista vitsailu on ok, mutta heterovitseistä syntyy paskamyrsky.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen olivat töissä rakennustyömaalla. Lounastauolla suomalainen sanoi: "Jos minulla on vielä kerran eväänä tätä samaa ruokaa, hyppään rakennustelineiltä alas."
Ruotsalainen ja norjalainen avasivat hekin eväsrasiansa ja vannoivat samaa.

Seuraavana päivänä suomalainen avasi eväsrasiansa ja huomasi ruuan olevan edelleen samaa kuin ennenkin, joten hän muitta mutkitta hyppäsi alas rakennustelineiltä ja kuoli. Myös ruotsalainen huomasi ruuan olevan samaa ja hyppäsi rakennustelineiltä kuolemaansa. Ja koska norjalaisenkin eväsrasian sisältö oli samanlainen kuin aiemminkin, hyppäsi hänkin rakennustelineiltä alas viimeisenä tekonaan.

Asiasta kuultuaan suomalaisen vaimo totesi: "Voi voi, jos minä olisin tämän vain tiennyt, en olisi laittanut hänelle evääksi enää samaa ruokaa!"
Myös norjalaisen vaimo totesi: "Jos olisin tiennyt tämän, en olisi minäkään laittanut miehelleni evääksi samaa ruokaa!"
Ruotsalaisen vaimo totesi tähän: "Olle teki aina itse eväänsä."
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,985
Reaktioarvo
8,477
Koska @Peruukkiteline aloitti "kolmikko-vitsit", niin tässä yksi rasistinen nelikko-vitsi jo 90-luvulta:
Venäläinen, homo, ruotsalainen ja somali olivat Eiffel-tornissa. Venäläinen heitti alas votkapullon ja huusi perään "näitähän meillä riittää!". Homo heitti alas kondomin ja huusi "näitähän meillä riittää!" Somali katsoi ruotsalaista pelokkaasti ja sanoi "et nyt saatana tee mitään".

Mutta yksi parhaista vitseistä, ehkä top 10 on "mistä tietää, milloin seurustelukumppani on liian nuori?"
 
Ylös Pohja