Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaas hyviä/huonoja kokemuksia opettajista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 89187" data-attributes="member: 386"><p>totta D: meillä ne kässän opet oli kyllä muutenkin sellasia ihme nipottajia ja käytti henkistä väkivaltaa, joten meillä se ei varmaan kauheesti vaikuttanut, että kyseessä oli nimenomaan kässän tunnit. mutta luulen et yleisesti se vaikuttaa, että on joku kädentaitoon perustuva ala. ja tuo siun kokemus kuulostaa super ikävältä, oon pahoillani kun oot joutunu kokemaan tollasta :/ ymmärrän et se voi ehkä aiheuttaa hämmennystä jos joku ei tiedä miks katot helposti muualle kun silmiin, mutta vaikka se ihmetyttäis, niin ei tommosia asioita hoideta huutamalla ja komentamalla. se ope ois voinu ystävällisesti kysyy mikset kato sitä silmiin, eikä vaan alkaa mäkättämään D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 89187, member: 386"] totta D: meillä ne kässän opet oli kyllä muutenkin sellasia ihme nipottajia ja käytti henkistä väkivaltaa, joten meillä se ei varmaan kauheesti vaikuttanut, että kyseessä oli nimenomaan kässän tunnit. mutta luulen et yleisesti se vaikuttaa, että on joku kädentaitoon perustuva ala. ja tuo siun kokemus kuulostaa super ikävältä, oon pahoillani kun oot joutunu kokemaan tollasta :/ ymmärrän et se voi ehkä aiheuttaa hämmennystä jos joku ei tiedä miks katot helposti muualle kun silmiin, mutta vaikka se ihmetyttäis, niin ei tommosia asioita hoideta huutamalla ja komentamalla. se ope ois voinu ystävällisesti kysyy mikset kato sitä silmiin, eikä vaan alkaa mäkättämään D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kertokaas hyviä/huonoja kokemuksia opettajista
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja