Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaas hyviä/huonoja kokemuksia opettajista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 88541" data-attributes="member: 112"><p>Mulla ei oo mitään hirveen pahoja kokemuksia, mutta ala-asteelta oli yllättävän paljon outoja opeja. Yks oli kai ottanut oppilasta rinnuksista kiinni ja nostanut seinälle, mutta tää on vaan huhu ja mitään oikeita todisteita ei oo. Oli se ainakin hetken erotettu/lomalla töistä ja kyllä se aika outo opettaja oikeesti oli. </p><p>Kutosluokalla mun luokan opettaja tykkäs nöyryyttää oppilaita ja jos ei osannut esim, matikan tehtävää, niin hän kiertoilmauksilla haukkui suurinpiirtein tyhmäksi. Pelkäsin aina matikan tunteja, koska niissä tehtävät käytiin aina läpi suullisesti koko luokan kuullen. </p><p>Yläasteella mun matikan opettaja oli muuten mukava, mutta kerran hän luuli mun piirtäneen pulpettiin ja saarnasi siitä koko luokan kuullen syyllistäen mua eikä kuunnellut, vaikka yritin sanoa, että en ollut siihen mitään piirtänyt. </p><p></p><p>Ala-asteelta oli myös paljon mukavia opettajia joista näki, että he oikeasti välittivät oppilaista. Ylä-asteelta on kuitenkin jäänyt mieleen äikän opettaja, joka oli tosi ymmärtäväinen ja teki aina kaikkensa, että oppilaat viihtyisi hänen tunneillaan. En ymmärrä, että miksi moni meidän luokkalaisista ei pitänyt hänestä. Toinen oli yks poikien liikunnan opettaja, koska hän oli meillä pari kertaa sijaisena ja molemmilla kerroilla tunnin aihe oli "menkää lenkille, ei tarvi tulla takas" = menkää kotiin. Että sellanen opettaja, kyllä hänestä liikkui vähän kaikenlaisia juoruja, mutta ei niistäkään tiedä mitkä on lopulta totta. Muistelen silti lämmöllä. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 88541, member: 112"] Mulla ei oo mitään hirveen pahoja kokemuksia, mutta ala-asteelta oli yllättävän paljon outoja opeja. Yks oli kai ottanut oppilasta rinnuksista kiinni ja nostanut seinälle, mutta tää on vaan huhu ja mitään oikeita todisteita ei oo. Oli se ainakin hetken erotettu/lomalla töistä ja kyllä se aika outo opettaja oikeesti oli. Kutosluokalla mun luokan opettaja tykkäs nöyryyttää oppilaita ja jos ei osannut esim, matikan tehtävää, niin hän kiertoilmauksilla haukkui suurinpiirtein tyhmäksi. Pelkäsin aina matikan tunteja, koska niissä tehtävät käytiin aina läpi suullisesti koko luokan kuullen. Yläasteella mun matikan opettaja oli muuten mukava, mutta kerran hän luuli mun piirtäneen pulpettiin ja saarnasi siitä koko luokan kuullen syyllistäen mua eikä kuunnellut, vaikka yritin sanoa, että en ollut siihen mitään piirtänyt. Ala-asteelta oli myös paljon mukavia opettajia joista näki, että he oikeasti välittivät oppilaista. Ylä-asteelta on kuitenkin jäänyt mieleen äikän opettaja, joka oli tosi ymmärtäväinen ja teki aina kaikkensa, että oppilaat viihtyisi hänen tunneillaan. En ymmärrä, että miksi moni meidän luokkalaisista ei pitänyt hänestä. Toinen oli yks poikien liikunnan opettaja, koska hän oli meillä pari kertaa sijaisena ja molemmilla kerroilla tunnin aihe oli "menkää lenkille, ei tarvi tulla takas" = menkää kotiin. Että sellanen opettaja, kyllä hänestä liikkui vähän kaikenlaisia juoruja, mutta ei niistäkään tiedä mitkä on lopulta totta. Muistelen silti lämmöllä. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaas hyviä/huonoja kokemuksia opettajista
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja