Kirjasuosituksia?

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,399
Reaktioarvo
965
Nyt sanokaa jotaki teidän lemppareita!! Mä meen ehkä kirjastoon tänään!

Ei niin väliä minkä tyylisiä ovat
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Erin Hunterin kirjat.
Niin ja Siiri Enonrannan.

Throne of Glass, Taikuuden aika, Maailmojen murtaja, Soturikissat, Etsijät, Selviytyjät, Uljasmaa, Neonkaupunki, Nummelan ponitalli, Tulisiivet, Imperiumin perilliset, mm. on hyviä sarjoja (määhän oon kunnon lukutoukka et tiiän ihan liikaa erilaisia kirjoja xD)
Sit yksittäisiä kirjoja mitä tullee mieleen on Amari ja yön veljet (ilmeisesti pitäisi olla tulossa uusia osia siihen), Kuolleetkin ghostaa (tähän kans), Suojaton, Mafiakesä, Voodookesä, Kalmattaren kirous, Sonja ja aaveratsastus

Okei ehkä lopetan tän listan tähän lmao
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,399
Reaktioarvo
965
Erin Hunterin kirjat.
Niin ja Siiri Enonrannan.

Throne of Glass, Taikuuden aika, Maailmojen murtaja, Soturikissat, Etsijät, Selviytyjät, Uljasmaa, Neonkaupunki, Nummelan ponitalli, Tulisiivet, Imperiumin perilliset, mm. on hyviä sarjoja (määhän oon kunnon lukutoukka et tiiän ihan liikaa erilaisia kirjoja xD)
Sit yksittäisiä kirjoja mitä tullee mieleen on Amari ja yön veljet (ilmeisesti pitäisi olla tulossa uusia osia siihen), Kuolleetkin ghostaa (tähän kans), Suojaton, Mafiakesä, Voodookesä, Kalmattaren kirous, Sonja ja aaveratsastus

Okei ehkä lopetan tän listan tähän lmao
Nummelan ponitalli on <333

Vaikka niissä on joka kirjassa sama juoni😂😭
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,399
Reaktioarvo
965
Aika usein joo aika samankaltanen juoni :D
Mut ite tykkään eniten siitä Kafkan varastamistarinasta joka jatku monen kirjan verran
Mua vaan alko lopulta ärsyttään se 😂😂 vaikka oli kyllä sinänsä kiva kun ei ollu ihan se sama juoni aina. Mun lemppareita on ehottomasti palavat silmät, saalistaja ja varkaiden kuningas😍😍
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Mua vaan alko lopulta ärsyttään se 😂😂 vaikka oli kyllä sinänsä kiva kun ei ollu ihan se sama juoni aina. Mun lemppareita on ehottomasti palavat silmät, saalistaja ja varkaiden kuningas😍😍
Joo palavat silimät on kans hyvä!!
Ite tykkään kans kaikista Hannun ja Karin toilailuista ja sit se missä Napoleon kuolee on kans hyvä (vaikka onki surullinen :'()
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,399
Reaktioarvo
965
Joo palavat silimät on kans hyvä!!
Ite tykkään kans kaikista Hannun ja Karin toilailuista ja sit se missä Napoleon kuolee on kans hyvä (vaikka onki surullinen :'()
Tuosta Napoleonista en oo ehkä kuullutkaan 🤨 mutta joo hannu ja kari on kyllä hyviä😂😂 yllätysori on kans sika hauska niitten ansiosta..
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Tuosta Napoleonista en oo ehkä kuullutkaan 🤨 mutta joo hannu ja kari on kyllä hyviä😂😂 yllätysori on kans sika hauska niitten ansiosta..
Siis se Essin vuonohevonen:D Taisin spoilata sen sulle vahingossa xD
Ja jep, yllätysori oli hauska! Samoin kaikki ne missä ne sählää Penan kanssa lol
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,399
Reaktioarvo
965
Erin Hunterin kirjat.
Niin ja Siiri Enonrannan.

Throne of Glass, Taikuuden aika, Maailmojen murtaja, Soturikissat, Etsijät, Selviytyjät, Uljasmaa, Neonkaupunki, Nummelan ponitalli, Tulisiivet, Imperiumin perilliset, mm. on hyviä sarjoja (määhän oon kunnon lukutoukka et tiiän ihan liikaa erilaisia kirjoja xD)
Sit yksittäisiä kirjoja mitä tullee mieleen on Amari ja yön veljet (ilmeisesti pitäisi olla tulossa uusia osia siihen), Kuolleetkin ghostaa (tähän kans), Suojaton, Mafiakesä, Voodookesä, Kalmattaren kirous, Sonja ja aaveratsastus

Okei ehkä lopetan tän listan tähän lmao
Hei tuli mieleen että mä _ehkä_ luin tuosta mafiakesästä pari sivua ja totesin että never again😅
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Siis se oli niiiiiiin ärsyttävästi kirjotettu että en vaan pystyny🙈
No joo sen kirjottajan tyyli on kyl vähä sellane et toiset tykkää ja toiset ei :D
Ite tein mun kirja-analyysityön ysiluokalla siitä :D Taisi tulla 13 sivua pitkä haha
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
No siis kyllä oikeesti! Ne kirjat oli mun elämä sillon ku olin jotain 6-8 luokkalainen. Vieläkin pidän niistä kirjoista kovasti, vaikka ne on jo moneen kertaan luettu ja olen sen pahimman fanivaiheen ylittänyt aikaa sitten:D
Siis mää rakastan Percy Jacksonia ja sit siihen linkittyviä seuraavia sarjoja Olympoksen sankarit ja Apollon. Magnus Chaseakin oon joskus lukenut:D
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja