Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
kertokaa teidän noloja sattumuksia / kokemuksia!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="terpi" data-source="post: 31093" data-attributes="member: 230"><p>Tekee aivan pahaa muistella</p><p>Yks pahimmasta päästä on ehkä se kun olin pari kolme vuotta sitten ihastunut yhteen traktoripoikaan ja nähtiin sen traktori jossain tyhjällä parkkipaikalla ja mun lapsellinen kaveri sai päähänsä että piirretään sydän sen likaseen takaikkunaan ja sitte mun kaveri piirsi sen ja lähti pakoon ja en muista mitä tapahtu mutta jotenki en päässy lähtemään siitä jaja se tuli sieltä jostain nurkan takaa se poika ja näki varmasti mut siinä ja myöhemmin mulle vielä selvis että sillä oli tyttöystävä ja onneks se on jo muuttanu pois en kestäis nähä sitä enää vaikka siitä onki aikaa</p><p></p><p>ja sit mun koko elämä on yks iso nolo moka ja täynnä kaikkia melkein päivittäin tapahtuvia pieniä noloja juttuja esim meen melkein puhumaan jollekki pojalle ku luulin sitä mun opettajaksi tai tervehdin puolituttua ja se vaan tuijottaa takas hämmästyneesti tai housut repee luokassa jne (en ainakaan kokemuksesta näitä kerro) ja sitte noita isoja noloja puskee sieltä välistä aika ajoin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="terpi, post: 31093, member: 230"] Tekee aivan pahaa muistella Yks pahimmasta päästä on ehkä se kun olin pari kolme vuotta sitten ihastunut yhteen traktoripoikaan ja nähtiin sen traktori jossain tyhjällä parkkipaikalla ja mun lapsellinen kaveri sai päähänsä että piirretään sydän sen likaseen takaikkunaan ja sitte mun kaveri piirsi sen ja lähti pakoon ja en muista mitä tapahtu mutta jotenki en päässy lähtemään siitä jaja se tuli sieltä jostain nurkan takaa se poika ja näki varmasti mut siinä ja myöhemmin mulle vielä selvis että sillä oli tyttöystävä ja onneks se on jo muuttanu pois en kestäis nähä sitä enää vaikka siitä onki aikaa ja sit mun koko elämä on yks iso nolo moka ja täynnä kaikkia melkein päivittäin tapahtuvia pieniä noloja juttuja esim meen melkein puhumaan jollekki pojalle ku luulin sitä mun opettajaksi tai tervehdin puolituttua ja se vaan tuijottaa takas hämmästyneesti tai housut repee luokassa jne (en ainakaan kokemuksesta näitä kerro) ja sitte noita isoja noloja puskee sieltä välistä aika ajoin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
kertokaa teidän noloja sattumuksia / kokemuksia!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja