Tarinat Kirjallisuus englanniksi

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Moi!
Oisko jollain suositella jotakin hyvää ja suhteellisen helppolukuista kirjaa englanniksi?
Rakastan lukemista ja haluaisin samalla kehittää englanninkielen taitoa :3
Kaikki suositukset ovat todellakin tervetulleita!
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Jos haluaa englantia vahvistaa niin suosittelen lukemaan jotain minkä olet lukenut suomeksi ensin! Kuten ne Harry potterit ☺️🙂 pysyy kiinnostus kun tietää missä mennään !
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Olen lukenut englanniksi muistaakseni vain yhden kirjan, joka tarttui mukaan lukion kirjastosta hetken mielijohteesta. Olisi kyllä kiva lukea enemmänkin.

Mutta Shopaholic oli ainakin helppolukuinen ja viihdyttävä, ja veikkaisin että muukin chick lit on aika selkeää kieleltään.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Olen lukenut englanniksi muistaakseni vain yhden kirjan, joka tarttui mukaan lukion kirjastosta hetken mielijohteesta. Olisi kyllä kiva lukea enemmänkin.

Mutta Shopaholic oli ainakin helppolukuinen ja viihdyttävä, ja veikkaisin että muukin chick lit on aika selkeää kieleltään.
Kiitos vinkistä! :3

Mukava kuulla, että oli kivaa luettavaa :3
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,119
Reaktioarvo
886
Olen lukenut englanniksi muistaakseni vain yhden kirjan, joka tarttui mukaan lukion kirjastosta hetken mielijohteesta. Olisi kyllä kiva lukea enemmänkin.

Mutta Shopaholic oli ainakin helppolukuinen ja viihdyttävä, ja veikkaisin että muukin chick lit on aika selkeää kieleltään.
No tää on kyl ärsyttävää, koska jos haluis oppii sanastoo, niin pitäis ottaa joku vaikeasti luettava kirja. Mutta toisaalta eihän sellaista kirjaa oikeestaan ees tahdo lukea, kun joutuu koko ajan katsoa sanakirjaa.

Mutta vissiin joissakin e-kirjalukulaitteissa voi katsoa sanojen käännöksen poistumatta ruudulta? En tiiä mut jotain tollasta oon saattanut kuulla. Ois kyl kätevä.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Itse luen tällä hetkellä Neropatin päiväkirjaa (Diary of a Wimpy Kid) englanniksi. Ehkä yläasteikäisille tarkoitettu mutta helppolukuinen, hauska eikä yhtään puuduttava.
Kiitos vinkistä!! En tullutkaan yhtään ajatelleeksi mitää tällaista :o :D
Pitääpä itsekin lukea!
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
Aloin kanssa lukemaan englanninkielistä kirjaa ekaa kertaa pitkään aikaan. Kyseessä on Elis Karlssonin Mother Sea, joka on ainakin helppo lukea kun kirjoittaja itsekään ei puhunut englantia äidinkielenään. Haluaisin suositella tätä kirjaa, mutta käytännön syistä en voi, kun ite jouduin tilaamaan sen Australiasta ja posti-, tulli- yms. maksuihin meni n. 40€ xD
Mutta tuun tänne kurkkimaan muiden suosittelemia kirjoja, jos löytäisin jotain kiinnostavaa
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Aloin kanssa lukemaan englanninkielistä kirjaa ekaa kertaa pitkään aikaan. Kyseessä on Elis Karlssonin Mother Sea, joka on ainakin helppo lukea kun kirjoittaja itsekään ei puhunut englantia äidinkielenään. Haluaisin suositella tätä kirjaa, mutta käytännön syistä en voi, kun ite jouduin tilaamaan sen Australiasta ja posti-, tulli- yms. maksuihin meni n. 40€ xD
Mutta tuun tänne kurkkimaan muiden suosittelemia kirjoja, jos löytäisin jotain kiinnostavaa
Ohhoh, on siis kuitenkin hintansa arvoinen ollut?
Kuulostaa kyllä hyvältä :3
 
Ylös Pohja