Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaas hyviä/huonoja kokemuksia opettajista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 89185" data-attributes="member: 89"><p>Aika jännä, että kässäopet on nimenomaan monilla kauheita. 🤔 Johtuukohan se siitä, että kuseessä on kädentaitoon perustuva ala, ja alan esteettisyydestä ollaan yhtä sun toista mieltä (vähän niin kuin taiteessa on kiistanalaista keskustelua siitä, mikä on taidetta ja mikä ei).</p><p></p><p>Ja itsellekin tuosta sun vastauksesta tulikin yhtäkkii mieleen mun yläasteen puukässän ope. Mulla on autismikirjon häiriö, jonka oireisiin kuuluu katsekontaktin välttäminen. Mua ahdistaa kattoa ihmisiä silmiin ja saatan heitä katsoa hämäriin paikkoihin kuten rintoihin, haaroihin ja peppuun, ilman mitään häröjä ajatuksia. Tää mun tapa välttää katsekontaktia on aiheuttanut huomiota muissa ihmisissä, myös tässä puukässän opessa kerran. </p><p></p><p>Meillä oli siis yhdellä tunnilla haastattelut, ja mun vuorolla en katsonut opettajaa silmiin vaan rintakehän alueelle. Hän koko haastattelun ajan komensi mua katsomaan häntä silmiin. Jos hän huomasi mun katsovan muualle kuin hänen silmiin, ja keskeytti puheensa ja komensi: "Kato mua, kato mua!" Tosta tilanteessta jäi ikävä maku suuhun. Ja tää on siis ainut kerta, kun maikat on mulle suoraan kommentoineet mun katsekontaktia. Ja no, sanottakoon vielä, että meidän luokkalaiset ei tykännyt tästä maikasta, kun sen tunneilla ei saanut kiroilla. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 89185, member: 89"] Aika jännä, että kässäopet on nimenomaan monilla kauheita. 🤔 Johtuukohan se siitä, että kuseessä on kädentaitoon perustuva ala, ja alan esteettisyydestä ollaan yhtä sun toista mieltä (vähän niin kuin taiteessa on kiistanalaista keskustelua siitä, mikä on taidetta ja mikä ei). Ja itsellekin tuosta sun vastauksesta tulikin yhtäkkii mieleen mun yläasteen puukässän ope. Mulla on autismikirjon häiriö, jonka oireisiin kuuluu katsekontaktin välttäminen. Mua ahdistaa kattoa ihmisiä silmiin ja saatan heitä katsoa hämäriin paikkoihin kuten rintoihin, haaroihin ja peppuun, ilman mitään häröjä ajatuksia. Tää mun tapa välttää katsekontaktia on aiheuttanut huomiota muissa ihmisissä, myös tässä puukässän opessa kerran. Meillä oli siis yhdellä tunnilla haastattelut, ja mun vuorolla en katsonut opettajaa silmiin vaan rintakehän alueelle. Hän koko haastattelun ajan komensi mua katsomaan häntä silmiin. Jos hän huomasi mun katsovan muualle kuin hänen silmiin, ja keskeytti puheensa ja komensi: "Kato mua, kato mua!" Tosta tilanteessta jäi ikävä maku suuhun. Ja tää on siis ainut kerta, kun maikat on mulle suoraan kommentoineet mun katsekontaktia. Ja no, sanottakoon vielä, että meidän luokkalaiset ei tykännyt tästä maikasta, kun sen tunneilla ei saanut kiroilla. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaas hyviä/huonoja kokemuksia opettajista
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja