Onko kovin pitkä matka D:Haha katsotaan xd
Onko kovin pitkä matka D:Haha katsotaan xd
Jep :DOnneksi niin :-)
Ai minne tarkalleen ottaen D:Onko kovin pitkä matka D:
Tänne kuopioon D:Ai minne tarkalleen ottaen D:
En ole varma D: TarkistanTänne kuopioon D:
Oijjoi, jos karttani on oikeassa niin monta sataa kilometriä D: Asun nimittäin noin puolen tunnin ajomatkan päässä OulustaTänne kuopioon D:
Oivoi D: tuo ne sitten jos joskus tänne asiaa ilmenee!Oijjoi, jos karttani on oikeassa niin monta sataa kilometriä D: Asun nimittäin noin puolen tunnin ajomatkan päässä Oulusta
Tottakai!Oivoi D: tuo ne sitten jos joskus tänne asiaa ilmenee!
ei vitsit xdIskä: "Miks tähän on kirjotettu et sukkia pittää ostaa kahet"
Äiti: "Ei taija iha nii lukia"
Minä: "Se oli suklaa..."
Iskä: * hyvin kiukkuisesti * "Ja en VARMASTI osta mittää suklaata"
Minä äsken keittiössä:
* Huomaan muropaketin päällä kaksi suklaalevyä *
Hahaa xD
saa sielta!Niitä se ei valitettavasti ostanu ja ei tuolta meijän S-marketista taida ihan saaha D:
Uijui mitä xDe
ei vitsit xd
miks iskät on noin epäsuoria?
mä sain toissaviikonloppuna aamupalan huoneeseen ekaa kertaa ikinä(iskä toi)😄
Mitääää mistä lähtien Osulasta on saanu :Osaa sielta!
Minä oon kuullu tarinan papista ja siitä kuinak se haki sen vaimolle nilkkasukat xd joo ja oon ite nähny joskus aijjemmi :DMitääää mistä lähtien Osulasta on saanu :O
siin karkkeja vastapäät kaiMinä oon kuullu tarinan papista ja siitä kuinak se haki sen vaimolle nilkkasukat xd joo ja oon ite nähny joskus aijjemmi :D
haha mäki yllätyin :DDUijui mitä xD
Mun iskä ei kyllä ikinä suotuis tommoseen
Aa tosiaan siinähän on niitä lankakeriäki sun muitasiin karkkeja vastapäät kai
Uskon :Dhaha mäki yllätyin :DD
jepAa tosiaan siinähän on niitä lankakeriäki sun muita
Eikä mitä xDDHaha, meillä menee yleensä näin: isän kanssa käydään kaupoilla, heitän koriin suklaalevyn. Seuraavana päivänä menen kaapille ajatuksena "nyt syön vähän suklaata", ja huomaan, että puolet levystä on jo syöty. Isä kävelee huoneeseen ja näyttää hieman syylliselle.
Perus-iskähommia xDEikä mitä xDD
Mun iskä onneks ei tee noin, ku se syö muutenki hirveesti karkkia (tosin se väittää aina ettei tykkää karkista) joskus jos mulla on sipsiä se saattaa käydä kauhasemassa kourallisen xD
Apua xDDDPerus-iskähommia xD
Myös silloin, kun teen pop cornia, se saapuu "viattoman näköisenä" huoneeseen, hiippailee siihen kipolle ja ottaa reilun kourallisen sieltä :D Joskus useaankiin kertaan!