Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Keskustelen keski-ikäisen kanssa seksistä keskellä yötä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Iguessimhuman" data-source="post: 82365" data-attributes="member: 135"><p>Hmm</p><p>Toki minun piirini ovat pääosin 16-27- vuotiaita, voi olla että tää on vaan joku juttu, että suunnilleen mun ikäsistä suurempi osa määrittelisi keski-iän 30-60-vuotiaiksi</p><p>Jos keski-iän määritelmä sidotaan aikuisiällä tapahtuviin fyysisiin muutoksiin, niin sen määrittely olisi toki tietyllä tapaa helpompaa, mutta tosiaan ite oon ymmärtänyt että keski-iällä viitataan yksinkertaisesti kaikkiin, jotka eivät ole erityisen nuoria tai vanhoja.</p><p>Mut tosiaan, jos keski-ikä alkaa vasta 40:stä, niin tarkoittaako tää että esim. 38-vuotiaat ois vielä "nuoria aikuisia?"</p><p>Kun siis koko termin keski-ikä pointti, jos en ihan väärässä ole, on olla termi niille, jotka eivät ole nuoria tai vanhoja eli ihan vaan aikuisille?</p><p>Kun siis 25v on nuori aikuinen, se on mun mielestä ihan selkee, mut 35v on mun mielestä "vaan aikuinen" eli siis keski-ikäinen?</p><p></p><p>Rupesin nyt lukemaan aiheesta ja tää on ihan mielenkiintoista. Luen just nyt Ylen artikkelia (<a href="https://yle.fi/uutiset/3-9788346">https://yle.fi/uutiset/3-9788346</a>) jossa ennustetaan, että 30-40-vuotiaita aikuisia kuvaamaan yleistyy tulevaisuudessa jokin uusi sana ja ilmaisu "keski-ikäinen", jää tarkoittamaan yli 40-vuotiaita.</p><p></p><p>Mutta joo</p><p>Jotenkin häiritsevää tietyllä tavalla, että tää ketju nyt sit muuttui käsittelemään sanan "keski-ikäinen" määritelmää :DD</p><p>Mut koska tää on ainakin niiden ihmisten, joiden seurassa pyörin, keskuudessa yleistä määritellä keski-ikä alkamaan kolmesta kympistä, en nää sitä ongelmallisena käyttää ja pikaisen googlailun perusteella se on ainakin jossain määrin vakiintunut määritelmä, mutta niin on myös 35-60, 40-60 ja 45-60. </p><p>Itse haluaisin vaan todeta johtopäätöksenä, että sanalle "keski-ikäinen" ei ole tarkkaa määritelmää ja jättää tän sikseen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iguessimhuman, post: 82365, member: 135"] Hmm Toki minun piirini ovat pääosin 16-27- vuotiaita, voi olla että tää on vaan joku juttu, että suunnilleen mun ikäsistä suurempi osa määrittelisi keski-iän 30-60-vuotiaiksi Jos keski-iän määritelmä sidotaan aikuisiällä tapahtuviin fyysisiin muutoksiin, niin sen määrittely olisi toki tietyllä tapaa helpompaa, mutta tosiaan ite oon ymmärtänyt että keski-iällä viitataan yksinkertaisesti kaikkiin, jotka eivät ole erityisen nuoria tai vanhoja. Mut tosiaan, jos keski-ikä alkaa vasta 40:stä, niin tarkoittaako tää että esim. 38-vuotiaat ois vielä "nuoria aikuisia?" Kun siis koko termin keski-ikä pointti, jos en ihan väärässä ole, on olla termi niille, jotka eivät ole nuoria tai vanhoja eli ihan vaan aikuisille? Kun siis 25v on nuori aikuinen, se on mun mielestä ihan selkee, mut 35v on mun mielestä "vaan aikuinen" eli siis keski-ikäinen? Rupesin nyt lukemaan aiheesta ja tää on ihan mielenkiintoista. Luen just nyt Ylen artikkelia ([URL]https://yle.fi/uutiset/3-9788346[/URL]) jossa ennustetaan, että 30-40-vuotiaita aikuisia kuvaamaan yleistyy tulevaisuudessa jokin uusi sana ja ilmaisu "keski-ikäinen", jää tarkoittamaan yli 40-vuotiaita. Mutta joo Jotenkin häiritsevää tietyllä tavalla, että tää ketju nyt sit muuttui käsittelemään sanan "keski-ikäinen" määritelmää :DD Mut koska tää on ainakin niiden ihmisten, joiden seurassa pyörin, keskuudessa yleistä määritellä keski-ikä alkamaan kolmesta kympistä, en nää sitä ongelmallisena käyttää ja pikaisen googlailun perusteella se on ainakin jossain määrin vakiintunut määritelmä, mutta niin on myös 35-60, 40-60 ja 45-60. Itse haluaisin vaan todeta johtopäätöksenä, että sanalle "keski-ikäinen" ei ole tarkkaa määritelmää ja jättää tän sikseen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Keskustelen keski-ikäisen kanssa seksistä keskellä yötä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja