Uutiset ketkä kaikki oli gosussa?

metalheart

miukum@uku
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
73
Reaktioarvo
66
Olin gosussa, en muista yhtää millon alotin mut ihan pikkukakarasta loppuun asti olin siellä. Lempijuttui oli ne omat Decor-huoneet, lehdet, Backstage- ja piirtopeli ja tietty keskustelujen kyttääminen :D
 

SuloKissa

7v pissis
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
72
Mä olin gosussa! Tein aina sellasii salapoliisi-lehtiä, joissa on joku (tosi laadukas ja vaikea :D) rikos, mikä piti ratkaista
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
parasta oli kytätä vintagessa kun ihmiset teki kauppoja niin nappaa välistä vaikka keltanen kanamekko aaaaa muistoja muistoja, gosutin lapsesta siihen asti ku tuli maksulliseksi (2015) täytin sillon 18v ja menin kihloihin. myös pelit oli kivoja ja foorumi. ja kaikki oneshotit ja tarinat, julkaisin niitä iteki. harmittaa vaan että osui juuri pahimpiin syömishäiriö vuosiin (2012-2014) niin levitin proana viestiä siellä ja olin tosi vitun ilkeä ja kamala ihminen. mutta sairas myös. tutustuin siellä yhteen tyttöön ja jaettiin keskenämme sairaita laihdutusvinkkejä ja tehtiin "läskihyökkäyksiä" gosuun. hävettää niin kamalasti, enkä olisi ikinä saanu tehdä niin. olin vaan niin sairas lapsi ja järjen ääni kokonaan kadonnut, uskoin ihan tosi siihen että läskeys on vain itsekurin puutetta ja tyhmyyttä. minähän se tyhmä olin. D=
 

tavanomainen

villasukka
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
20
eikää kattelin äitin läppäriltä nii löysin omasta kansiosta gosukansion jossa o kaikkia kuvia minu mallista ja muutamia lehtien kansia ja äääääää D:
 
Ylös Pohja