Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaas hyviä/huonoja kokemuksia opettajista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Mursuilijaa" data-source="post: 88223" data-attributes="member: 213"><p>Ensimmäisenä tulee mieleen hyvistä opettajista kaikki ne mukavat opettajat, joiden kanssa on ennen tuntia, tai sen jälkeen, ollut kiva jäädä jutustelemaan. Yksi opettajistani myöskin kerran tuli onnittelemaan kunnolla hyvin menneestä esityksestä, halasi oikein koko koulun edessä ::D</p><p>Olihan se aikasta mukava tunne! :3 </p><p></p><p>Huonoista tulee ensimmäisenä mieleen opettajani, jolle olen jo valmiiksi kertonut, että minun täytyy lähteä lääkäriin lopputunnista. Hän olisi siis voinut hyvin käydä seuraavan asian jo aiemmin, sillä hyvin tiesi, ettei aine muutenkaan mennyt ihan helpoiten minulla. Päätti kuitenkin aloittaa opetuksen juuri silloin, kun minun piti lähteä :| Olisi ollut monta kymmentä minuuttia aikaa, kun emme tehneet mitään "tähdellistä".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mursuilijaa, post: 88223, member: 213"] Ensimmäisenä tulee mieleen hyvistä opettajista kaikki ne mukavat opettajat, joiden kanssa on ennen tuntia, tai sen jälkeen, ollut kiva jäädä jutustelemaan. Yksi opettajistani myöskin kerran tuli onnittelemaan kunnolla hyvin menneestä esityksestä, halasi oikein koko koulun edessä ::D Olihan se aikasta mukava tunne! :3 Huonoista tulee ensimmäisenä mieleen opettajani, jolle olen jo valmiiksi kertonut, että minun täytyy lähteä lääkäriin lopputunnista. Hän olisi siis voinut hyvin käydä seuraavan asian jo aiemmin, sillä hyvin tiesi, ettei aine muutenkaan mennyt ihan helpoiten minulla. Päätti kuitenkin aloittaa opetuksen juuri silloin, kun minun piti lähteä :| Olisi ollut monta kymmentä minuuttia aikaa, kun emme tehneet mitään "tähdellistä". [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaas hyviä/huonoja kokemuksia opettajista
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja