Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaas hyviä/huonoja kokemuksia opettajista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Karkinrakastaja" data-source="post: 88165" data-attributes="member: 157"><p>Voin ite kertoo hyvän ja huonon eka tulee hyvä: jotku meiän luokan pojat oli nähny ku mä ja mut tyttöystävä (oon itekki tyttö) pussattii ja ne alko puhuu kovaan äänee et hyi ja en muista mitä kaikkee.. Sit yks opettaja kuuli sen ja piti niille pojille siitä hirveen saarnan että kuka vaa saa tykätä kestä haluaa ja näin</p><p></p><p>Huono: se opettaja oli hirvee se piti mulle 1-3 luokat ja tulee mieleen heti kerta ku luokas ei ollu minkäälaista työrauhaa ja en oikeen sisäistäny sitä matikan juttuu ja niitä tehtäviä piti saaha tehtyä. Sit se ope tuli mun luoksen ja oli sillee" miten sä oot saanu vasta näin vähä tehtyä muut on jo paljon pitemmällä!! " toi on sinänsä ihan ymmärrettävää mutta olin pienenä tosi herkkä ja oon vieläki ja kun toi ope sano sen nii että varmasti koko luokka kuuli.. Sit melkee itkin siinä ja se yritti väkisin opettaa mua:D</p><p></p><p>Kertokaa teidän kokemuksia hyviä ja huonoja</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Karkinrakastaja, post: 88165, member: 157"] Voin ite kertoo hyvän ja huonon eka tulee hyvä: jotku meiän luokan pojat oli nähny ku mä ja mut tyttöystävä (oon itekki tyttö) pussattii ja ne alko puhuu kovaan äänee et hyi ja en muista mitä kaikkee.. Sit yks opettaja kuuli sen ja piti niille pojille siitä hirveen saarnan että kuka vaa saa tykätä kestä haluaa ja näin Huono: se opettaja oli hirvee se piti mulle 1-3 luokat ja tulee mieleen heti kerta ku luokas ei ollu minkäälaista työrauhaa ja en oikeen sisäistäny sitä matikan juttuu ja niitä tehtäviä piti saaha tehtyä. Sit se ope tuli mun luoksen ja oli sillee" miten sä oot saanu vasta näin vähä tehtyä muut on jo paljon pitemmällä!! " toi on sinänsä ihan ymmärrettävää mutta olin pienenä tosi herkkä ja oon vieläki ja kun toi ope sano sen nii että varmasti koko luokka kuuli.. Sit melkee itkin siinä ja se yritti väkisin opettaa mua:D Kertokaa teidän kokemuksia hyviä ja huonoja [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaas hyviä/huonoja kokemuksia opettajista
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja