Aihe vapaa kertokaa teidän noloja sattumuksia / kokemuksia!

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
aika klassinen ja kulunut kysymys, mutta kertokaa siltikin ihmeessä! :D idea kysyä tätä tuli siitä, kun yhtäkkiä muistui mieleen yksi nolo tapahtuma ala-asteelta. mie olin kai kolmos- tai nelosluokalla ja harrastin pianonsoittoa. kerran musiikintunnilla kaikkien piti harjotella jotain melodiaa sellasella omalla keyboardilla kuulokkeet korvissa niin, ettei muut kuule. tämmöset ohjeet oli annettu, että jos on valmis niin saa soitella jotain omaa. no mie sit olin saanu melodian jo harjoiteltua, joten aloin sit (kaiken lisäks eturivissä :D) soittelemaan jotain omaa kappaletta. siinä sit soittelin kappaleen loppuun ja lopetellessani tajusin, että koko luokka vaan ihan hiljasena tuijotti miuu. :D ja se näytti myös varmaankin aika hölmöltä, kun ei siitä pianosta ees kuulunut ääntä muille. musiikinopettajakin naurahteli siinä pöytänsä takana. kyllä nolotti. :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kirjoitin nolosti netissä toistamiseen (tänäänkin). Voi että kun hävettää vieläkin. Mutten kehtaa poistaa niitä joitakin olemassaolevista noloista viesteistä kun se olisi vielä nolompaa OMG.

Kerran pierasin kans liikuntatunnilla kun tein venyttelyjä kuntosalilla ja luokkakaverit istuivat lähelläni laitteissaan ja katsoivat minua häppeningin jälkeen.

Kävelin kans kerran johonkin tuntemattomaan mieheen pahki ja sain siltä passiivis-agressiivisen kommentin tilanteessa voi eii.

Rippileirillä kun oli joku ohjelmanumero, johon liittyi juoksua, niin kaaduin asfaltille muttei sattunut mitään muuta kuin henkistä kärsimystä kun kaikki ympärilläolevat näki.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Kerran (olikohan vitosluokalla) miun piti laittaa mun bestikselle snäppi jossa kehuin miun silloista ihastusta tosi paljon ja sitte lähetin sen sille ihastukselle.. onneks se osas pitää naamansa kiinni siitä asiasta, mut nykyään nauretaan sille :D
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Olin tanssitunnilla kehittelemässä upeita liikkeitäni, kun loppuverryttelynä tehdyssä sarjassa oli määrä hypätä tasajalkaa korkealle ilmaan.
Arvatkaapa mitä sitten kävi..?
Pieraisin kuuluvasti kesken hypähdyksen. Kuin raketti olisi laukaistu. Kaikki kääntyvät katsomaan minua kuin olisin räjäyttänyt pommin, ja paniikissa yritän heilutella jalkaani lattiaa vasten saadakseni jonkinlaisen äänen päivitellen "oijoi kun lattiasta kuului kova narahdus".
Aika klassinen mutta onhan nämä pierumokat aina sitä laatumateriaalia :D
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Tekee aivan pahaa muistella
Yks pahimmasta päästä on ehkä se kun olin pari kolme vuotta sitten ihastunut yhteen traktoripoikaan ja nähtiin sen traktori jossain tyhjällä parkkipaikalla ja mun lapsellinen kaveri sai päähänsä että piirretään sydän sen likaseen takaikkunaan ja sitte mun kaveri piirsi sen ja lähti pakoon ja en muista mitä tapahtu mutta jotenki en päässy lähtemään siitä jaja se tuli sieltä jostain nurkan takaa se poika ja näki varmasti mut siinä ja myöhemmin mulle vielä selvis että sillä oli tyttöystävä ja onneks se on jo muuttanu pois en kestäis nähä sitä enää vaikka siitä onki aikaa

ja sit mun koko elämä on yks iso nolo moka ja täynnä kaikkia melkein päivittäin tapahtuvia pieniä noloja juttuja esim meen melkein puhumaan jollekki pojalle ku luulin sitä mun opettajaksi tai tervehdin puolituttua ja se vaan tuijottaa takas hämmästyneesti tai housut repee luokassa jne (en ainakaan kokemuksesta näitä kerro) ja sitte noita isoja noloja puskee sieltä välistä aika ajoin
 
Ylös Pohja