kiharista

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
että mitkä on parhaat kosteuttavat tuotteet ja muotoilutuotteet?(ja siihen vielä onko sulla permanentti vai luonnonkiharat)

Entä onko ketään kuka voisi kettoa milloin permanentin voi ottaa uudelleen?
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Mulla on joku xz geeli ja vissiin samaa merkkiä joku leave-in hoitoaine mutta voin kohta ettiä tarkemmin ne!
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Mulla on joku xz geeli ja vissiin samaa merkkiä joku leave-in hoitoaine mutta voin kohta ettiä tarkemmin ne!
Mulla on siis luonnostaan vähän kiharat hiukset. Tai silleen että jos laitan ne märkänä hyvin niin aamulla on ihan korkkiruuveilla, muuten pörrössä ja kuivan näköset.

Käytän yleensä näitä semmoseen pyyhekuivaan tukkaan (jos jaksan) +joku hiusöljy: Screenshot_20230428_143419_Samsung Internet.jpg Screenshot_20230428_143344_Samsung Internet.jpg
(Hoitovoiteesta tai mikä onkaan tosin joku appelsiiniversio(?), mutta samaa tavaraa silti)
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Mulla on siis luonnostaan vähän kiharat hiukset. Tai silleen että jos laitan ne märkänä hyvin niin aamulla on ihan korkkiruuveilla, muuten pörrössä ja kuivan näköset.

Käytän yleensä näitä semmoseen pyyhekuivaan tukkaan (jos jaksan) +joku hiusöljy:katso liitettä 6302katso liitettä 6303
(Hoitovoiteesta tai mikä onkaan tosin joku appelsiiniversio(?), mutta samaa tavaraa silti)
hei kiitti en oo muuten näit viel testaillu. Mul ei oo luonnostaan ja mulla suoristuu siks aik nopee jos ne on kuivat ja/tai kiinni. Jos joku tarvii niin mäkin voin nakkaa tän niitä mitä mä ite oon käyttänyt.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
hei kiitti en oo muuten näit viel testaillu. Mul ei oo luonnostaan ja mulla suoristuu siks aik nopee jos ne on kuivat ja/tai kiinni. Jos joku tarvii niin mäkin voin nakkaa tän niitä mitä mä ite oon käyttänyt.
Joo mullaki jää enää vähän taipusaks tukka jos vaikka harjaan sen :DD
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Joo mullaki jää enää vähän taipusaks tukka jos vaikka harjaan sen :DD
aaa nojoo mut oahinta kun mua aina huomautellaa et: "onks sun kiharat alkanu lähtee" silleen nyt niiden rakenne on kihara ei ne mihinkään lähde vain ne suoristuukin ja näyttää oudolt. tykkäätkö sun kiharoista? kysyn koska useimmat curly girls hakuu kuitenkin suorat ja toisinpäin
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
aaa nojoo mut oahinta kun mua aina huomautellaa et: "onks sun kiharat alkanu lähtee" silleen nyt niiden rakenne on kihara ei ne mihinkään lähde vain ne suoristuukin ja näyttää oudolt. tykkäätkö sun kiharoista? kysyn koska useimmat curly girls hakuu kuitenkin suorat ja toisinpäin
En tykkää jos en oo jaksanu laittaa niitä, herään aina tukka pystyssä :D jos ne on laitettu niin tykkään!
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla on luonnon kiharat

Mä yleensä ostan edullisia tuotteita ja koitan uusia tuotteita jos sattuu olemassa alennuksessa. Mutta ei ikinä tuotteita jossa sulfaattia tai silikoneja. Mä oon tykännyt eniten Noughty To the Rescue sarjan hoitoaineista (normal and leave in), jotka on siis damaged and dry hair, koska kiharat hiukset tarvitsee kosteutta. Oon myös koittanut niiden wave hello sarjaa, mutta mulle to the rescue on ollut parempi. Mulla on myös niiden syväpuhdistava detox dynamo shampoo, mutta käytän shampoota erittäin harvoin. Nyt huomasin et niillä on myös hey curl crunching jelly jota en ole koittanut, pitää ottaa testiin.
Mulla on käytössä cantun twist &lock gel luonnon kitaroille hiuksille. Olen testannut muitakin merkkejä mutta toi Cantu on ollut luotettava. Esim Umberto Gianninin curl jelly on kehuttu mutta mun hiuksissa se ei ole ollut mitenkään erityinen. Myös As I Am curling jelly oli hyvä, mutta se on täällä kalliimpi kuin Cantu.

Nyt koska rahasta tiukkaa, ostin Garnier ultimate blends curl restoring hair food conditioner, koska oli alennuksessa. Ollut ihan hyvä. Isin myös bootsin oman curl cremen testiin, mutta en ole vielä testannut. Ei ole korkeat odotukset kun hinta on neljä kertaa halvempi kuin mitä normaalisti käytän 😝

Permanentin uudelleen oton aika riippuu täysin sun hiuksen kunnosta ja onko käsitelty kuinka paljon muuten. Tiedän ihmisiä jotka uusii permiksen parin viikon välein, sitten on ihmisiä jolla ensikerta poltti hiukset purkaksi.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Mulla on luonnon kiharat

Mä yleensä ostan edullisia tuotteita ja koitan uusia tuotteita jos sattuu olemassa alennuksessa. Mutta ei ikinä tuotteita jossa sulfaattia tai silikoneja. Mä oon tykännyt eniten Noughty To the Rescue sarjan hoitoaineista (normal and leave in), jotka on siis damaged and dry hair, koska kiharat hiukset tarvitsee kosteutta. Oon myös koittanut niiden wave hello sarjaa, mutta mulle to the rescue on ollut parempi. Mulla on myös niiden syväpuhdistava detox dynamo shampoo, mutta käytän shampoota erittäin harvoin. Nyt huomasin et niillä on myös hey curl crunching jelly jota en ole koittanut, pitää ottaa testiin.
Mulla on käytössä cantun twist &lock gel luonnon kitaroille hiuksille. Olen testannut muitakin merkkejä mutta toi Cantu on ollut luotettava. Esim Umberto Gianninin curl jelly on kehuttu mutta mun hiuksissa se ei ole ollut mitenkään erityinen. Myös As I Am curling jelly oli hyvä, mutta se on täällä kalliimpi kuin Cantu.

Nyt koska rahasta tiukkaa, ostin Garnier ultimate blends curl restoring hair food conditioner, koska oli alennuksessa. Ollut ihan hyvä. Isin myös bootsin oman curl cremen testiin, mutta en ole vielä testannut. Ei ole korkeat odotukset kun hinta on neljä kertaa halvempi kuin mitä normaalisti käytän 😝

Permanentin uudelleen oton aika riippuu täysin sun hiuksen kunnosta ja onko käsitelty kuinka paljon muuten. Tiedän ihmisiä jotka uusii permiksen parin viikon välein, sitten on ihmisiä jolla ensikerta poltti hiukset purkaksi.
hei joo mul on käytös tälki hetkel joku garnierin hoitoaine ja on toiminut ihan hyvin :)

Aluksi kokeilin jotain gurly girl sarjaa, mutta loppujenlopuksi aika kalliiksi tulee ostaa ne jokainen vaihe.

ja ei mul oli todella hyvässä kunnossa hiukset kun otin viimevuonna permanentin. nyt ne on kuivat ja suorat johtuen siitä etten huolehdi niistä ja siitä että leikkasin niitä joten mulla on enää ehkä enintään 2/3 kiharaa ja se ei pysy enää niin hyvin. Oon "värjännyt" kerran alimmaisia hiuksia vähän(väri ei pysynyt edes) joten mun hiuksia ei ole käsitelty kovin paljon. Otan ehkä kun on rahaa laittaa.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ite oon tykännyt Sumilayin tuotteista (pieni firma espoossa, tekee itse kaikki tuotteet ja postissa saa tilattua) ja on tehnyt hiuksista paljon terveemmän näköiset, kosteammat ja kihartuu paljon nätimmin kuin ennen. Ja siis luonnonkiharat mulla on
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
mulla on luonnon kiharat, varmaan 3B. yleensä käytän garnier hair foodin cocoa butterin shampoota ja hoitoainetta. ne tekee mun omista hiuksista tarpeeks kosteutetut. Käytän kans xz geeliä ja suklaavanilja hoitosuihketta.
 
Ylös Pohja